Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 6
  • 7
  • »
ZTSF Wereld
raymondhoek
Datum: Donderdag, 06 Jan 2011, 22:10 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

NIEUW!!!

De ZTSF Wereld, de wat??
ZTSF Wereld!!

Vanaf vandaag heeft het ZTSF er een gloed nieuwe optie bij: het groepensysteem. Iedere groep heeft één van de vijf crewleden, en natuurlijk ieder lid dat voor de groep kiest.

Wat kun je met de groepen?
- Mensen die lid zijn van een bepaalde groep hebben een aantal voordelen op het forum.

ZTAO
- Leden van groepen hebben als eerste voordelen op het forum. Zo komen er op de adoptielijst zo nu en dan dieren te staan, die alleen aangevraagd kunnen worden door leden van een bepaalde groep ( het leefgebied deze dieren hoeft niet in verband te zijn met het continent).

- Verder vormt iedere groep een soort samenwerkingsverbond. Om van jouw groep een sterk economisch “bedrijf” te maken kun je afspreken bepaalde dieren binnen het verbond te houden, en alleen ruilen voor soorten uit een ander verbond.

- Als derde kun je als groepslid meeprofiteren als een medegroepslid een prijs wint. Bij contests is bijvoorbeeld dan de prijs: “een paartje dolfijnen naar keuze voor de winnaar, en voor ieder groepslid een paartje tuimelaars”.

- Contests
Je kunt met de hele groep ook meedoen aan een contest. Hierdoor kunnen groepen onderling tegen elkaar strijden.

- Subforum
Verder heeft iedere groep een eigen subforum, waarin natuurlijk ook nog van alles gedaan kan worden. Maar dit hangt natuurlijk van de leden zelf af, of ze er iets leuks mee kunnen verzinnen.

Er zullen in de toekomst nog veel meer opties komen waarvoor het groepen systeem gebruikt kan worden.

Let op!! Je kunt je groep maar één keer kiezen. Gekozen is gekozen. Wanneer je de verkeerde keuze maakt, heb je pech

Je kunt hier je keuze doorgeven:
ZTSF Werelddeel kiezen

Je keuze word niet direct verwerkt, dit kan een tijd kosten, ga hier niet om zeuren, maar wacht gewoon even!!

p.s.
Tip:
Je hebt er zelf het meeste profeit van als je een groep kiest, waar de minste leden inzitten, want dat zijn meer voordelen.
Bijvoorbeeld de ZTAO Adoptielijst, als er maar 2 mensen in jou groep zitten heb jij meer kans op die dieren, dan wanneer je samen met 10 mensen in een groep zit.
Dus denk goed na!!

Vragen kunnen in dit topic gesteld worden

Raymond & Errol ;)

BerichtNIEUW!!!

De ZTSF Wereld, de wat??
ZTSF Wereld!!

Vanaf vandaag heeft het ZTSF er een gloed nieuwe optie bij: het groepensysteem. Iedere groep heeft één van de vijf crewleden, en natuurlijk ieder lid dat voor de groep kiest.

Wat kun je met de groepen?
- Mensen die lid zijn van een bepaalde groep hebben een aantal voordelen op het forum.

ZTAO
- Leden van groepen hebben als eerste voordelen op het forum. Zo komen er op de adoptielijst zo nu en dan dieren te staan, die alleen aangevraagd kunnen worden door leden van een bepaalde groep ( het leefgebied deze dieren hoeft niet in verband te zijn met het continent).

- Verder vormt iedere groep een soort samenwerkingsverbond. Om van jouw groep een sterk economisch “bedrijf” te maken kun je afspreken bepaalde dieren binnen het verbond te houden, en alleen ruilen voor soorten uit een ander verbond.

- Als derde kun je als groepslid meeprofiteren als een medegroepslid een prijs wint. Bij contests is bijvoorbeeld dan de prijs: “een paartje dolfijnen naar keuze voor de winnaar, en voor ieder groepslid een paartje tuimelaars”.

- Contests
Je kunt met de hele groep ook meedoen aan een contest. Hierdoor kunnen groepen onderling tegen elkaar strijden.

- Subforum
Verder heeft iedere groep een eigen subforum, waarin natuurlijk ook nog van alles gedaan kan worden. Maar dit hangt natuurlijk van de leden zelf af, of ze er iets leuks mee kunnen verzinnen.

Er zullen in de toekomst nog veel meer opties komen waarvoor het groepen systeem gebruikt kan worden.

Let op!! Je kunt je groep maar één keer kiezen. Gekozen is gekozen. Wanneer je de verkeerde keuze maakt, heb je pech

Je kunt hier je keuze doorgeven:
ZTSF Werelddeel kiezen

Je keuze word niet direct verwerkt, dit kan een tijd kosten, ga hier niet om zeuren, maar wacht gewoon even!!

p.s.
Tip:
Je hebt er zelf het meeste profeit van als je een groep kiest, waar de minste leden inzitten, want dat zijn meer voordelen.
Bijvoorbeeld de ZTAO Adoptielijst, als er maar 2 mensen in jou groep zitten heb jij meer kans op die dieren, dan wanneer je samen met 10 mensen in een groep zit.
Dus denk goed na!!

Vragen kunnen in dit topic gesteld worden

Raymond & Errol ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 06 Jan 2011 om 22:10
Jeroen-krokofreak
Datum: Donderdag, 06 Jan 2011, 22:14 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

de ZTSF wereld!! :D
Ben benieuwd hoe dit allemaal gaat verlopen, het ziet er namelijk heel tof uit.
Ik wacht zelf nog even met kiezen van mijn werelddeel, ik wil namelijk niet de verkeerde keuze maken..

Pokemon White team!
Berichtde ZTSF wereld!! :D
Ben benieuwd hoe dit allemaal gaat verlopen, het ziet er namelijk heel tof uit.
Ik wacht zelf nog even met kiezen van mijn werelddeel, ik wil namelijk niet de verkeerde keuze maken..

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 06 Jan 2011 om 22:14
Jeweetwelwie
Datum: Donderdag, 06 Jan 2011, 22:15 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

Hallo,

Zoals jullie hierboven vermelden zie je in de ZTSF Wereld alleen veel voordelen voor ZTAO mensen.
Wat voor voordelen heeft dit voor de overige leden?

Groetjes,
Jeweetwelwie

BerichtHallo,

Zoals jullie hierboven vermelden zie je in de ZTSF Wereld alleen veel voordelen voor ZTAO mensen.
Wat voor voordelen heeft dit voor de overige leden?

Groetjes,
Jeweetwelwie

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 06 Jan 2011 om 22:15
raymondhoek
Datum: Donderdag, 06 Jan 2011, 22:18 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

@ Jeweetwelwie,

Zoals je kon lezen, de contests...
Je kunt tegen elkaar strijden, en niet alleen dit, maar op langer termijn ook andere dingen.
Maar dat houden wij expres nog even voor ons.

Raymond (Site-admin) ;)

Bericht@ Jeweetwelwie,

Zoals je kon lezen, de contests...
Je kunt tegen elkaar strijden, en niet alleen dit, maar op langer termijn ook andere dingen.
Maar dat houden wij expres nog even voor ons.

Raymond (Site-admin) ;)

Toegevoegd op 06 Jan 2011 om 22:18
jarni
Datum: Donderdag, 06 Jan 2011, 22:42 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Member van het Seizoen
Verzorger

ik heb een vraagje.
wat zijn ZTAO credits?
want ik heb er nooit van gehoort.

Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Berichtik heb een vraagje.
wat zijn ZTAO credits?
want ik heb er nooit van gehoort.

Bericht getypt door - jarni
Toegevoegd op 06 Jan 2011 om 22:42
Laraatje2008
Datum: Donderdag, 06 Jan 2011, 23:07 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

En mogen de crewleden nu al hun werelddeel kiezen. Zoals we afgesproken hadden. Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtEn mogen de crewleden nu al hun werelddeel kiezen. Zoals we afgesproken hadden. Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 06 Jan 2011 om 23:07
thomvonder
Datum: Vrijdag, 07 Jan 2011, 07:35 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

ik zie het werelddeel dat ik had gekozen al staan ^_^
mag ik daarin registreren?

Edit
Berichtik zie het werelddeel dat ik had gekozen al staan ^_^
mag ik daarin registreren?

Edit

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 07 Jan 2011 om 07:35
Jeweetwelwie
Datum: Vrijdag, 07 Jan 2011, 08:33 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

Ja de contest kon ik inderdaad al lezen, maar ik kan me hier niet echt een voorbeeld bij bedenken.
Alle voorbeelden die vermeldt worden gaan namelijk over ZTAO.
en ik dacht:
voor iedereen zichtbaar, voor iedereen beschikbaar..

Daarnaast had ik nog een vraag, want als je als ZTAO lid mee doet met ZTSF Wereld krijg je 1000 ZTAO Credits.
Maar wat moeten de mensen die geen ZTAO hebben. Deze mensen hebben namelijk niets aan deze credits.

Misschien is het dus handiger om niet alleen te kijken naar de mensen van de ZTAO, maar naar iedereen.
En niet alleen dus voorbeelden te geven over ZTAO, maar die iedereen aantrekt.
Want de bedoeling is waarschijnlijk, dat zoveel mogelijk mensen aantrekt..
Nou het trekt mensen juist aan als ze herkenning hebben en voordelen er in zien.
Nu trekt het dus grote deels mensen aan die meedoen met ZTAO.

Groetjes,
Jeweetwelwie

BerichtJa de contest kon ik inderdaad al lezen, maar ik kan me hier niet echt een voorbeeld bij bedenken.
Alle voorbeelden die vermeldt worden gaan namelijk over ZTAO.
en ik dacht:
voor iedereen zichtbaar, voor iedereen beschikbaar..

Daarnaast had ik nog een vraag, want als je als ZTAO lid mee doet met ZTSF Wereld krijg je 1000 ZTAO Credits.
Maar wat moeten de mensen die geen ZTAO hebben. Deze mensen hebben namelijk niets aan deze credits.

Misschien is het dus handiger om niet alleen te kijken naar de mensen van de ZTAO, maar naar iedereen.
En niet alleen dus voorbeelden te geven over ZTAO, maar die iedereen aantrekt.
Want de bedoeling is waarschijnlijk, dat zoveel mogelijk mensen aantrekt..
Nou het trekt mensen juist aan als ze herkenning hebben en voordelen er in zien.
Nu trekt het dus grote deels mensen aan die meedoen met ZTAO.

Groetjes,
Jeweetwelwie

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 07 Jan 2011 om 08:33
raymondhoek
Datum: Vrijdag, 07 Jan 2011, 09:27 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

@ Laraatje2008 & @ thomvonder,
Doordat jullie crewleden zijn hebben jullie je keuze al gekregen.

@ Jeweetwelwie,
Daar heb je inderdaad gelijk in.
Dit is ook nog maar het begin, we zullen zsm met onze plannen komen voor mensen zonder ZTAO, etc.

Raymond (Site-admin) ;)

Bericht@ Laraatje2008 & @ thomvonder,
Doordat jullie crewleden zijn hebben jullie je keuze al gekregen.

@ Jeweetwelwie,
Daar heb je inderdaad gelijk in.
Dit is ook nog maar het begin, we zullen zsm met onze plannen komen voor mensen zonder ZTAO, etc.

Raymond (Site-admin) ;)

Toegevoegd op 07 Jan 2011 om 09:27
Frank
Datum: Vrijdag, 07 Jan 2011, 10:20 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

Curator

Ook ik heb mijn keuze gemaakt.
Ik vind het een leuk idee, doet me denken aan de Groups op Tesara.
Alleen is het verschil tussen Tesara en het ZTSF dat Tesara elementen heeft, en het ZTSF wereld-delen.
Maar ik ga hier verder zeer leuk gebruik van maken.

Added (07 Jan 2011, 10:20)
---------------------------------------------
Even een heel belangerijk idee, zouden misschien de verschillende groupen forums ook alleeen prive kunnen zijn voor die groep.
Dat kan handig zijn als je tacktieken bespreekt voor een groep-contest ofzo.
Of dat elk group-forum nog steeds beschikbaar is voor ieder, maar nog wel een private gedeelte heeft vor die groep, dat moet geloof ik wel mogelijk zijn.

Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
BerichtOok ik heb mijn keuze gemaakt.
Ik vind het een leuk idee, doet me denken aan de Groups op Tesara.
Alleen is het verschil tussen Tesara en het ZTSF dat Tesara elementen heeft, en het ZTSF wereld-delen.
Maar ik ga hier verder zeer leuk gebruik van maken.

Added (07 Jan 2011, 10:20)
---------------------------------------------
Even een heel belangerijk idee, zouden misschien de verschillende groupen forums ook alleeen prive kunnen zijn voor die groep.
Dat kan handig zijn als je tacktieken bespreekt voor een groep-contest ofzo.
Of dat elk group-forum nog steeds beschikbaar is voor ieder, maar nog wel een private gedeelte heeft vor die groep, dat moet geloof ik wel mogelijk zijn.

Bericht getypt door - Frank
Toegevoegd op 07 Jan 2011 om 10:20
  • Page 1 of 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 6
  • 7
  • »
Search:

Hosted by uCoz