ZTSF Download Week
joren
Datum: Donderdag, 21 Mei 2009, 10:40 | Bericht # 31
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Erg mooie downloads (yeeeh mijn prullenbakje ) Ik heb die standbeelden nog nooit gehad leuk om ze een keer te zien
AAAAAHHH
Bericht Erg mooie downloads (yeeeh mijn prullenbakje ) Ik heb die standbeelden nog nooit gehad leuk om ze een keer te zien Bericht getypt door - joren Toegevoegd op 21 Mei 2009 om 10:40
raymondhoek
Datum: Donderdag, 21 Mei 2009, 19:26 | Bericht # 32
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Nu maar voor de verrandering een keer een dier. En wel van onze goede inzend-designer Erry2000... Vandaag hebben we de Australische zeeleeuw van hem erbij gekregen in onze Downloads-Base Raymond (Site-admin)
briank
Datum: Donderdag, 21 Mei 2009, 20:08 | Bericht # 33
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ziet er goed uit Raymond Ben benieuwd welke downloads nog meer komen! ;D
Bericht Ziet er goed uit Raymond Ben benieuwd welke downloads nog meer komen! ;D Bericht getypt door - briank Toegevoegd op 21 Mei 2009 om 20:08
egbert
Datum: Vrijdag, 22 Mei 2009, 10:35 | Bericht # 34
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Kroko vinder (Winaar krokie week)
Verzorger
er is eergisteren (21 mei) geen download op gekomen! EDIT: Foutje
Bericht veranderd door: egbert - Vrijdag, 22 Mei 2009, 15:24
Bericht er is eergisteren (21 mei) geen download op gekomen! EDIT: Foutje
Bericht getypt door - egbert Toegevoegd op 22 Mei 2009 om 10:35
yur
Datum: Vrijdag, 22 Mei 2009, 11:15 | Bericht # 35
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
een hack voor ztmm standbeeld
bezoek ook eens mijn Showroom !
Bericht een hack voor ztmm standbeeld Bericht getypt door - yur Toegevoegd op 22 Mei 2009 om 11:15
raymondhoek
Datum: Vrijdag, 22 Mei 2009, 11:32 | Bericht # 36
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
Ten 1e 21 mei is gisteren, en gisteren hebben we de zeeleeuw erbij gezet. En Eergisteren (20 mei) is de Standbeeld hack MM erbij gezet. Dus ze staan er echt allemaal. Raymond (Site-admin)
Bericht Ten 1e 21 mei is gisteren, en gisteren hebben we de zeeleeuw erbij gezet. En Eergisteren (20 mei) is de Standbeeld hack MM erbij gezet. Dus ze staan er echt allemaal. Raymond (Site-admin)
Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 22 Mei 2009 om 11:32
africanfreak
Datum: Vrijdag, 22 Mei 2009, 15:23 | Bericht # 37
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Parkeerhulp
leuk, maar deze zeeleeuw is toch niet echt exclusief? of verwar ik me met een andere download? naja, ik kan niet wachten op de download van vandaag, morgen en de big day! ohja, de zeeleeuw, is de skin niet een beetje licht? het lijkt net een glow in the dark seal... ik hoop dat dat niet zo is ingame. maar dat het aan de instellinkjes ligt.
de nieuwe nederlandse designer! vragen over zt of designen? pb me!
Bericht leuk, maar deze zeeleeuw is toch niet echt exclusief? of verwar ik me met een andere download? naja, ik kan niet wachten op de download van vandaag, morgen en de big day! ohja, de zeeleeuw, is de skin niet een beetje licht? het lijkt net een glow in the dark seal... ik hoop dat dat niet zo is ingame. maar dat het aan de instellinkjes ligt. Bericht getypt door - africanfreak Toegevoegd op 22 Mei 2009 om 15:23
sanders151
Datum: Vrijdag, 22 Mei 2009, 19:24 | Bericht # 38
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
leuke downloads vooral die waterprullenbak vind ik erg mooi
Bericht leuke downloads vooral die waterprullenbak vind ik erg mooi Bericht getypt door - sanders151 Toegevoegd op 22 Mei 2009 om 19:24
raymondhoek
Datum: Vrijdag, 22 Mei 2009, 20:08 | Bericht # 39
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
Vandaag een keer wat anders dan hack, dieren, of objecten, etc. Vandaag Zoo's. Er zijn er nu al 2 geupload: - The New Animal Starsparadise - Dierenpark Hilversum-Noord Later in de avond zal ik er nog meer opzetten.
Raymond (Site-admin)
Erry2000
Datum: Vrijdag, 22 Mei 2009, 22:21 | Bericht # 40
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
7
Technisch medewerker
Curator
Quote (AF )
leuk, maar deze zeeleeuw is toch niet echt exclusief? of verwar ik me met een andere download?
Inmiddels staat hij ook al op ZTW, maar toen hij hier geplaatst werd, was hij wel degelijk exclusief !
Quote (AF )
ohja, de zeeleeuw, is de skin niet een beetje licht? het lijkt net een glow in the dark seal... ik hoop dat dat niet zo is ingame. maar dat het aan de instellinkjes ligt.
Nu je het zegt, misschien wel, maar het was handig geweest als je dat had verteld toen hij geshowd werd...
Forget the crew... Follow the rules!
Bericht Quote (AF )
leuk, maar deze zeeleeuw is toch niet echt exclusief? of verwar ik me met een andere download?
Inmiddels staat hij ook al op ZTW, maar toen hij hier geplaatst werd, was hij wel degelijk exclusief !
Quote (AF )
ohja, de zeeleeuw, is de skin niet een beetje licht? het lijkt net een glow in the dark seal... ik hoop dat dat niet zo is ingame. maar dat het aan de instellinkjes ligt.
Nu je het zegt, misschien wel, maar het was handig geweest als je dat had verteld toen hij geshowd werd...
Bericht getypt door - Erry2000 Toegevoegd op 22 Mei 2009 om 22:21