Kleine panda (1m:1v) Nijlpaard (1m:1v) Tuimelaar (1m)
- - Wij zijn op zoek naar: - - Leuke dieren.
Werking van de knop: wanneer je erop klikt zal je wel merken dat je naar een niet bestaande pagina wordt gestuurd op het ZTSF. Dit is normaal. Je moet enkel met je cursor over het icoontje bewegen, beneden in beeld komt er vervolgens "http://superzt.ucoz.com/forum/HISTORY" te staan, waar je de afkomst kan lezen. Dit wordt beperkt ondersteund.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ Olaf2000, oke,.. @ boerroel545, Ik zie momenteel niet echt iets dqt me interreseert in jouw trade. Ik geef ze ook niet gratis weg, de dieren hebben nog een waarde binnen ztao. Dus als je wil ruilen, wil ik dit gerust later doen als je dieren hebt die me interreseren. Mocht je ze nu willen kopen, voor deze dieren vraag ik 200Cr/koppel
Datum: Donderdag, 09 Aug 2012, 17:16 | Bericht # 79
tigerman
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Hmm, wat vraag je voor een koppel Saolas? (Eventueel met reservering) Ik heb hier nog een Rode Bosbuffel man voor bij jouw vrouwtjes, ik kan Zwartwitte en later ook Rode Varis reserveren voor jouw groep wat uit te breiden, en heb nog een paar andere, zeldzame soorten waar je misschien interesse in hebt. Ook kan ik, samen met een aantal dieren, hier 300 Cr. bijvoegen als je niets interessants ziet. Banner+Avatar made by McCamel
Datum: Donderdag, 09 Aug 2012, 18:10 | Bericht # 80
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
euhm...Saola's zijn momenteel wel zeldzaam binnen ztao... Ik zit al een tijdje te denk om mijn rode buffels weg te doen, dus ik ben niet van plan om er een kudde mee te beginnen... Verder zie ik niet echt iets dat me interesseert en ik wil mijn 'achter de schermen' lijst wat inkorten, dus wil geen dieren aanschaffen. Alleen 300Cr vind ik dan te weinig om ze weg te doen... Toch bedankt voor het aanbod.