Algemeen gezocht topic
caspar1995
Datum: Dinsdag, 19 Okt 2010, 14:22 | Bericht # 401
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
Curator
V heet birky en m heet borky, dan is de deal nu rond Raymond dierentuiner, je mag nu alles plAatsen endan is nu alles gereserveert ik stuur je nog een pb
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht V heet birky en m heet borky, dan is de deal nu rond Raymond dierentuiner, je mag nu alles plAatsen endan is nu alles gereserveert ik stuur je nog een pb Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 19 Okt 2010 om 14:22
robinnijhof
Datum: Dinsdag, 19 Okt 2010, 14:25 | Bericht # 402
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik ben opzoek naar: m ijsbeer m leeuw m magot als iemand deze dieren heeft en ze wil aftaan en er iets voor terug wil moet even in mijn ruiltopic kijken
Bericht ik ben opzoek naar: m ijsbeer m leeuw m magot als iemand deze dieren heeft en ze wil aftaan en er iets voor terug wil moet even in mijn ruiltopic kijken
Bericht getypt door - robinnijhof Toegevoegd op 19 Okt 2010 om 14:25
Dierentuiner
Datum: Dinsdag, 19 Okt 2010, 15:11 | Bericht # 403
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
@ raymond ik wil wel 2xv 1xm is dat goed id dan de deal rond ???
Bericht @ raymond ik wil wel 2xv 1xm is dat goed id dan de deal rond ??? Bericht getypt door - Dierentuiner Toegevoegd op 19 Okt 2010 om 15:11
caspar1995
Datum: Dinsdag, 19 Okt 2010, 16:15 | Bericht # 404
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
raymond ik zoek ook nog een mannelijke woestijnvaraan, heb je over, of wil jen nog wat terug? caspar
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht raymond ik zoek ook nog een mannelijke woestijnvaraan, heb je over, of wil jen nog wat terug? caspar
Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 19 Okt 2010 om 16:15
jurassicpark
Datum: Dinsdag, 19 Okt 2010, 16:43 | Bericht # 405
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
ik zoek dieren voor in mijn dierentuin met reputatie 1 deze heb ik nodig. Afrikaanse Zwartvoet Pinguin Alaskagrondeekhoorn Banteng Bizon Blauwe Pauw Capibara Damhert Fazant Fennek Fuut Honingdas Keizerpinguïn Moeflon Papegaaiduiker Raaf Ringstaartmaki Rode Ibis Rode Reuzenkangoeroe Snoek (vooral vrouwtjes) Stekelvarken Thomson Gazelle Wasbeer het is een hele lijst ik heb niet zo veel dieren in de dierentuin alleen maar kluuten en renkoekoeken die ik kan aanbieden. en 1 m snoek maar die wil ik liever niet weg.
Bericht ik zoek dieren voor in mijn dierentuin met reputatie 1 deze heb ik nodig. Afrikaanse Zwartvoet Pinguin Alaskagrondeekhoorn Banteng Bizon Blauwe Pauw Capibara Damhert Fazant Fennek Fuut Honingdas Keizerpinguïn Moeflon Papegaaiduiker Raaf Ringstaartmaki Rode Ibis Rode Reuzenkangoeroe Snoek (vooral vrouwtjes) Stekelvarken Thomson Gazelle Wasbeer het is een hele lijst ik heb niet zo veel dieren in de dierentuin alleen maar kluuten en renkoekoeken die ik kan aanbieden. en 1 m snoek maar die wil ik liever niet weg.
Bericht getypt door - jurassicpark Toegevoegd op 19 Okt 2010 om 16:43
Dierentuiner
Datum: Dinsdag, 19 Okt 2010, 16:50 | Bericht # 406
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
@ raymond dus 2xm 1xv koala tegen 2xv 1xm woestijvaraan dus dat is de DEAL
Bericht @ raymond dus 2xm 1xv koala tegen 2xv 1xm woestijvaraan dus dat is de DEAL Bericht getypt door - Dierentuiner Toegevoegd op 19 Okt 2010 om 16:50
ajaxomniworld
Datum: Dinsdag, 19 Okt 2010, 19:48 | Bericht # 407
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Parkeerhulp
ik zoek 1v damhert reen 1v rode vos grijze wolfen moeflons kleine gevlekte kiwi's ik heb te bieden 5m en 1v edelherten. 2v vosmangoesten. 1v dwergmangoest. 1m bantengs. 1m renkoekoeken. 6v muskus ossen . 1m en 5v sabel oryxen . 2m en 3m afrikaanse buffel. 1mbengaalse tijger. 1m en 2v klipspringer
Bericht veranderd door: ajaxomniworld - Woensdag, 20 Okt 2010, 15:51
Bericht ik zoek 1v damhert reen 1v rode vos grijze wolfen moeflons kleine gevlekte kiwi's ik heb te bieden 5m en 1v edelherten. 2v vosmangoesten. 1v dwergmangoest. 1m bantengs. 1m renkoekoeken. 6v muskus ossen . 1m en 5v sabel oryxen . 2m en 3m afrikaanse buffel. 1mbengaalse tijger. 1m en 2v klipspringer
Bericht getypt door - ajaxomniworld Toegevoegd op 19 Okt 2010 om 19:48
tigerman
Datum: Dinsdag, 19 Okt 2010, 21:04 | Bericht # 408
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Curator
En ik heb voor jou: -1V Wild Zwijn -2V Capibara -1V Europese Otter mag ik de Masai-Giraffes en de Zebras ervoor?
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht En ik heb voor jou: -1V Wild Zwijn -2V Capibara -1V Europese Otter mag ik de Masai-Giraffes en de Zebras ervoor? Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 19 Okt 2010 om 21:04
Dierentuiner
Datum: Woensdag, 20 Okt 2010, 08:06 | Bericht # 409
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
GEZOCHT ik zoek noch steeds tropische dieren zoals :
- Gevlekte koeskoes - Dingiso - Chimpanshee - Zonneral - Groene pauw - Vingerdier - Oerang-oetang - Tamaroe - Mierencivetkat - Rode vari - Aye-Aye - Zoetwater maanvis - Pauwoogzoetwaterrog - Matschi boomkangoeroe - Keizertamarin - Green terror - Ayamura regenboogvis - Bairds tapir - Capibara - Flamingo - Gestreepte tenrek - Gouden leeuwaapje - Goud kopleeuwaapje
Bericht veranderd door: Dierentuiner - Woensdag, 20 Okt 2010, 14:17
Bericht GEZOCHT ik zoek noch steeds tropische dieren zoals :
- Gevlekte koeskoes - Dingiso - Chimpanshee - Zonneral - Groene pauw - Vingerdier - Oerang-oetang - Tamaroe - Mierencivetkat - Rode vari - Aye-Aye - Zoetwater maanvis - Pauwoogzoetwaterrog - Matschi boomkangoeroe - Keizertamarin - Green terror - Ayamura regenboogvis - Bairds tapir - Capibara - Flamingo - Gestreepte tenrek - Gouden leeuwaapje - Goud kopleeuwaapje
Bericht getypt door - Dierentuiner Toegevoegd op 20 Okt 2010 om 08:06
jurassicpark
Datum: Woensdag, 20 Okt 2010, 16:01 | Bericht # 410
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
ik zoek vee tropische dieren voor mijntropen huis.
Bericht ik zoek vee tropische dieren voor mijntropen huis. Bericht getypt door - jurassicpark Toegevoegd op 20 Okt 2010 om 16:01