Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Kerst activiteiten.
caspar1995
Datum: Zaterdag, 18 Dec 2010, 00:10 | Bericht # 51   
caspar1995 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

Curator

alleen personeel's hack v2, ik weet niet of ik het dit keer wel veel ga gebruiken omdat de opening zo openen is en wat onrealistiche op mij overkomt.
maar wel echt een veel betere versie!

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Berichtalleen personeel's hack v2, ik weet niet of ik het dit keer wel veel ga gebruiken omdat de opening zo openen is en wat onrealistiche op mij overkomt.
maar wel echt een veel betere versie!

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 18 Dec 2010 om 00:10
Dierentuiner
Datum: Zaterdag, 18 Dec 2010, 08:50 | Bericht # 52   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

Wow raymond, ik vind hem wel mooi maar ook niet echt super... ik zie het verschil bijna niet met de vorige maarja toch weer een mooie download
BerichtWow raymond, ik vind hem wel mooi maar ook niet echt super... ik zie het verschil bijna niet met de vorige maarja toch weer een mooie download

Bericht getypt door - Dierentuiner
Toegevoegd op 18 Dec 2010 om 08:50
thomvonder
Datum: Zaterdag, 18 Dec 2010, 09:25 | Bericht # 53   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

ik zie inderdaad ook weinig verschil, maar ik ga hem toch wel downloaden denk ik :)
Berichtik zie inderdaad ook weinig verschil, maar ik ga hem toch wel downloaden denk ik :)

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 18 Dec 2010 om 09:25
Jeroen-krokofreak
Datum: Zaterdag, 18 Dec 2010, 11:55 | Bericht # 54   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

De vorige gaf geloof ik licht in het donker (?), misschien is dat aangepast, en nog wat andere kleine dingetjes. In ieder geval vind ik het meer een 'hebbe-dingetje', ook al ga ik hem denk ik niet downloaden, sorry. Maar ja, niet alles kan zo speciaal zijn als bijv. de avonturen brug. :p

Pokemon White team!
BerichtDe vorige gaf geloof ik licht in het donker (?), misschien is dat aangepast, en nog wat andere kleine dingetjes. In ieder geval vind ik het meer een 'hebbe-dingetje', ook al ga ik hem denk ik niet downloaden, sorry. Maar ja, niet alles kan zo speciaal zijn als bijv. de avonturen brug. :p

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 18 Dec 2010 om 11:55
tjalf
Datum: Zaterdag, 18 Dec 2010, 21:43 | Bericht # 55   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

helemaal met je eens, ik hoop dat ze snel uitkomen, want ik kan 2 er van heel erg goed in mijn ZTAO zoo gebruiken.

De verbetering van het allen personeelshek zit misschien ook wel niet in de skin/model, maar in de codering. Misschien werkt hij echt, al weet ik niet of de vorige dat ook al deed.

Berichthelemaal met je eens, ik hoop dat ze snel uitkomen, want ik kan 2 er van heel erg goed in mijn ZTAO zoo gebruiken.

De verbetering van het allen personeelshek zit misschien ook wel niet in de skin/model, maar in de codering. Misschien werkt hij echt, al weet ik niet of de vorige dat ook al deed.

Bericht getypt door - tjalf
Toegevoegd op 18 Dec 2010 om 21:43
ikbenkevin
Datum: Zaterdag, 18 Dec 2010, 22:06 | Bericht # 56   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Kassa Medewerker

mooie nieuwe standbeeld pack
vooral die orka is leuk!!

Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
Berichtmooie nieuwe standbeeld pack
vooral die orka is leuk!!

Bericht getypt door - ikbenkevin
Toegevoegd op 18 Dec 2010 om 22:06
Jeroen-krokofreak
Datum: Zaterdag, 18 Dec 2010, 22:29 | Bericht # 57   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

Prachtig!!!
Deze ga ik dus ZEKER wel downloaden, vooral het krokodillen en hamerhaaienstandbeeld vind ik prachtig gemaakt. :D
Echt heel leuk gedaan. ;)

Pokemon White team!
BerichtPrachtig!!!
Deze ga ik dus ZEKER wel downloaden, vooral het krokodillen en hamerhaaienstandbeeld vind ik prachtig gemaakt. :D
Echt heel leuk gedaan. ;)

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 18 Dec 2010 om 22:29
Dierentuiner
Datum: Zondag, 19 Dec 2010, 08:52 | Bericht # 58   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Alweer een super mooie download !!! ik vind vooral de witte haai mooi met die sprong dat die maakt
BerichtAlweer een super mooie download !!! ik vind vooral de witte haai mooi met die sprong dat die maakt

Bericht getypt door - Dierentuiner
Toegevoegd op 19 Dec 2010 om 08:52
thomvonder
Datum: Zondag, 19 Dec 2010, 09:12 | Bericht # 59   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

hele mooi standbeelden weer, de poses zijn goed gelukt! deze ga ik ook zeker downloaden,
Berichthele mooi standbeelden weer, de poses zijn goed gelukt! deze ga ik ook zeker downloaden,

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 19 Dec 2010 om 09:12
Laraatje2008
Datum: Zondag, 19 Dec 2010, 11:53 | Bericht # 60   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Ja inderdaad een mooi standbeeldenpakket met die orka en de kroks vind ik zeer goede poses en zeer goed gelukt. Alleen lijkt het bij de schildpad alsof hij zweeft. Misschien zie ik het verkeerd hoor, maar het lijkt. Maar verder zeer goed gedaan en groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtJa inderdaad een mooi standbeeldenpakket met die orka en de kroks vind ik zeer goede poses en zeer goed gelukt. Alleen lijkt het bij de schildpad alsof hij zweeft. Misschien zie ik het verkeerd hoor, maar het lijkt. Maar verder zeer goed gedaan en groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 19 Dec 2010 om 11:53
Search:

Hosted by uCoz