ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ok, je kan er ook een koppel gemsbokken bij zetten, die zijn net geboren bij mij, en 1M masai Giraffe. hoeveel doodshoofd aapjes heb jij? En ik heb geen MSN, wel mail. Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Ik hoef geen gemsbokken.. Ik heb een stuk of 8 doodshoofdaapjes om te ruilen, op dit moment. Kun je er niet 3 zebra's van maken?? Hoeveel doodshoofdaapjes wil jij trouwens?? (je mag er wel 3 of 4 hebben hoor) Pokemon White team!
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Oké, graag. Dan moet ik nog wel even verder zoeken voor nog een giraf, maar dat maakt me niets uit. Dan is onze deal nu rond? De 4 doodshoofdaapjes worden nu opgestuurd naar jou zoo.
En voor de anderen: Dan heb ik nu nog steeds 4 doodshoofdaapjes over die ik kan ruilen. Wat ik nog meer aangeboden heb: Steenbokken Kangoeroes Snoeken Koboldhaaien Kluuten Belugasteuren
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
oei, dat is moeilijker, als je nog een andere giraf wilt. Je kan zijn broer hebben, maar dan heb ik er weer maar een. En voor zover ik weet hebben alleen ik en caspar masai-giraffen, en caspar heeft de moeder van jouw giraf, en de andere Broer+Zus. Dus dan kan je nog lang zoeken naar giraffen. Je mag zijn Broer(of zijn vader) wel hebben, maar dan wil ik wel nog een paar andere dieren er voor terug. Banner+Avatar made by McCamel
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
huh? XD (maakt niet uit als ik het niet snap..hé..) En nee, ik hoef die broer niet. Ik zoek een vrouwlijke giraf zodat ik mijn 2 giraffen kan laten paren. Dan komen er nog meer giraffen. Pokemon White team!