ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Volgens mij is er nog geen afsluiting hoor. Als je goed had gekeken, stond er 'ZTSF' klikbaar op de piek. Dit is denk ik een van de meest geweldige downloads van allemaal.. (ongeveer even goed als de avonturenbrug, naar mijn mening.) Pokemon White team!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
rotsmuren pack 3!!!!!!!
ik had 10 december al door dat je op "ZTSF" kon klikken, ik dacht dat er misschien gewoon iets op eerste kerstdag kwam te staan als:
alle downloads zijn nu beschikbaar
maar het is dus blijkbaar een aankondiging voor een nieuwe superdownload van raymond, lijkt me echt super, ik hoop dat de donkere versie goed te combineren is met de demo van het licht donker pack
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Ik wist het al van het rotsmuren pack 3, maar ik kan nu mijn mening er over geven. Ik kan niet wachten totdat 'ie te downloaden is!! Ben echt benieuwd naar de donkere versie!! Jammer trouwens dat de andere downloads nog niet werken, ik dacht dat er meteen een link naar was, omdat alles wat eerder werkt dan normaal. Pokemon White team!
De downloads online zetten gaat niet automatisch, maar ik zal er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat ze om 12 uur (of iets daarna, dus ga nou niet om precies 0:00 bijdehand doen ) allemaal online staan . Forget the crew... Follow the rules!
Ik heb ze (bijna) allemaal gedownload. Maar als je de ruimte en biome hack aan het installeren bent, staat er ''prehestoric wonders'' op de achtergond :P Voor de rest allemaal geweldige downloads! niks moet, je moet alleen af en toe naar de wc.
Datum: Zaterdag, 25 Dec 2010, 11:06 | Bericht # 88
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 124 Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
yes alles al gedownload en nu lekker spelen!! bedankt iedereeen voor de mooie downloads Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
Datum: Zaterdag, 25 Dec 2010, 11:18 | Bericht # 89
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Geweldige afsluiting, aan de ene kant denk ik wel te weten wanneer hij uitkomt!!!! Dadelijk kun je een donkerhuis maken, alleen jammer dat er geen vleermuizen in ZT2 zitten. Maar ik ben benieuwd naar het rotsmuren part 3 pakket. Gaat heel erg mooi worden. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Zaterdag, 25 Dec 2010, 16:19 | Bericht # 90
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Ik hoop dat het rotsmuren pakket 3 snel uitkomt. De rotsdaken miste ik nog wel een beetje, nu kan je dus nog een mooiere grot maken. En Laraatje, op ZTW kan je een reuzenvampiervleermuis downloaden.