Eerst en vooral wil ik zeggen dat ik de post van Raymond niet gezien had, en dus daarom zei dat ze er niet inzaten, aangezien ik wat geruchten gehoord had over bepaalde downloads die er inzaten maar er dan eigenlijk toch niet inzaten.
Daarnaast wou ik toch even vermelden dat niemand zei dat Raymond loog en ik de reactie van Raymond toch wat overdreven vind. Ik bedoel, er is niemand ondankbaar, we zijn juist zeer blij met deze downloads ! Alleen circuleerden er altijd geruchten over bepaalde downloads, en dan kan je nog moeilijk alles aannemen.
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 20:41 | Bericht # 116
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
@ Lewa, je hebt wel gelijk, maar het gebeurt vaker dat mensen steeds aan Raymond's hoofd lopen te zeuren. Ik begrijp je wel, maar als je wat meer actief wordt hier zul je merken dat er lang niet altijd 'geduldige' mensen zijn
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 22:32 | Bericht # 117
ZooM
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
Ik wil Raymond maar even bedanken voor het spel en de downloads die je kon winnen. Ik heb leden dat nog niet horen zeggen... Ik doe dat zelf ook een beetje laat en dat had ik eigenlijk ook maar eerder moeten doen. Het is leuk dat je doormiddel van zo'n spel nog niet uitgebrachte downloads kan winnen. Ik wil je hier dus nog voor bedanken.
Datum: Donderdag, 05 Jan 2012, 00:05 | Bericht # 118
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Je hebt helemaal gelijk, leuk Raymond. Ik vind het irritant dat ik je niet heb bedankt En haast je vooral niet met die downloads hè. Je hebt volgens mij ook wel andere dingen te doen dan ons blij maken