De kerstwensen waren al een tijdje online, maar nu komen ook de rest van onze vernieuwende kerst activiteiten online!! Zo hebben wij dus weer de kerstbanners van vorig jaar terug geplaatst, En zijn er nog 2 nieuwe dingen dit jaar: - De kerstavatar contest (klik voor meer info!) - Kerst advent kalender.
Het laatste kun je hier zien!! Want, een normale advent kalender loopt van 1 t/m 31 december en elke dag is een chocolaatje... Natuurlijk gaat dat wel erg ver, dus wij hebben onze ZTSF advent kalender. Onze advent kalender is een enorme kerstboom vol met kerstballen, elke kerstbal heeft een nummer. Dit nummer is een dag. Dus bijvoorbeeld op 14 kun je pas 14 december (en erna) klikken. Wat onze kerstcadeautjes voor jullie zullen zijn zullen jullie moeten wachten!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Komen er ook nieuwe kerstbanners? Want die van vorig jaar zijn allemaal al oud, en met nieuwe banners zou het forum mooier uitstralen, vind je ook niet? Zoja, dan ga ik er zeker een paar insturen! Banner+Avatar made by McCamel
Komen er ook nieuwe kerstbanners? Want die van vorig jaar zijn allemaal al oud, en met nieuwe banners zou het forum mooier uitstralen, vind je ook niet? Zoja, dan ga ik er zeker een paar insturen!
Ze zijn niet geplanned. Maar iedereen die wilt, mag uiteraard zijn of haar kerstfoto insturen!! Dan zullen deze zsm worden erbij geplaatst.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ja, dat kon je zien in zijn ZTAO dierentuin... Ik weet niet hoe hij dat gecodeerd heeft, dat moet wel supermoeilijk zijn! En ik kan niet wachten om het te downloaden! Banner+Avatar made by McCamel
Datum: Zaterdag, 11 Dec 2010, 10:25 | Bericht # 10
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
YES, de avonturen boog, ik denk voor mij het meest gebruikte voorwerp ooit! (als hij uit is dan he) ik vind hem echt super vet, je opend de advent kalender wel mooi zech! als dat zo blijfd doorgaan, is dat al een feest opzich! en kunnen dieren er trouwens overheen? want het zou mooi zijn, voor doorloop gebieden als je zo'n hack hebt dat mensen niet bang zijn voor dieren, dat je dan over die brug gaat en dat de de dieren dan niet kunnen ondsnappen
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!