ZooZa's Zoo's en Zoohandel Incorporated (ZZZI) wil graag onderhandelen! binnenkort word onze zoo, Utrecht Adventure Wild Park geopend, en zullen we vanuit daar andere zoo's helpen met het houden van dieren en het fokken daarvan. de dierenlijst van ZZZI tot nu toe is: -Valkparkiet 5xM 3xV
Te koop aangeboden: 2xM Valkparkieten aangeboden! mogen voor klein prijsje weg!
Gezocht: -
Fokprogramma's: -
Monitoringprogramma's: -Fillipijns Dwerghert -Madagaskar Taling -Afrikaans Luipaard -Rode Panda
Legenda:
= te koop = niet te koop = geleend van iemand anders (kan dus niet worden verkocht/uitgeleend) = kan worden uitgeleend aan anderen (kan dus niet worden verkocht!)
= doet mee aan fokprogramma (alleen te koop als er genoeg jongen zijn, je hoog genoeg bent)
= doet mee aan monitoring (soort fokprogramma, minder regels, etc)
ik wil graag als dat kan mijn mustang hengst ruilen voor het kleine kantijl vrouwtje
hallo legoman12324 nee, sorry, maar een kleine kantjil in dit geval is reputatie 4 en een mustang is reputatie 2 dus kan ik een mustang als die in de ZTAO-winkel is gewoon kopen en een kleine kantjil nog niet (ik heb hem gekregen met de kerstactie) dus misschien de volgende keer, maar nu nog niet
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Voor de afrikaanse vogelsoorten, ik heb overschot aan helmparelhoenders, ik moet mijn lijst even updaten, maar ik heb veelsteveel van die beesten, hoeveel wil je er eventueel hebben? Ik heb er zoiezo wel een stuk of 6.
Ik ben bereid om 2 paartjes te ruilen voor 1xV Rode ibis van jou... Laat ff wat achter in mijn trade!
Greetzz WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
ik hou dit topic wel hier staan, maar als ZTAO een keer echt vastloopt, dan is dit ook weg maar tot die tijd mogen mensen die nog dieren willen ze van me kopen en ik koop ook graag terug !
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 154 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Verzorger
Ik wil je wel wat blauwe pauwen verkopen voor 30 per paartje, bongo's voor 100 per paartje en Capiara's (30 per paartje) En wil je die green terrors en de Ayamuri regenboog vissen misschien verkopen/ruilen tegen bongo's/blauwe pauwen/capibara's?
Bericht veranderd door: Verzorger-Jarne - Zondag, 23 Maa 2014, 13:42
Datum: Zaterdag, 17 Mei 2014, 13:44 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 154 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Verzorger
Oke, Je mag ze plaatsen aangezien ik ze al uit mijn zoo en lijst heb gehaald ( en in tegenstelling tot mijn vorige bericht zijn ze nu gratis). Veel plezier ermee
Added (17 Mei 2014, 13:44) --------------------------------------------- Wat voor dieren zoek je eigenlijk? Een paartje voor weinig cr kan van alles zijn.
Bericht veranderd door: Verzorger-Jarne - Woensdag, 07 Mei 2014, 14:04
oke ik heb ze aan de lijst toegevoegd @ Verzorger-Jarne, @ mathijsaa, ik zou graag 1xM en 1xV blauwe pauwen willen hebben en de stekelroggen is ook oké dus in totaal 220cr toch?