ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Ik had een opmerking, is het niet handig om elk crewlid een introductie topic te laten maken in hun groep. Wel is het handig om die allemaal de zelfde opstelling te geven.
Als je willen wil ik wel even iets andere banners maken, met een naar stijl gemaakte soort WordtArtmet de letters van het werelddeel.
Frank
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 37 Prijzenkast:
2
Parkeerhulp
Dit kan leuk worden denk ik! Maar wat betreft je tip voor het kiezen van de groep. Je kunt toch niet zien hoeveel leden er in een groep zitten? Geeft wel een druk hoor, dat je in één keer je definitieve groep mag kiezen zonder te weten wat erin zit. :P -Jardín Zoológico Centelles- -Samsonvale Zoo- -Trade Center-
Added (07 Jan 2011, 10:20) --------------------------------------------- Even een heel belangerijk idee, zouden misschien de verschillende groupen forums ook alleeen prive kunnen zijn voor die groep. Dat kan handig zijn als je tacktieken bespreekt voor een groep-contest ofzo. Of dat elk group-forum nog steeds beschikbaar is voor ieder, maar nog wel een private gedeelte heeft vor die groep, dat moet geloof ik wel mogelijk zijn.
dat lijkt mij ook wel handig ja, en ook bij afspraken van zo'n verbond, als niet leden zoiets zien kan dat hun keuze beinvloeden wat niet echt eerlijk is als er 1 groep is met hele goede dieren in dat verbond komen alle nieuwe leden daarheen
Het is wel handig, alleen niet mogelijk, omdat de groepen geen echte groepen zijn (zoals actief en non-actief lid). De enige optie is om een subforum te maken met een wachtwoord, maar of dat echt goed werkt... Forget the crew... Follow the rules!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
ik doe een voorstel, weet niet of et iets is, maar wat als er een forum van de groep zichtbaar is, en de ander niet? want dan kan je dingen zoals contesttacktieken in de prive forums zetten, maar leden en zo zijn dan wel zichtbaar voor de anderen, dan is de opmerking van Astrid en waarschijnlijk anderen ook opgelost.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
het zou mogelijk zijn om een soort van 'scanner' te gebruiken zoals word gebruikt bij de exclusieve downloads. aleen dan per continent. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt