Kerst 2011
timo13
Datum: Maandag, 02 Jan 2012, 12:02 | Bericht # 91
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
misschien is een verbeterpunt dat je niet de hele tijd de zelfde kado's krijgt maar voor de rest: top game!
Bericht misschien is een verbeterpunt dat je niet de hele tijd de zelfde kado's krijgt maar voor de rest: top game! Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 02 Jan 2012 om 12:02
ZooM
Datum: Maandag, 02 Jan 2012, 12:12 | Bericht # 92
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Komen die downloads nog wel een keer uit? Want de helft had ik niet en ik wil ze wel!
Bericht Komen die downloads nog wel een keer uit? Want de helft had ik niet en ik wil ze wel! Bericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 02 Jan 2012 om 12:12
thyrone2003
Datum: Maandag, 02 Jan 2012, 13:33 | Bericht # 93
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
hoop dat deze uit komen: Bezoekers standbeelden pack 2 Koerijger Bergpad Licht en donker pack full onderwatertunnel 1.1 want deze heb ik niet gekregen...... ik zie ook dat weinig mensen deze hebben gekeregen. Raymond veel suc6 met de download's en haast je niet te veel hé
Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P Nu: Natural Zoo en Flevoland Zoo
Bericht hoop dat deze uit komen: Bezoekers standbeelden pack 2 Koerijger Bergpad Licht en donker pack full onderwatertunnel 1.1 want deze heb ik niet gekregen...... ik zie ook dat weinig mensen deze hebben gekeregen. Raymond veel suc6 met de download's en haast je niet te veel hé Bericht getypt door - thyrone2003 Toegevoegd op 02 Jan 2012 om 13:33
NielsG
Datum: Maandag, 02 Jan 2012, 20:19 | Bericht # 94
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ ZooM , Ja. @ thyrone2003 , Ze komen uit..
Bericht @ ZooM , Ja. @ thyrone2003 , Ze komen uit.. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 02 Jan 2012 om 20:19
Jeweetwelwie
Datum: Maandag, 02 Jan 2012, 20:43 | Bericht # 95
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ timo13 , Ik denk dat dat niet kan, omdat het zo vaak gespeeld is en er vrij weinig downloads waren. Ik heb ze helaas ook niet allemaal. Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ timo13 , Ik denk dat dat niet kan, omdat het zo vaak gespeeld is en er vrij weinig downloads waren. Ik heb ze helaas ook niet allemaal. Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 02 Jan 2012 om 20:43
Lewa
Datum: Dinsdag, 03 Jan 2012, 10:43 | Bericht # 96
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
Designer
Stagiaire
Quote (thomvonder )
Ik ben benieuwd wie deze te pakken had Bezoekers Standbeeldpack Part 2 Koereiger Bergpad Licht en donkerpack full Onderwatertunnel V1.1 Want ik had ze in ieder geval niet
Volgens mij zaten ze er niet in, aangezien niemand ze lijkt te hebben...
Bericht Quote (thomvonder )
Ik ben benieuwd wie deze te pakken had Bezoekers Standbeeldpack Part 2 Koereiger Bergpad Licht en donkerpack full Onderwatertunnel V1.1 Want ik had ze in ieder geval niet
Volgens mij zaten ze er niet in, aangezien niemand ze lijkt te hebben...Bericht getypt door - Lewa Toegevoegd op 03 Jan 2012 om 10:43
NielsG
Datum: Dinsdag, 03 Jan 2012, 10:45 | Bericht # 97
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Wel hoor Iben, Kijk maar naar dit bericht van Raymond: Alle kerstspullen staan weer op zolder en zijn opgeborgen. Ook Rudolf is inmiddels uitgevlogen. Wel heb ik nog wat statistieken en feitjes: Statistieken van Rudolf Game 2011 De maak van het spel heeft ± 50 - 60 uur in beslag genomen. Het werkt volledig met HTML en was volledig gehost op het ZTSF. Het spel hield bij hoeveel cadeau's er worden uitgegeven en worden ingevoerd. Daarmee kunnen valspelers worden achterhaald. Wist je trouwens dat er ook een kerstman in een luchtballon was gemaakt voor in het spel, die vanuit de lucht zou dalen en dan weer zou stijgen. Wil je eens zien hoe die eruit zag?? Klik dan maar eens --> hier <-- Maar doordat deze niet goed werkte is deze weggelaten. Ook waren er ideeën als super Elmo (om langs te laten vliegen) en een zwarte piet die vliegt. De kans dat rudolf langs kwam was 1 op 25. Gemiddeld kwam hij dus langs 1x in de 5,4 min. Het spel is gespeeld door in totaal 53 verschillende ZTSF leden. Samen hebben zij 130 uur het Rudolf escape game gespeeld. Rudolf heeft gevlogen van 12 December 2011 tot 1 januari 2012 De volgende dingen vlogen langs: Meeuwen: 19.658 keer (Ola) Raket: 1.518 keer Slee: 1.505 keer Vliegtuig (groot): 3.499 keer Vliegtuig (klein): 3.001 keer Ufo: 670 keer Vlieger: 5.819 keer -------------------------------------------------------------------------------- Totaal: 35.670 keer Cadeau's opgehaald: Glas en Gaa plaat hekken: 96 Palenhekken Part 1, V1.1: 28 Palenhekken Part 2: 24 Bezoekers Standbeeldpack Part 2: 5 Gorilla Wipkip: 84 Koereiger: 2 Werkverkeer: 72 Wilde Knoflook: 90 Safarihekken met glas: 98 Glas op beton: 61 Lage afrikaanse hekken: 63 Nooduitgangen pack: 48 Bergpad: 18 Licht en donkerpack full: 4 Onderwatertunnel V1.1: 2 -------------------------------------------------------------------------------- Totaal: 695 In totaal zijn er 36 code's ingevoerd door iedereen die niet correct waren. Ik hoop dat jullie de ZTSF Game leuk vonden dit jaar. Laat gerust hier nog je mening, verbeterings punt, etc. achter.
Bericht Wel hoor Iben, Kijk maar naar dit bericht van Raymond: Alle kerstspullen staan weer op zolder en zijn opgeborgen. Ook Rudolf is inmiddels uitgevlogen. Wel heb ik nog wat statistieken en feitjes: Statistieken van Rudolf Game 2011 De maak van het spel heeft ± 50 - 60 uur in beslag genomen. Het werkt volledig met HTML en was volledig gehost op het ZTSF. Het spel hield bij hoeveel cadeau's er worden uitgegeven en worden ingevoerd. Daarmee kunnen valspelers worden achterhaald. Wist je trouwens dat er ook een kerstman in een luchtballon was gemaakt voor in het spel, die vanuit de lucht zou dalen en dan weer zou stijgen. Wil je eens zien hoe die eruit zag?? Klik dan maar eens --> hier <-- Maar doordat deze niet goed werkte is deze weggelaten. Ook waren er ideeën als super Elmo (om langs te laten vliegen) en een zwarte piet die vliegt. De kans dat rudolf langs kwam was 1 op 25. Gemiddeld kwam hij dus langs 1x in de 5,4 min. Het spel is gespeeld door in totaal 53 verschillende ZTSF leden. Samen hebben zij 130 uur het Rudolf escape game gespeeld. Rudolf heeft gevlogen van 12 December 2011 tot 1 januari 2012 De volgende dingen vlogen langs: Meeuwen: 19.658 keer (Ola) Raket: 1.518 keer Slee: 1.505 keer Vliegtuig (groot): 3.499 keer Vliegtuig (klein): 3.001 keer Ufo: 670 keer Vlieger: 5.819 keer -------------------------------------------------------------------------------- Totaal: 35.670 keer Cadeau's opgehaald: Glas en Gaa plaat hekken: 96 Palenhekken Part 1, V1.1: 28 Palenhekken Part 2: 24 Bezoekers Standbeeldpack Part 2: 5 Gorilla Wipkip: 84 Koereiger: 2 Werkverkeer: 72 Wilde Knoflook: 90 Safarihekken met glas: 98 Glas op beton: 61 Lage afrikaanse hekken: 63 Nooduitgangen pack: 48 Bergpad: 18 Licht en donkerpack full: 4 Onderwatertunnel V1.1: 2 -------------------------------------------------------------------------------- Totaal: 695 In totaal zijn er 36 code's ingevoerd door iedereen die niet correct waren. Ik hoop dat jullie de ZTSF Game leuk vonden dit jaar. Laat gerust hier nog je mening, verbeterings punt, etc. achter. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 03 Jan 2012 om 10:45
thyrone2003
Datum: Dinsdag, 03 Jan 2012, 13:53 | Bericht # 98
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
ThomVonder ik heb dezelfde spullen niet als jouw kijk maar: Quote (thyrone2003 )
hoop dat deze uit komen: Bezoekers standbeelden pack 2 Koerijger Bergpad Licht en donker pack full onderwatertunnel 1.1 want deze heb ik niet gekregen...... ik zie ook dat weinig mensen deze hebben gekeregen. Raymond veel suc6 met de download's en haast je niet te veel hé groetjes thyrone trotse directeur van Animal Life
dezelfde!!.....
Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P Nu: Natural Zoo en Flevoland Zoo
Bericht ThomVonder ik heb dezelfde spullen niet als jouw kijk maar: Quote (thyrone2003 )
hoop dat deze uit komen: Bezoekers standbeelden pack 2 Koerijger Bergpad Licht en donker pack full onderwatertunnel 1.1 want deze heb ik niet gekregen...... ik zie ook dat weinig mensen deze hebben gekeregen. Raymond veel suc6 met de download's en haast je niet te veel hé groetjes thyrone trotse directeur van Animal Life
dezelfde!!..... Bericht getypt door - thyrone2003 Toegevoegd op 03 Jan 2012 om 13:53
egbert
Datum: Dinsdag, 03 Jan 2012, 14:31 | Bericht # 99
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Kroko vinder (Winaar krokie week)
Verzorger
ik heb ook dezelfde niet terwijl ik elke dag een half uur speelde
Bericht ik heb ook dezelfde niet terwijl ik elke dag een half uur speelde Bericht getypt door - egbert Toegevoegd op 03 Jan 2012 om 14:31
thyrone2003
Datum: Dinsdag, 03 Jan 2012, 15:38 | Bericht # 100
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ egbert , ik ook hoor! ik speelde ook elke dag wel één uur maar als je een uur speelt krijg je deze niet: Quote (thyrone2003 )
hoop dat deze uit komen: Bezoekers standbeelden pack 2 Koerijger Bergpad Licht en donker pack full onderwatertunnel 1.1 want deze heb ik niet gekregen...... ik zie ook dat weinig mensen deze hebben gekeregen. Raymond veel suc6 met de download's en haast je niet te veel hé
maar ze komen in iedergeval wel op de site......
Bericht @ egbert , ik ook hoor! ik speelde ook elke dag wel één uur maar als je een uur speelt krijg je deze niet: Quote (thyrone2003 )
maar ze komen in iedergeval wel op de site......Bericht getypt door - thyrone2003 Toegevoegd op 03 Jan 2012 om 15:38