ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Lederschildpadden wat planten die zich snel voort zeg. Maar ik heb er dus meer dan genoeg en omdat ik mijn dierentuin aan het verbouwen ben wil ik ze graag een goed onderkomen geven. Wie kan dat geven? Hier zijn de lieverds!! Ik hoef er niks voor terug te hebben want de dierentuin ligt in een verbouwing. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja hoeveel wil je er hebben, je kunt 4 koppeltjes krijgen of 2 of 100, nee dat is overdreven, maar veel heb ik er wel. Zal vanavond eens kijken wie een koppeltje is. 1 Koppeltje heb ik apart zitten en die mag zich daar voorplanten. Dus, vanavond krijg je antwoord, groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Oke, dan krijg je 2 koppeltjes lederschildpadden V Tember ---- M Martia V Debby ------ M Wern Ik zal ze morgen uit mijn spel verwijderen!! Thanks als je er meer wilt geef maar een gilletje!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bedankt, ik heb net het verblijf gebouwd. Zou ik misschien nog één extra mannetje kunnen krijgen ? Ik houd ze namelijk gescheiden, maar het verbijf van de mannetjes (voor de schermen) is veel groter dan dat van de vrouwtjes (achter de schermen). Forget the crew... Follow the rules!