Quote (raymondhoek) De nieuwe layout van de download-base zal morgen pas onthult worden.
waneer is dit online
Ik ben er NU mee bezig. Want er zaten nog wat fouten in de code's En als die eruit zijn, zal eerst de crew eventuele opmerkingen kunnen geven (achter de schermen). en daarna zal hij online komen. Als alles goed gaat zal hij rond etens tijd online zijn.
De nieuwe layout is inmiddels grotendeels geactiveerd. Dit is nog niet de gehele nieuwe layout. En er zullen ook nog hier en daar wat dingetjes verranderen. Maar ik hoop dat jullie dit beter vinden...
Is dat een grapje? Ik herhaal letterlijk uit de beginpost: "- ELKE dag in deze week minimaal 1 nieuwe download die exclusief te downloaden is op het ZTSF." Dus ja, natuurlijk zal er vandaag een download bijkomen! Misschien dat jij op de andere kant van de wereld woont, maar bij mij is het nog maar half 5, wat betekend dat Raymond nog 7,5 uur heeft om de downloads online te zetten! Heb gewoon geduld, wij zijn ook maar scholieren ! Forget the crew... Follow the rules!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Over de stanbeeldhack, ik dacht dat het zelfgemaakte beelden waren, omdat ik ze nog nooit heb gehad in m'n ZOO. Maar voor de rest zijn de downloads tot nu gewoon om maar samenvattend te zegen: "Beautiful!!!"
Frank (TigerKeeper)
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Ik zelf zat vandaag tot Half 5 op school. + 1 uur reistijd = half 6 pas thuis. Maar ik geef op maandag avond altijd zwemles, en daarvoor moet ik om 18:00 weg. Dus 30 min om te eten, spullen te pakken, etc. Dan heb ik geen tijd om een download te uploaden ofzo. Ik was vandaag pas vanaf na 21:00 online. En zoals errol al zei: Wij zijn ook slechts maar scholieren... Dus vandaar deze late toevoeging. Aangezien de tijd heb ik een download neergezet die al in een self-installer stond. Het is geen grote download... Maar het is er wel 1.
Vandaag hebben we de Tuinslang van Erry2000 online gezet:
Inmiddels is de Layout van de Download-Base verranderd, en is het allemaal wat duidelijker. Wat misschien opvalt, is dat de layout iets lijkt, op dat van het forum. En dat was ook juist de bedoeling. Ik hoop dat jullie de nieuwe layout beter/mooier vinden.