Algemeen aangeboden topic
Jeroen-krokofreak
Datum: Zondag, 26 Sep 2010, 22:26 | Bericht # 231
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Ik heb Doodshoofdaapjes te ruil. En deze keer wil ik toch echt er wat voor terug. Ik kan niet alles gratis weggeven. Dusseh..wie wilt er wat op bieden? :P (zeg niet alleen ik wil ze wel, maar zeg ook welke dieren je hebt..)
Pokemon White team!
Bericht Ik heb Doodshoofdaapjes te ruil. En deze keer wil ik toch echt er wat voor terug. Ik kan niet alles gratis weggeven. Dusseh..wie wilt er wat op bieden? :P (zeg niet alleen ik wil ze wel, maar zeg ook welke dieren je hebt..) Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak Toegevoegd op 26 Sep 2010 om 22:26
tigerman
Datum: Zondag, 26 Sep 2010, 22:30 | Bericht # 232
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Reputatie: 1
Curator
Jeroen-Krokofreak, ik heb wel zebras voor je, maar waar heb je de doodshoofdaapjes gedownload?
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht Jeroen-Krokofreak, ik heb wel zebras voor je, maar waar heb je de doodshoofdaapjes gedownload? Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 26 Sep 2010 om 22:30
caspar1995
Datum: Zondag, 26 Sep 2010, 22:48 | Bericht # 233
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
Wij hadden al een soort van deal, dus hoe zit dat dan en ik heb gemsbokken 1dianameerkat 1 zwartwittevari gewone zeehonden blouwe haarkeallen en takshe voor je
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht Wij hadden al een soort van deal, dus hoe zit dat dan en ik heb gemsbokken 1dianameerkat 1 zwartwittevari gewone zeehonden blouwe haarkeallen en takshe voor je Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 26 Sep 2010 om 22:48
Jeroen-krokofreak
Datum: Maandag, 27 Sep 2010, 07:19 | Bericht # 234
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
@Tigerman: Hoeveel zebra's heb je om te ruilen en wat zijn de geslachten?? @Casper: heb je het tegen mij of tigerman?
Pokemon White team!
Bericht @Tigerman: Hoeveel zebra's heb je om te ruilen en wat zijn de geslachten?? @Casper: heb je het tegen mij of tigerman? Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak Toegevoegd op 27 Sep 2010 om 07:19
jarni
Datum: Maandag, 27 Sep 2010, 11:35 | Bericht # 235
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
wie wil er 3 M en 1 V flamingo reserveren? ik wil het liefst aleen downloads van deze site waarbij je geen MM of UD nodig hebt,want die heb ik niet.
Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht wie wil er 3 M en 1 V flamingo reserveren? ik wil het liefst aleen downloads van deze site waarbij je geen MM of UD nodig hebt,want die heb ik niet. Bericht getypt door - jarni Toegevoegd op 27 Sep 2010 om 11:35
caspar1995
Datum: Maandag, 27 Sep 2010, 15:59 | Bericht # 236
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
tegen jou want jij zij dat ik doodshoofd appjes kreeg, maar als je er iets voor wilt hebben kijk hier boven maar daar heb ik wat te ruil ±D caspar
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht tegen jou want jij zij dat ik doodshoofd appjes kreeg, maar als je er iets voor wilt hebben kijk hier boven maar daar heb ik wat te ruil ±D caspar
Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 27 Sep 2010 om 15:59
ajaxomniworld
Datum: Maandag, 27 Sep 2010, 16:03 | Bericht # 237
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Parkeerhulp
ik heb 2 mannetjes gestreepte hyena's in de aanbieding.
Bericht ik heb 2 mannetjes gestreepte hyena's in de aanbieding. Bericht getypt door - ajaxomniworld Toegevoegd op 27 Sep 2010 om 16:03
Dierentuiner
Datum: Maandag, 27 Sep 2010, 16:15 | Bericht # 238
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
ik wil wel de hyena's wat wil je er voor terug kijk dan even in mijn trade topic
Bericht ik wil wel de hyena's wat wil je er voor terug kijk dan even in mijn trade topic Bericht getypt door - Dierentuiner Toegevoegd op 27 Sep 2010 om 16:15
tigerman
Datum: Maandag, 27 Sep 2010, 17:37 | Bericht # 239
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Curator
Jeroen-Krokofreak, ik heb 1 koppeltje zebras, en ik weet nog altijd niet waar ik de doodshoofdaapjes kan downloaden.
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht Jeroen-Krokofreak, ik heb 1 koppeltje zebras, en ik weet nog altijd niet waar ik de doodshoofdaapjes kan downloaden. Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 27 Sep 2010 om 17:37
Jeroen-krokofreak
Datum: Maandag, 27 Sep 2010, 17:50 | Bericht # 240
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
ik weet trouwens nog niet over die zebra's.. Ik heb een hele vlakte voor 1 koppeltje, dat vind ik best weinig. Oja over het doodshoofdaapje, als je je mail via pb geeft kan ik je toevoegen op MSN en als je geen MSN hebt dan stuur ik ze wel via de mail. (Ik prefereer MSN, dat gaat makkelijker.)
Pokemon White team!
Bericht ik weet trouwens nog niet over die zebra's.. Ik heb een hele vlakte voor 1 koppeltje, dat vind ik best weinig. Oja over het doodshoofdaapje, als je je mail via pb geeft kan ik je toevoegen op MSN en als je geen MSN hebt dan stuur ik ze wel via de mail. (Ik prefereer MSN, dat gaat makkelijker.) Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak Toegevoegd op 27 Sep 2010 om 17:50