ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
@ jurassicpark, ik heb nog wel een blauwe pauw. ik weet niet welk geslacht het is maar ik dacht 1 V en 1 M. in ruil wil ik dolgraag renkoekoeken. maar zoals ik al zij. ik weet niks zeker. ik kijk morgen want dan heb ik toch geen huiswerk maar ik moet wel naar een voetbalwedstrijd. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
GEZOCHT
Ik zoek tropische dieren voor mijn nieuwe tropen project Alle tropische dieren zijn welkom. _______________________________________ En ook zoek ik noch een paar woestijn dieren
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ik heb een paartje barid;s tapir's voor je, een paartje capibara's, 1 zwartwittevari, 1 paartje doodshoofdapjes, een paarte dwergnijlpaarden achter de schermen, en binnekort krijg ik fossa's en ringstaard maki's, dus misschien kun je jongeren reserveren....
ik kijk even bij je trade topic waar ik bij jou geintreseert in ben ;-)
EDIT:
Ik been heeeeeeeeel erg geintreseert in orninocodolfijnen!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Curator
@ Raymond wat wil je graag kijk anders even in mijn trade topic @ Caspar1995 ik wil wel graag een paartje braids tapiren, paartje capibara's en fossa's lijken mij ook wel wat. en zet maar neer wat je er voor terug wilt
GEZOCHT
Alleen voor de woestijn heb ik noch de volgende dieren nodig
1
Curator
heb je dit tegen mij raymond?, want ik had het tegen dierentuiner ;-)
maar ik wil natuurlijk wel ruilen met capibara's met jou,ik ga wel ff bij jou showroom kijken, waarom heb trouwens geen trade topic dat is toch veel overzichtelijker?
EDIT: ik been heeeel erg geintreseert in je orinocodolfijnen en je kiwi's!
caspar
1
Curator
o, sorry wat wil jij van het lijstje? je kan anders wel jongeren reserveren voor de capibara's, of je kan ze tijdelijk lenen tot ze kinderen hebben in jou zoo....
EDIT:
Ik ben bij jou geintreseert in blouwe kroonduiven en dubbeleneushoornvogel's, begaalse tijger's, gestreepte hyena's (niet heel erg geintreseert hoor, een beetje) en je zebra's
caspar
1
Curator
raymond ik heb heel erg intresse deal?
Added (19 Okt 2010, 13:16) --------------------------------------------- is dit een deal, paartje: zebra's, kroonduiven, dubbele neushoornvogel's en gestreepte hyena's tegen 1 paartje baird's tapir's , capibara's ( die reseveer ik dan, ik heb al een mannetje, en ze is weer zwanger dus hopen dat het een meisje word), fossa's( zelfde verhaal, allen zijn er noch geen kinderen) en een paartje sabelloryx, en dan mag je als je wilt ook nog een paartje gemsbokken als je wilt.
caspar
Curator
@caspar1995 ik vind het goed hoor de deal is rond en de dieren zijn gereseveerd oké @ Raymond dus 1xm 1xv wostijvaraan tegen 1xm 1xv koala is dat een DEAL of heb je noch meer woestijn varanen