Kerst activiteiten.
Laraatje2008
Datum: Zondag, 12 Dec 2010, 13:12 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Geweldige vogels, en dat ze ook bij toendra vliegen dat vind ik wel toppie want daar vliegen normaal weinig vogels door!!! Geweldig pack. Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Geweldige vogels, en dat ze ook bij toendra vliegen dat vind ik wel toppie want daar vliegen normaal weinig vogels door!!! Geweldig pack. Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 12 Dec 2010 om 13:12
jarni
Datum: Zondag, 12 Dec 2010, 15:13 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik heb net een grappige glitch ondekt bij de advent kalender. als je net voor de link van een kersbal klikt,ingedrukt houd en de muis van de linkerkant naar de rechterkant van het scherm doet dan beweegt de kerstboom de anderre richting in! het kan ook mijn comp zijn maar ik vind het best wel grappig.
Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht ik heb net een grappige glitch ondekt bij de advent kalender. als je net voor de link van een kersbal klikt,ingedrukt houd en de muis van de linkerkant naar de rechterkant van het scherm doet dan beweegt de kerstboom de anderre richting in! het kan ook mijn comp zijn maar ik vind het best wel grappig. Bericht getypt door - jarni Toegevoegd op 12 Dec 2010 om 15:13
Laraatje2008
Datum: Maandag, 13 Dec 2010, 15:56 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Geweldig lichtpak, eindelijk komt hij uit. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe die nu in het echie is en om hem zelf uit te proberen. Mooi gemaakt en groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Geweldig lichtpak, eindelijk komt hij uit. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe die nu in het echie is en om hem zelf uit te proberen. Mooi gemaakt en groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 13 Dec 2010 om 15:56
caspar1995
Datum: Maandag, 13 Dec 2010, 15:58 | Bericht # 24
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
super vet dat de demo uit gaat zijn bij kerst! wat zal er in zitten?
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht super vet dat de demo uit gaat zijn bij kerst! wat zal er in zitten? Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 13 Dec 2010 om 15:58
Dierentuiner
Datum: Maandag, 13 Dec 2010, 16:20 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 1
Curator
Wow de Demo is super mooi !!! ( Jammer dat Thom je voor was )
Bericht Wow de Demo is super mooi !!! ( Jammer dat Thom je voor was ) Bericht getypt door - Dierentuiner Toegevoegd op 13 Dec 2010 om 16:20
Dierentuiner
Datum: Maandag, 13 Dec 2010, 17:55 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
Oke het is wel een beetje dom geschreven maar ik bedoelde dat hij eerder de lampem uitbracht dan jou, zo bedoede ik het
Bericht Oke het is wel een beetje dom geschreven maar ik bedoelde dat hij eerder de lampem uitbracht dan jou, zo bedoede ik het Bericht getypt door - Dierentuiner Toegevoegd op 13 Dec 2010 om 17:55
Terdo
Datum: Dinsdag, 14 Dec 2010, 00:01 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
7
Curator
Yes, onzichtbare hekken Nu kun je in een verblijf diersoorten afscheiden zonder dat je dat ziet door een rivier bijv.!
Super Raymond!
Always look on the bright side of life!
Bericht Yes, onzichtbare hekken Nu kun je in een verblijf diersoorten afscheiden zonder dat je dat ziet door een rivier bijv.!
Super Raymond!
Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 14 Dec 2010 om 00:01
Dierentuiner
Datum: Dinsdag, 14 Dec 2010, 07:04 | Bericht # 28
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
Wow Raymond de onzichtbare zijn super cool !!! ( Jammer dat ik al andere onzichtbsre hekken heb )
Bericht Wow Raymond de onzichtbare zijn super cool !!! ( Jammer dat ik al andere onzichtbsre hekken heb ) Bericht getypt door - Dierentuiner Toegevoegd op 14 Dec 2010 om 07:04
Erry2000
Datum: Dinsdag, 14 Dec 2010, 14:20 | Bericht # 29
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
7
Technisch medewerker
Curator
Ik was al benieuwd hoe je daar een plaatje van ging maken, maar ik moet zeggen dat je dat heel creatief opgelost hebt, Raymond . Ik ben wel erg benieuwd naar het icoontje ingame.
Forget the crew... Follow the rules!
Bericht Ik was al benieuwd hoe je daar een plaatje van ging maken, maar ik moet zeggen dat je dat heel creatief opgelost hebt, Raymond . Ik ben wel erg benieuwd naar het icoontje ingame. Bericht getypt door - Erry2000 Toegevoegd op 14 Dec 2010 om 14:20
Jeroen-krokofreak
Datum: Dinsdag, 14 Dec 2010, 14:22 | Bericht # 30
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Ja, want hoe moet je nou een plaatje maken van iets dat je niet ziet? xD Goed opgelost, en de download is erg handig.
Pokemon White team!
Bericht Ja, want hoe moet je nou een plaatje maken van iets dat je niet ziet? xD Goed opgelost, en de download is erg handig. Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak Toegevoegd op 14 Dec 2010 om 14:22