ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Ik vind het inderdaad wel een goed idee van de uitzondering, maar dan inderdaad met meer dan 3 woorden, en er kan misschien voor gezorgd worden dat ook deze berichten niet meer meetellen als posts. Ik ben het inderdaad wel met Tigerkeeper en Chickboy eens dat het ook handig zou zijn als de berichten apart komen te staan, maar ik weet niet of er hierdoor meer reacties zullen komen.
@ Laraatje2008, Om zo snel mogelijk bij de exclusive's te komen zal dit echt niet werken. Simpelweg omdat de berichten bij de showrooms niet tellen, dus geen 25 posts opleveren.
@ thomvonder, Dat zou ik ook nog goed kunnen keuren inderdaad!
@ IK, Uiteraard mag je gewoon blijven onderbouwen (graag zelfs, want dat is toch wel eigenlijk de bedoeling)
@ ZebraZappo, Klopt, maar soms dan valt er niets anders over te zeggen dan dat het mooi is of dergelijke, en daarom blijven veel reactie's uit.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
het is maar een wild ideetje maar misschien een soort vragen lijstje maken, als je geen reactie kan verzinnen opieer je dat lijstje, en dan vul je het in, voor sommige leden stimuleert dit om zoo's te beoordelen, dus bijvoorbeeld
wat geef je de zoo? *cijfer 1 tot 10* is de dierenkeuze leuk? variatie? eigen steil? orginalitijd?
nogmaals het is maar een ideetje
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
1
Curator
uhm tsja, je zou het bij de showrooms kunnen zetten in het blouw ''reacite lijstje'' ofzo, tja ik denk niet dat nieuwe leden of engelssprekende leden er zullen kijken maarja, het is het proberen waard vind ik
@ caspar1995, Wat bedoel je precies met dat blauw reactie lijstje?? En wat als we boven het typ vlak een regel zetten van: Geen inspiratie?? En als je daarop klikt dat hij dan ontvouwt, net als dat het menu uitvouwt als je boven op dat + je klikt??
1
Curator
ja, dat is nog veel beter! ik wist niet dat dat kon! ik bedoelde zeg maar , als een topic belangrijk is, is hij vaak blouw, zoals ''waar kan ik deze download vinden?'' en algemen regels'' etc... maar dat is veel beter, gewoon dat doen hoor!