Datum: Zaterdag, 18 Dec 2010, 00:10 | Bericht # 51
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
alleen personeel's hack v2, ik weet niet of ik het dit keer wel veel ga gebruiken omdat de opening zo openen is en wat onrealistiche op mij overkomt. maar wel echt een veel betere versie!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Datum: Zaterdag, 18 Dec 2010, 11:55 | Bericht # 54
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
De vorige gaf geloof ik licht in het donker (?), misschien is dat aangepast, en nog wat andere kleine dingetjes. In ieder geval vind ik het meer een 'hebbe-dingetje', ook al ga ik hem denk ik niet downloaden, sorry. Maar ja, niet alles kan zo speciaal zijn als bijv. de avonturen brug. Pokemon White team!
Datum: Zaterdag, 18 Dec 2010, 21:43 | Bericht # 55
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
helemaal met je eens, ik hoop dat ze snel uitkomen, want ik kan 2 er van heel erg goed in mijn ZTAO zoo gebruiken.
De verbetering van het allen personeelshek zit misschien ook wel niet in de skin/model, maar in de codering. Misschien werkt hij echt, al weet ik niet of de vorige dat ook al deed.
Datum: Zaterdag, 18 Dec 2010, 22:29 | Bericht # 57
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Prachtig!!! Deze ga ik dus ZEKER wel downloaden, vooral het krokodillen en hamerhaaienstandbeeld vind ik prachtig gemaakt. Echt heel leuk gedaan. Pokemon White team!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja inderdaad een mooi standbeeldenpakket met die orka en de kroks vind ik zeer goede poses en zeer goed gelukt. Alleen lijkt het bij de schildpad alsof hij zweeft. Misschien zie ik het verkeerd hoor, maar het lijkt. Maar verder zeer goed gedaan en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!