ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
ja ik ben ook weer terug van vakantie en gelijk met een vraag wat houdt dat onderbouwen precies in? of beter gezegd wat betekent onderbouwen? Always look on the bright side of life!
Bericht veranderd door: jeffrey - Dinsdag, 16 Aug 2011, 13:23
Datum: Donderdag, 25 Aug 2011, 22:36 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Jeffrey, onderbouwen betekend bijv.
WOUW! Jou zoo is zo mooi Door de planten keuze/ Door de binnen verblijven die je hebt gemaakt
Dit is volgensmij een onderbouwde post.
Oja over dat lijstje Casper, je zou het ook onder je post kunnen neer zetten, mischien een idee? Ook wil ik nog toevoegen dat er ook mensen zijn die maar naar 2 topic's kijken en daarna de rest laten, hierdoor kan het ook zijn dat er niet zoveel wordt gepost?
Bericht veranderd door: dinojos - Donderdag, 25 Aug 2011, 22:37
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
nu ik weet wat onderbouwen is *bedankt dinojos!* maar ik vraag me af of er wel aan die regel die er eerst was* gedacht werd. *dat het verplicht was om te onderbouwen* Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 8 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Quote (jeffrey)
maar ik vraag me af of er wel aan die regel die er eerst was* gedacht werd. *dat het verplicht was om te onderbouwen*
Wat bedoel je daarmee
Nog even over die regel, ik vind dat je gewoon moet onderbouwen. Ook wat Thom zegt minimaal 3 woorden, van mij mogen dat er wel sowieso 8 zijn. Niet zo'n goede actie maar toch weer iets voor andere leden wat goed is.
Hydryo Hoi, heb gewoon plezier en lol. Dan is alles goed!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Of er eerst aan die regel gedacht werd. En ik zou trouwens net zoals Hydryo 8 woorden doen. Dan heb je nog wat aan de post, en hoef je niet heel er te onderbouwen.