ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Ik zoek ook een tropisch dier, de zwarte panter. Heeft iemand een zwarte panter voor mij? (Maakt niet uit welk geslacht en ik hoef er maar 1) Mijn hok gaat anders langzaam uitsterven als ik de nieuwe generatie niet laat paren. Pokemon White team!
@Dierentuiner: Ik heb wel een paartje gouden leeuwaapjes en een pauwoog zoetwaterrog voor je, maar het enige in het lijstje uit je trade topic wat ik wel zou willen hebben zijn je zeeleeuwen, en die staan niet bij de aangeboden dieren. Dus ik weet niet of je die ervoor wilt ruilen? Forget the crew... Follow the rules!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 37 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Parkeerhulp
ik ben nog op zoek naar een paar dieren. ik zoek 1v damhert reen grijze wolfen moeflons kleine gevlekte kiwi's
ik heb te bieden 5m en 1v edelherten. 2v vosmangoesten. 1v dwergmangoest. 1m bantengs. 1m renkoekoeken. 6v muskus ossen . 1m en 5v sabel oryxen . 2m en 3m afrikaanse buffel. 1m en 2v klipspringer
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
dierentuiner, het zijn baird's tapirs.
ik ben op zoek naar otters, maar de aziastische kleinklauwotter hoef ik niet, de rest graag wel, vooral een V zeeotter. ik zoek ook een V bengaalse tijger
ik heb er dit voor terug: Rode vos 2M 1V nijlkrokodil 1M Baird's tapir 1M stormbandpinguin 2M 1V
@Erry2000: het stormbandpinguinverblijf is af, ik wou dit via PM doen maar je hebt PM van actieve leden geblokkeerd
@ raymond dus 2xm 1xv koala tegen 2xv 1xm woestijvaraan dus dat is de DEAL
Nee, dan heb ik liever het aantal mannen en vrouwen gelijk!! Anders heb ik geen woestijn varaan vrouwen meer EN maar 1 koala vrouw... Dus dat heb ik liever niet!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Ik ben nog steeds op zoek naar de zwarte panter en ondertussen ook naar een nieuw stekelvarken. (Uitsterven proberen te voorkomen in mijn verblijven..) Pokemon White team!