Een van de mindere punten op het ZTSF is dat er niet overmate veel berichten worden achtergelaten in de showrooms. Waarom is dit, omdat mensen niet makkelijk onderbouwen of hier te lui voor zijn. Echter kan dit best demotiverend zijn voor showroom makers (en terrecht). Daarom is bij dit bericht dan ook een uitzonderingsregel op de "onderbouwings" regel bijgevoegd.
Het is voorlopig NIET langer verplicht om te onderbouwen in de volgende subforums: - Zoo Tycoon 1 Showrooms - Zoo Tycoon 2 Showrooms - ZTAO Showrooms
Dit is een probeersel om te kijken of het ZTSF er daadwerkelijk mee op vooruit gaat. Na enige tijd zal de ZTSF crew een overleg topic achter de schermen maken waarbij wij zulen beslissen of wij dit zo zullen behouden of dat wij dit terug draaien. Maar tot verder bericht (wat dan in dit topic te zien zal zijn), is deze regel van kracht. Mochten Showroom eigenaren toch liever alleen onderbouwde berichten in hun topic willen hebben, dan kunnen zij dit zelf aangeven in een bericht in hun showtopic. Alle andere regels blijven nog gewoon van kracht in de showrooms.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Sorry maar als iemand alleen maar cool of goed gedaan schrijft, vind ik dat niet echt leuk voor degene, wat is er dan leuk aan. Dan kunnen juist mensen die zo snel mogelijk bij de exclusieven willen, deze berichten plaatsen. Dus, sorry hoor, maar ik vind niet dat we dit moeten doen. Want het gaat fout!!!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Ik vind het goed dat we met onze tijd meegaan, geen enkele andere site heeft een onderbouwingsregel, maar zullen we wel de regel invoeren: minimaal 3 woorden in een bericht ?
Natuurlijk mag je nog onderbouwen, graag zelfs En thoms regel is inderdaad een goed idee. Anders krijg je net zoals lara zegt alleen maar mooi, goed, etc. Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Idd, niet alleen maar 'cool' enzo. Maar op Tesara zeggen ze meestal dit ofzo (vrij vertaald). 'Wow, geweldig gedaan! Het inspireert me heel erg, ik zou zo door gaan." Het is een compliment, het zegt wel waarom het 'geweldig is gedaan', mar gaat niet verder.
Hier moet dat wel, en dat gebeurd volgens mij zo: Eerst zegt iemand 'cool'. Zeggen jullie: 'Waarom?' Persoon: 'Omdat het gewoon erg mooi is'. Crewlid: 'Waarom is het mooi? ' Persoon: 'Omdat het erg mooi ontworpen is'. Crewlid: 'Waar aan vind je dat het mooi is?'. enz.
Het gaat gelukkig niet zover, maar ik denk dat jullie heus wel daarin tot staat zijn. Gelukkig blijft deze regel zo, want ik loop niet voor niets hier achter met mijn FZAC zoos showen. Omdat ik weet dat ik nooit commentaar krijg. En ik vind die stomme aan elkaar geplakte update's ontzettend irritant
Frank Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Quote (TigerKeeper)
Maar op Tesara zeggen ze meestal dit ofzo (vrij vertaald). 'Wow, geweldig gedaan! Het inspireert me heel erg, ik zou zo door gaan." Het is een compliment, het zegt wel waarom het 'geweldig is gedaan', mar gaat niet verder.
Hier kan misschien ook een regel gemaakt van worden; dat je niet hoeft te onderbouwen, maar iets meer moet zeggen dan cool of lelijk.
Quote (TigerKeeper)
En ik vind die stomme aan elkaar geplakte update's ontzettend irritant
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Quote (IK)
Quote (TigerKeeper)
En ik vind die stomme aan elkaar geplakte update's ontzettend irritant
Wat bedoel je daarmee?
Dat als er geen reactie's zijn, en als je toch update, de update's aan elkaar staan. Als je later update 1 wilt bewerken, kan je bijv. eerst alles wissen. Daarna plak je de nieuwe update 1 erin. Maar je hebt wel per ongeluk update 2 verandert. Daarom is het misschien handig dat de standaard optie die berichten van 1 persoon achter elkaar plakt, wordt uitgeschakelt in de Showrooms. Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
*zucht*
Tigerkeeper bedoeld het volgende: je post iets in een topic je post later nog wat in dat zelfde topic, maar er zijn geen andere reacties na jouw reacties dan worden de berichten aan elkaar geplakt
Added (27 Jul 2011, 16:03) --------------------------------------------- zoals dit