Kerst 2011
timo13
Datum: Dinsdag, 03 Jan 2012, 20:11 | Bericht # 101
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ thyrone2003 , er zullen echt wel mensen zijn die de download hebben denk niet dat raymond hier over gaat leigen
Bericht @ thyrone2003 , er zullen echt wel mensen zijn die de download hebben denk niet dat raymond hier over gaat leigenBericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 03 Jan 2012 om 20:11
thyrone2003
Datum: Dinsdag, 03 Jan 2012, 20:13 | Bericht # 102
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ timo13 , weet ik ik zeg ook niet dat andere mensen deze ook niet hebben. maar ik heb deze in iedergeval niet......
Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P Nu: Natural Zoo en Flevoland Zoo
Bericht @ timo13 , weet ik ik zeg ook niet dat andere mensen deze ook niet hebben. maar ik heb deze in iedergeval niet......Bericht getypt door - thyrone2003 Toegevoegd op 03 Jan 2012 om 20:13
raymondhoek
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 00:24 | Bericht # 103
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Wat zijn jullie een stelletje ondankbare .... (zelf af te maken). Zodra sommige downloads vrij exclusief waren in het spel gaan er speculatie's dat ze er niet in zaten of dergelijke. Waar slaat dit op?? Wat is dan voor mij het nut om de downloads nog online te zetten op zo'n manier. Mochten jullie echt verbaast zijn, als jullie op zoek zijn naar de downloads, moeten jullie bij mensen zijn die in de nacht op het ZTSF zitten. Als je een beetje nadenkt weet je direct waarom jullie hem waarschijnlijk niet hebben (op een paar uitgezonderd) en andere wel. Raymond (Site-admin)
Bericht Wat zijn jullie een stelletje ondankbare .... (zelf af te maken). Zodra sommige downloads vrij exclusief waren in het spel gaan er speculatie's dat ze er niet in zaten of dergelijke. Waar slaat dit op?? Wat is dan voor mij het nut om de downloads nog online te zetten op zo'n manier. Mochten jullie echt verbaast zijn, als jullie op zoek zijn naar de downloads, moeten jullie bij mensen zijn die in de nacht op het ZTSF zitten. Als je een beetje nadenkt weet je direct waarom jullie hem waarschijnlijk niet hebben (op een paar uitgezonderd) en andere wel. Raymond (Site-admin) Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 04 Jan 2012 om 00:24
timo13
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 00:31 | Bericht # 104
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ raymondhoek , verwachte als zon reactie van jou.. hoop nu niet dat door een paar mensen de downloads niet online komen?
Bericht @ raymondhoek , verwachte als zon reactie van jou.. hoop nu niet dat door een paar mensen de downloads niet online komen?Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 04 Jan 2012 om 00:31
Jeweetwelwie
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 01:32 | Bericht # 105
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Ik heb: - Bergpad - Bezoekers standbeelden pack 2 Dus het was wel degelijk mogelijk.. De rest heb ik helaas ook niet.. Ook hoorde ik jullie over bouwverkeer, die heb ik niet kunnen bemachtigen.. Dus tja de statistieken zullen dan echt wel kloppen! Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht Ik heb: - Bergpad - Bezoekers standbeelden pack 2 Dus het was wel degelijk mogelijk.. De rest heb ik helaas ook niet.. Ook hoorde ik jullie over bouwverkeer, die heb ik niet kunnen bemachtigen.. Dus tja de statistieken zullen dan echt wel kloppen! Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 04 Jan 2012 om 01:32
NielsG
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 08:34 | Bericht # 106
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Maar wat is een Koerijger??
Bericht Maar wat is een Koerijger?? Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 04 Jan 2012 om 08:34
egbert
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 09:21 | Bericht # 107
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Kroko vinder (Winaar krokie week)
Verzorger
hey dat is gewoon een vogel, google maar eens! egbert
Bericht hey dat is gewoon een vogel, google maar eens! egbert Bericht getypt door - egbert Toegevoegd op 04 Jan 2012 om 09:21
NielsG
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 10:48 | Bericht # 108
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ egbert , Ja, KoerEIger, maar hier stond KoerIJger. Maar bedankt!
Bericht @ egbert , Ja, KoerEIger, maar hier stond KoerIJger. Maar bedankt!Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 04 Jan 2012 om 10:48
wollykonijn
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 11:11 | Bericht # 109
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
ik heb nog maar 3 cadeau's en ben er te vrede mee!
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Woensdag, 04 Jan 2012, 11:22
Bericht ik heb nog maar 3 cadeau's en ben er te vrede mee! Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 04 Jan 2012 om 11:11
NielsG
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 11:21 | Bericht # 110
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Quote (wollykonijn )
ik hoop ook wel dat Raymond ze nog online gaat zetten de meest spectaculaire!
Ik weet dat Raymond het heel irritant vindt als mensen steeds gaat zeggen of het nog komt. En dan duurt het langer..
Bericht Quote (wollykonijn )
ik hoop ook wel dat Raymond ze nog online gaat zetten de meest spectaculaire!
Ik weet dat Raymond het heel irritant vindt als mensen steeds gaat zeggen of het nog komt. En dan duurt het langer.. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 04 Jan 2012 om 11:21