ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 84 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
Ik heb gratis in de aanbieding staan: Emoe: 2M
Ik hoef er niks voor terug. Stuur even een pb of plaats het in mijn tradetopic als je ze wilt hebben (of eentje), dan kan ik ze verwijderen. Je mag ze direct plaatsen, daarvoor hoef je geen toestemming te vragen.
namens het fp van de honingdas staan ern og 2xm -1xv om naar een andere zoo te gaan dus heb je interesse dan kun je dat in het overleg/admininstratie topic van de honingdas melden
gr. roel
Bericht veranderd door: boerroel545 - Vrijdag, 02 Nov 2012, 15:40
Datum: Zaterdag, 03 Nov 2012, 14:32 | Bericht # 1593
KoenZoo
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 84 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
Met de grote geboortegolf zit Hoeks Landschap met een overschot aan leeuwen en nijlkrokodillen. Deze dieren zijn dan ook in overvloed in de aanbieding.
Interesse? Laat een berichtje achter in mijn tradetopic. De dieren zijn heel makkelijk te krijgen, dus ook dieren die veel minder waard zijn worden aangenomen, mits ik ze nog niet heb. Ik wil wel minimaal een trio ontvangen van iedere diersoort, en daarvoor mag je maximaal 2M 3V van de bovenstaande dierensoorten uitzoeken.
Verder heb ik nog een aantal zwartpuntrifhaaien in de aanbieding. Deze zijn iets minder makkelijk te verkrijgen, maar waarschijnlijk komen we er wel uit.
Mocht je eventueel meerdere van deze genoemde dierensoorten willen hebben, geen probleem! Wel zou ik dan een sterk bod willen zien. Ik zit op reputatie level 3, dus alleen witte neushoorns zou ik momenteel willen hebben.
Kleine wishlist: - Waterdieren (ook heel graag zeeleeuwen/honden, maar ook haaiensoorten en dolfijnen wil ik graag!) - Kleinere dieren (Fennek) - Apensoorten - Thomson gazelle - Neushoorns
Datum: Maandag, 05 Nov 2012, 16:26 | Bericht # 1595
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Dierenpark De BeestenBoel biedt aan: V ringstaartmakí, de groep is uitgedund tot 1 maki en die wil ik ergens een goed thuis bezorgen. Deze biedt ik te koop aan, prijs is te onderhandelen!! Verder bieden we fenneken, impala's, bizons, kroonduiven en struisvogels aan. Ik wil alleen degene die ma en pa zijn!! Fenneken en impala's heb ik zeer veel en wil ik graag snel kwijt!! Kijk anders vandaag in mijn dierentrade en reageer daarop!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Zondag, 11 Nov 2012, 17:51 | Bericht # 1599
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik bied mijn V Ringstaartmaki's voor 150 credits. Wie het eerst biedt krijgt de ringstaartmaki!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!