Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 10 of 10
  • «
  • 1
  • 2
  • 8
  • 9
  • 10
Kerst activiteiten.
Frank
Datum: Zaterdag, 25 Dec 2010, 17:00 | Bericht # 91   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 9

Curator

Bedankt voor de downloads, Ray! (E de andere desingers die de andere downloads hebben gemaakt)
Ik ga ze z.s.m. in mijn spel zetten.

Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
BerichtBedankt voor de downloads, Ray! (E de andere desingers die de andere downloads hebben gemaakt)
Ik ga ze z.s.m. in mijn spel zetten.

Bericht getypt door - Frank
Toegevoegd op 25 Dec 2010 om 17:00
Jeroen-krokofreak
Datum: Zaterdag, 25 Dec 2010, 22:49 | Bericht # 92   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

Het was weer een hele leuke actie.
Ik heb er echt van genoten, en de downloads zijn super!! (Ik heb de meeste dan ook gedownload!!).
Echt super gedaan en voor iedereen; Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar. ;)

Pokemon White team!
BerichtHet was weer een hele leuke actie.
Ik heb er echt van genoten, en de downloads zijn super!! (Ik heb de meeste dan ook gedownload!!).
Echt super gedaan en voor iedereen; Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar. ;)

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 25 Dec 2010 om 22:49
tigerman
Datum: Zaterdag, 25 Dec 2010, 23:28 | Bericht # 93   
tigerman 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO
Reputatie: 1

Curator

Ik was net alles gaan downloaden, en ik kan de Rotsmuren Part 3 niet vinden... Zijn die bij de contest winnaar exclusives??? Zoja, dan vind ik dat echt gewoon stom, een adventskalender is vol met kadootjes, en als je dan ook nog een contest moet winnen om erbij te geraken, is het gewoon onmogelijk (Aangezien er bijna nooit contests zijn, en als ze er zijn, moet je al heel erg in de smaak vallen bij jou om ze te winnen...)(Ook dit laatste contest, mensen met interessante foto's, veel vrije tijd, en photoshop (wat maar op sommige computers zit), hebben veel meer kans om te winnen dan mensen die het met paint moeten doen...)

Banner+Avatar made by McCamel

Bericht veranderd door: tigerman - Zaterdag, 25 Dec 2010, 23:32
BerichtIk was net alles gaan downloaden, en ik kan de Rotsmuren Part 3 niet vinden... Zijn die bij de contest winnaar exclusives??? Zoja, dan vind ik dat echt gewoon stom, een adventskalender is vol met kadootjes, en als je dan ook nog een contest moet winnen om erbij te geraken, is het gewoon onmogelijk (Aangezien er bijna nooit contests zijn, en als ze er zijn, moet je al heel erg in de smaak vallen bij jou om ze te winnen...)(Ook dit laatste contest, mensen met interessante foto's, veel vrije tijd, en photoshop (wat maar op sommige computers zit), hebben veel meer kans om te winnen dan mensen die het met paint moeten doen...)

Bericht getypt door - tigerman
Toegevoegd op 25 Dec 2010 om 23:28
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 25 Dec 2010, 23:45 | Bericht # 94   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo Tigerman,
Als je goed gelezen had komen de rotsmuren part 3 binnenkort uit. Dus, eerst lezen voordat je wat zegt. Mensen kunnen zo vaak mee doen aan een contest als ze zelf willen. Ik wil hier geen discussiepunt van maken dus stop ik ermee nu ook. Maar om je vraag te beantwoorden, de rotsmuren komen binnenkort uit. Dus, even geduld hebben. Groetjes van laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHallo Tigerman,
Als je goed gelezen had komen de rotsmuren part 3 binnenkort uit. Dus, eerst lezen voordat je wat zegt. Mensen kunnen zo vaak mee doen aan een contest als ze zelf willen. Ik wil hier geen discussiepunt van maken dus stop ik ermee nu ook. Maar om je vraag te beantwoorden, de rotsmuren komen binnenkort uit. Dus, even geduld hebben. Groetjes van laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 25 Dec 2010 om 23:45
tigerman
Datum: Zaterdag, 25 Dec 2010, 23:48 | Bericht # 95   
tigerman 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Heel erg grappig nu je het zegt, noch raymond noch erry2000 heeft ook maar iets gezegd over het feit dat die maar later uitkomen, en zij zijn hier de 'verantwoordelijken' van XD...

BerichtHeel erg grappig nu je het zegt, noch raymond noch erry2000 heeft ook maar iets gezegd over het feit dat die maar later uitkomen, en zij zijn hier de 'verantwoordelijken' van XD...

Toegevoegd op 25 Dec 2010 om 23:48
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 25 Dec 2010, 23:58 | Bericht # 96   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Het staat ook op het plaatje hoor, als je goed gelezen had. Maar wacht nu maar geduldig af en over Piant dat staat bijna op elke computer standaard in tegenwoordig. En een leuke avater is zo gemaakt maar alleen niet iedereen vind die contest leuk. Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHet staat ook op het plaatje hoor, als je goed gelezen had. Maar wacht nu maar geduldig af en over Piant dat staat bijna op elke computer standaard in tegenwoordig. En een leuke avater is zo gemaakt maar alleen niet iedereen vind die contest leuk. Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 25 Dec 2010 om 23:58
tigerman
Datum: Zondag, 26 Dec 2010, 08:50 | Bericht # 97   
tigerman 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Ik had het over photoshop, niet over paint... maarja, laten we deze discussie maar stoppen :p

BerichtIk had het over photoshop, niet over paint... maarja, laten we deze discussie maar stoppen :p

Toegevoegd op 26 Dec 2010 om 08:50
  • Page 10 of 10
  • «
  • 1
  • 2
  • 8
  • 9
  • 10
Search:

Hosted by uCoz