ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Zeker wel leuke toevoeging aan je zoo, maar het is niet echt speciaal achtig, want dan zijn er nu 2 olifantenhekken als kerstdownloads. Maar toch leuk bedacht. Pokemon White team!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja ik vind deze ook super als olifantenhekken maar er zijn er al zoveel en dat wordt een beetje jammer eigenlijk maar wel heel erg mooi gemaakt en volgens mij een stevig hekje!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Ik heb het idee dat ik deze al eerder heb gezien als download op deze kerst advent. Maar het zijn leuke hekken. Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Geniaal!! Ik was nooit van plan geweest om echte bezoekers toe te laten in mijn zoo's, omdat ze altijd voor problemen zorgden. Nu kan ik gewoon bezoekers er in zetten zonder al die honderden rode berichten. Ze mogen welliswaar dan wel niks doen, maar ik vind dit veel beter dan een echte bezoeker uit Zt2 Pokemon White team!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Geweldig idee dit met die standbeelden voor de bezoekers. Geweldige poses ook, hoe maak je het geweldig goed gedaan en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!