Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Kerst activiteiten.
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 24 Dec 2010, 15:49 | Bericht # 81   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Mooi visje en goede afsluiting van deze leuke kerstactie en fijne kerst iedereen en groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtMooi visje en goede afsluiting van deze leuke kerstactie en fijne kerst iedereen en groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 24 Dec 2010 om 15:49
Jeroen-krokofreak
Datum: Vrijdag, 24 Dec 2010, 16:11 | Bericht # 82   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

Volgens mij is er nog geen afsluiting hoor. ;)
Als je goed had gekeken, stond er 'ZTSF' klikbaar op de piek.
Dit is denk ik een van de meest geweldige downloads van allemaal.. (ongeveer even goed als de avonturenbrug, naar mijn mening.)

Pokemon White team!
BerichtVolgens mij is er nog geen afsluiting hoor. ;)
Als je goed had gekeken, stond er 'ZTSF' klikbaar op de piek.
Dit is denk ik een van de meest geweldige downloads van allemaal.. (ongeveer even goed als de avonturenbrug, naar mijn mening.)

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 24 Dec 2010 om 16:11
chickboy
Datum: Vrijdag, 24 Dec 2010, 22:14 | Bericht # 83   
ZTSF Gegevens

Verzorger

rotsmuren pack 3!!!!!!!

ik had 10 december al door dat je op "ZTSF" kon klikken, ik dacht dat er misschien gewoon iets op eerste kerstdag kwam te staan als:

alle downloads zijn nu beschikbaar

maar het is dus blijkbaar een aankondiging voor een nieuwe superdownload van raymond, lijkt me echt super, ik hoop dat de donkere versie goed te combineren is met de demo van het licht donker pack ;)

Berichtrotsmuren pack 3!!!!!!!

ik had 10 december al door dat je op "ZTSF" kon klikken, ik dacht dat er misschien gewoon iets op eerste kerstdag kwam te staan als:

alle downloads zijn nu beschikbaar

maar het is dus blijkbaar een aankondiging voor een nieuwe superdownload van raymond, lijkt me echt super, ik hoop dat de donkere versie goed te combineren is met de demo van het licht donker pack ;)

Bericht getypt door - chickboy
Toegevoegd op 24 Dec 2010 om 22:14
Jeroen-krokofreak
Datum: Vrijdag, 24 Dec 2010, 22:22 | Bericht # 84   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

Ik wist het al van het rotsmuren pack 3, maar ik kan nu mijn mening er over geven. :)
Ik kan niet wachten totdat 'ie te downloaden is!! Ben echt benieuwd naar de donkere versie!!
Jammer trouwens dat de andere downloads nog niet werken, ik dacht dat er meteen een link naar was, omdat alles wat eerder werkt dan normaal.

Pokemon White team!
BerichtIk wist het al van het rotsmuren pack 3, maar ik kan nu mijn mening er over geven. :)
Ik kan niet wachten totdat 'ie te downloaden is!! Ben echt benieuwd naar de donkere versie!!
Jammer trouwens dat de andere downloads nog niet werken, ik dacht dat er meteen een link naar was, omdat alles wat eerder werkt dan normaal.

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 24 Dec 2010 om 22:22
Erry2000
Datum: Vrijdag, 24 Dec 2010, 22:55 | Bericht # 85   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 7

Technisch medewerker
Curator

De downloads online zetten gaat niet automatisch, maar ik zal er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat ze om 12 uur (of iets daarna, dus ga nou niet om precies 0:00 bijdehand doen :p ) allemaal online staan ;) .

Forget the crew... Follow the rules!
BerichtDe downloads online zetten gaat niet automatisch, maar ik zal er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat ze om 12 uur (of iets daarna, dus ga nou niet om precies 0:00 bijdehand doen :p ) allemaal online staan ;) .

Bericht getypt door - Erry2000
Toegevoegd op 24 Dec 2010 om 22:55
thomvonder
Datum: Zaterdag, 25 Dec 2010, 09:24 | Bericht # 86   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

ziet er heel gaaf uit, dit was een van de enige downloads die ik niet wist :) ik kan niet wachten tot die online staat
Berichtziet er heel gaaf uit, dit was een van de enige downloads die ik niet wist :) ik kan niet wachten tot die online staat

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 25 Dec 2010 om 09:24
Robert95
Datum: Zaterdag, 25 Dec 2010, 10:13 | Bericht # 87   
Robert95  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 0

Stagiaire

Ik heb ze (bijna) allemaal gedownload. Maar als je de ruimte en biome hack aan het installeren bent, staat er ''prehestoric wonders'' op de achtergond :P
Voor de rest allemaal geweldige downloads!

niks moet, je moet alleen af en toe naar de wc.
BerichtIk heb ze (bijna) allemaal gedownload. Maar als je de ruimte en biome hack aan het installeren bent, staat er ''prehestoric wonders'' op de achtergond :P
Voor de rest allemaal geweldige downloads!

Bericht getypt door - Robert95
Toegevoegd op 25 Dec 2010 om 10:13
ikbenkevin
Datum: Zaterdag, 25 Dec 2010, 11:06 | Bericht # 88   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Kassa Medewerker

yes alles al gedownload en nu lekker spelen!!
bedankt iedereeen voor de mooie downloads

Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
Berichtyes alles al gedownload en nu lekker spelen!!
bedankt iedereeen voor de mooie downloads

Bericht getypt door - ikbenkevin
Toegevoegd op 25 Dec 2010 om 11:06
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 25 Dec 2010, 11:18 | Bericht # 89   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Geweldige afsluiting, aan de ene kant denk ik wel te weten wanneer hij uitkomt!!!! Dadelijk kun je een donkerhuis maken, alleen jammer dat er geen vleermuizen in ZT2 zitten. Maar ik ben benieuwd naar het rotsmuren part 3 pakket. Gaat heel erg mooi worden. Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtGeweldige afsluiting, aan de ene kant denk ik wel te weten wanneer hij uitkomt!!!! Dadelijk kun je een donkerhuis maken, alleen jammer dat er geen vleermuizen in ZT2 zitten. Maar ik ben benieuwd naar het rotsmuren part 3 pakket. Gaat heel erg mooi worden. Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 25 Dec 2010 om 11:18
tjalf
Datum: Zaterdag, 25 Dec 2010, 16:19 | Bericht # 90   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 1

Verzorger

Ik hoop dat het rotsmuren pakket 3 snel uitkomt. De rotsdaken miste ik nog wel een beetje, nu kan je dus nog een mooiere grot maken. En Laraatje, op ZTW kan je een reuzenvampiervleermuis downloaden.

BerichtIk hoop dat het rotsmuren pakket 3 snel uitkomt. De rotsdaken miste ik nog wel een beetje, nu kan je dus nog een mooiere grot maken. En Laraatje, op ZTW kan je een reuzenvampiervleermuis downloaden.

Bericht getypt door - tjalf
Toegevoegd op 25 Dec 2010 om 16:19
Search:

Hosted by uCoz