ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja hoor Robijhof, dan moet ik vanavond kijken wat een paartje is en dan krijg je morgen de namen. Okedokie, groetjes van Laraatje en dan krijg ik van jou de groene zeeschildpad Granate V? Bedankt alvast en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Yep dat mag okapivriend en de dieren komen er na vanavond aan in jullie dierentuin, de namen geef ik vanavond allemaal door. Want gisteren heb ik geen zt2 kunnen spelen, kwam een leuke hondenfamilie op de tv. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Robijnhof jou 2 rendieren een koppeltje: V Lady en M Bart. Okapivriend jou Sri Lankan axishert V Esther. Diertje, jou edelherten V Ann en V Anna en M Edel. Diertje, de reeen: V Carrie en V Carry en M Oscar. Tigerkeeper, jou lederschildpadden V Leder en V Shania en M Padje en M Leer. Veel plezier ermee en jullie kunnen ze allemaal in jullie spel openen. Groetjes en bedankt van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Paarden, edelherten, Sri Lankan axisherten, varkens, paarden, dadelijk misschien een kleintje Visaya wrattenzwijn!! Dus, keuze genoeg, ook nog lederschildpadden en pinguins. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Volgens mij stormbandpinguins. Het zijn nu alleen nog maar mannekes. Ik heb 4 mannekes. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!