ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Geweldige download, zeer mooi gemaakt, ook al zie je hem niet hahahhaha. Nee geweldig. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Woensdag, 15 Dec 2010, 06:55 | Bericht # 33
Voormalig Crewlid
Directeur
Deze olifantenhekken zijn geweldig, echt stevige hekken en net echt. Mooi gemaakt, dadelijk bestaat mijn spel uit alleen maar downloads van Sophie en Raymond en een beetje van Erry. Grappig. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Donderdag, 16 Dec 2010, 07:02 | Bericht # 34
Voormalig Crewlid
Directeur
Geweldig idee weer maar ik denk niet dat ik deze ga gebruiken. Het lijkt een beetje nep, niet nep in de vorm van nep, ze zijn niet goed gemaakt, dat wel, geniaal. Maar het oogt een beetje nep of dat pinautomaat hangt op iets wat er niet is. Lol. Maar goed gemaakt weer, we worden toch maar beloond door de kerstman. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Donderdag, 16 Dec 2010, 07:45 | Bericht # 35
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
super handig, die onzichtbaren verhoogde paden! maar als ik ze tegen andere verhoogde paden aan zet, gaat dan dat hek van dat andere pad weg, dat zou echt hadig zijn!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Datum: Donderdag, 16 Dec 2010, 16:42 | Bericht # 38
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Geweldig!! Ik weet precies wat ik er mee ga doen. Voorbeeld 1: Als je weet hoe je boomstammen in de lucht kunt laten zweven..dan kun je er ook een onzichtbaar verhoogd pad onder doen, dan gaan apen en katten er ook echt op lopen. ^^ Pokemon White team!
Datum: Donderdag, 16 Dec 2010, 20:01 | Bericht # 40
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Bedankt, Raymond. Volgens mij weet ik inmiddels ook al wat de volgende download is. In elk geval nog maals mijn complimenten, alle downloads zijn erg mooi, en ik kijk uit naar de volgende.