1 of 2 keer perjaar lijkt me leuk alleen hoeven het niet altijd exclusieve te zijn, je kan het ook in een jasje steken. bijvoorbeeld afrikaans getinte downloads
overigens vind ik wel dat je vandaag nog door moet gaan, je hebt zeker ene stuk of 5 downloads niet kunnen plaatsen gisteren, en toen errol er een voor jou nood gedwongen had geplaatst..
jammer dat het nu beeindigd is :P het heeft mij hier wel activer gemaakt!
de nieuwe nederlandse designer! vragen over zt of designen? pb me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja maar je kunt nu nog actief blijven Africanfreak, er komt vanzelf weer een leuke actie aan en daar kun je dan ook aan meedoen. Groetjes van Laraatje en de uitslag komt er vanzelf aan. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 35 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Dit was een hele leuke week, en men spel is weer wat mooie dowloads rijker Jammer van de bugs, maarja, met bug, buggen ze xd Weet niet meer wat ik wou zeggen, Maarja, goedwerk ;D
Datum: Donderdag, 28 Mei 2009, 15:08 | Bericht # 59
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Vanavond maak ik de winnaar bekend van de dierentuin contest met zoveel mogelijk downloads te gebruiken!! Er waren twee goede inzendingen en daar ging de strijd tussen. Het waren mooie dierentuin met allebei diverse downloads maar ook diverse soorten dierentuinen. Maar vanavond maak ik dus de winnaar bekend en die krijgt een een plaatsje in het erepoduim en onder zijn naam dat hij deze contest heeft gewonnen. Dus, ik houd de spanning er nog even in. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!