Er is weer eens een actie voor de ZTAO. Dit is echter geen actie van een dag of een week. Maar dit is iets waarbij je jou zoo kunt opgeven.
Uitleg Als je staat ingeschreven voor 'ZTAO Actie Nieuws' dan kan het gebeuren dat er 'ineens' iets gebeurd. Dat kan zowel goed als slecht zijn. Het kan zijn dat dieren overlijden door ziekte, of dat diersoorten worden verwisseld of dat je ineens een nieuwe diersoort krijgt. Of zelfs dat je een loterij hebt gewonnen of een aardbeving hebt gehad. Alles is mogelijk! Al het nieuws is te lezen in het speciale 'Actie Nieuws' topic.
Er zijn geen kosten aan verbonden. En je mag je elk moment weer uitschrijven voor deze actie. Meerdere keren per week 'gebeurd' er iets. Dit gebeurd wisselend tussen de deelnemende ZTAO zoo's en ook wisselt het of het goed of slechts is. Je dierentuin word dan ook genoemd in dit topic met een link naar jou eigen topic.
En alsof het nog niet makkelijk genoeg is, je topic word ook nog eens automatisch! aangepast. Dus je hebt er nooit een achterstand met de actie's.
Regels - De ZTAO crew past automatisch je trade topic aan (als dieren overlijden of weggaan). - Je mag de actie elk moment stoppen. - Zolang je staat ingeschreven ben je verplicht om deel te nemen aan de actie's. - De crew mag ten alle tijden de regels aanpassen als dit nodig is.
Voor en nadelen Voor: - Je kan nieuwe diersoorten krijgen die andere nog niet hebben. - Je kan credits 'gratis' krijgen. - Je dierentuin naam word geplaatst in het 'Actie Nieuws' topic. - Als je wilt (kun je aangeven) word het nieuws ook in je showroom geplaatst. - Er kunnen dieren die worden onderschept bij de smokkel bij jou worden afgeleverd. - Het is meer realistisch.
Na: - Je kan dieren verliezen. - Verblijven kunnen worden moeten vernieuwd. - Je bent verplicht er aan mee te doen of het slecht of goed is.
Opgeven? Natuurlijk!! Dit kun je heel simpel doen door in dit topic een bericht te plaatsen met daarin: - Naam van ZTAO zoo('s) - Link('s) naar showtopic('s) - Wel of Niet het nieuws bericht in eigen topic
Vragen? Als je vragen hebt kun je deze PB-en naar mij (raymondhoek) of plaatsen in dit topic.
@ krieke668, Zelfs dat is random. Het kan zijn dat dieren overleven, is maar net of de omgeving van hun verblijf 'veilig' is. En verblijven kunnen vast heel zijn, maar het kan ook fout lopen. Dus dat ligt een beetje aan jezelf en voor de rest willekeurig.
Maar het word nooit 'te' erg, waardoor je een hele dierentuin overnieuw zou moeten doen.
@ raymondhoek, Hoe zou je dit kunnen aan pakken dat het niet fraude gevoelig is? Jij doet ook mee, maar hoe los jij het op dat jij niet alleen de goede dingen krijgt en niet de slechte?
@ Jeweetwelwie, Het spel is net zo veilig als al het andere. Er is een word bestand met daarin alle actie's die mogelijk zijn. Als ik er 'tijd' voor heb dat komt er eerst een nummer met daarin de 'zoo'. vervolgens een 2e nummer voor de actie. En die word dan geplaatst. De nummers worden bepaald (net als bij de adoptielijst) door random.org
En tja, hoe kun je mij vertrouwen?? Een van de meest belangrijke (ongeschreven) regels op het ZTSF is dat iedereen gelijk is. Ik zou dan ook niet durven het te misbruiken.
Bovendien mag je stoppen wanneer je wilt. Dus als het bij mij alleen maar goed zou gaan, en bij jou slecht zou je gewoon kunnen stoppen, dan is het einde spel. Daarom is het een eigen keus.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik wil ook meedoen met Dierenpark De BeestenBoel http://superzt.ucoz.com/forum/81-2204-1 Ik wil ook het nieuws ontvangen!! En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!