errol je bent weer terug van 2 dagen vermist cool... tjah, ik weet niet of ik toen wel gereageerd heb :P maar jah, er waren door andere mensen ook opmerkingen overgemaakt volgens mij. najah, je kan nog altijd een V 2 maken? de nieuwe nederlandse designer! vragen over zt of designen? pb me!
Datum: Zaterdag, 23 Mei 2009, 16:20 | Bericht # 43
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Quote (briank)
In 1 zoo is er een hyena ontsnapt (aa) Maar verder ziet het er goed uit, jammer genoeg heb ik (nog) geen zt2 aa ;S
Als er een hyena ontsnapt is (Waar zit hij dan?), zet hem maar gewoon terug. Of schiet hem af als het echt was! Maar dit is niet zo'n groot probleem, toch?
Maar even niks over m'n zoo. Ik wil gewoon even zeggen : "Perfecte downloads, en zo leuk dat iedereen zo enthousiast mee doet!"
Frank (TigerKeeper)
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Ik ben heel blij dat jij hem even wou uploaden voor mij. Ik heb op dit moment namelijk zelf geen computer met downloads daarop.
Even nog aan iedereen:
Deze download staat NIET in een self-installer. Deze zal ik morgenavond nog even verranderen. Ook de dowload voor morgen zal later in de avond vallen, omdat ik dan pas weer over de downloads beschikking heb. Bedankt voor het begrip...
Datum: Zaterdag, 23 Mei 2009, 19:07 | Bericht # 46
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Yep het zeepakket van Errol. Bedankt en een tof pakket egt heel erg mooi gemaakt met al dat mooie kleur blauw!! En tuurlijk hebben wij er begrip dat morgen de download wat later komt. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
De laatste downloads zijn toegevoegd. Het was de bedoeling dat er veel meer zouden zijn. Maar er zijn een aantal downloads waar nog bugs zijn ontdekt. Dus die komen later nog online