Het spel zal vlak voor of vlak na oud en nieuw verdwijnen. Even als de kerstwensen (kunnen alleen nog even gebruikt worden voor nieuwjaars wensen).
Wanneer de downloads op de site zullen komen. Is maar de vraag... Het is net wanneer ik tijd heb, want het is best veel werk en er is meer dan genoeg te doen. Ze zullen in ieder geval niet direct online komen, dit kan weken tot misschien wel maanden duren.
@ Aurlord, ja dat lijkt mij ook een beetje raar! als ze dat nu nog in het spel zetten! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Uitleg: V1.1 is een herziende versie van Palenhekken Part 1. Het volgende is aangepast: - Gereed gemaakt voor Palenhekken Add-ons. - Verdwijnende palen (in bepaalde hoeken) opgelost.
En die andere is Part 2. Hier is dit al verholpen.
Alle kerstspullen staan weer op zolder en zijn opgeborgen. Ook Rudolf is inmiddels uitgevlogen.
Wel heb ik nog wat statistieken en feitjes: Statistieken van Rudolf Game 2011
De maak van het spel heeft ± 50 - 60 uur in beslag genomen. Het werkt volledig met HTML en was volledig gehost op het ZTSF. Het spel hield bij hoeveel cadeau's er worden uitgegeven en worden ingevoerd. Daarmee kunnen valspelers worden achterhaald.
Wist je trouwens dat er ook een kerstman in een luchtballon was gemaakt voor in het spel, die vanuit de lucht zou dalen en dan weer zou stijgen. Wil je eens zien hoe die eruit zag?? Klik dan maar eens --> hier <-- Maar doordat deze niet goed werkte is deze weggelaten. Ook waren er ideeën als super Elmo (om langs te laten vliegen) en een zwarte piet die vliegt.
De kans dat rudolf langs kwam was 1 op 25. Gemiddeld kwam hij dus langs 1x in de 5,4 min. Het spel is gespeeld door in totaal 53 verschillende ZTSF leden. Samen hebben zij 130 uur het Rudolf escape game gespeeld.
Rudolf heeft gevlogen van 12 December 2011 tot 1 januari 2012
De volgende dingen vlogen langs: Meeuwen: 19.658 keer (Ola) Raket: 1.518 keer Slee: 1.505 keer Vliegtuig (groot): 3.499 keer Vliegtuig (klein): 3.001 keer Ufo: 670 keer Vlieger: 5.819 keer Totaal: 35.670 keer
Cadeau's opgehaald: Glas en Gaa plaat hekken: 96 Palenhekken Part 1, V1.1: 28 Palenhekken Part 2: 24 Bezoekers Standbeeldpack Part 2: 5 Gorilla Wipkip: 84 Koereiger: 2 Werkverkeer: 72 Wilde Knoflook: 90 Safarihekken met glas: 98 Glas op beton: 61 Lage afrikaanse hekken: 63 Nooduitgangen pack: 48 Bergpad: 18 Licht en donkerpack full: 4 Onderwatertunnel V1.1: 2 Totaal: 695
In totaal zijn er 36 code's ingevoerd door iedereen die niet correct waren.
Ik hoop dat jullie de ZTSF Game leuk vonden dit jaar. Laat gerust hier nog je mening, verbeterings punt, etc. achter.