Nieuwe manier van berichten plaatsen
Jens26
Datum: Dinsdag, 12 Feb 2013, 17:55 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3
Kassa Medewerker
@ raymondhoek , Ik denk niet dat het aan mijn pc licht want op andere forums heb ik dit probleem niet en bij de vorige bericht verzie ook niet
.
Bericht @ raymondhoek , Ik denk niet dat het aan mijn pc licht want op andere forums heb ik dit probleem niet en bij de vorige bericht verzie ook nietBericht getypt door - Jens26 Toegevoegd op 12 Feb 2013 om 17:55
krieke668
Datum: Dinsdag, 12 Feb 2013, 19:13 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Reputatie: 6
Curator
Zou het kunnen dat de smily knop ontbreekt al je een bericht edit in je post?
Bericht Zou het kunnen dat de smily knop ontbreekt al je een bericht edit in je post? Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 12 Feb 2013 om 19:13
arneb
Datum: Zaterdag, 16 Feb 2013, 16:19 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
ik heb een probleem met de "edit" knop namelijk: als ik erop druk krijg ik alleen een witte pagina te zien.
Bericht ik heb een probleem met de "edit" knop namelijk: als ik erop druk krijg ik alleen een witte pagina te zien. Bericht getypt door - arneb Toegevoegd op 16 Feb 2013 om 16:19
raymondhoek
Datum: Zaterdag, 16 Feb 2013, 21:28 | Bericht # 24
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
@ arneb , Welke browser gebruik je en welk besturingssysteem staat op je computer?? Verder kun je proberen: Rechts-klik openen in aparte pagina (word per browser net iets anders aangegeven) Raymond (Site-admin)
Bericht @ arneb , Welke browser gebruik je en welk besturingssysteem staat op je computer?? Verder kun je proberen: Rechts-klik openen in aparte pagina (word per browser net iets anders aangegeven) Raymond (Site-admin) Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 16 Feb 2013 om 21:28
arneb
Datum: Zondag, 17 Feb 2013, 11:16 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
@ raymondhoek , ik gebruik windows 7 en google chrome en de rechts-klik lukt wel
Bericht @ raymondhoek , ik gebruik windows 7 en google chrome en de rechts-klik lukt welBericht getypt door - arneb Toegevoegd op 17 Feb 2013 om 11:16
raymondhoek
Datum: Zondag, 17 Feb 2013, 18:44 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
@ arneb , Staat je javascript wel aan?? Raymond
Bericht @ arneb , Staat je javascript wel aan?? Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 17 Feb 2013 om 18:44
Jens26
Datum: Zondag, 17 Feb 2013, 20:12 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 3
Kassa Medewerker
Message text not specified komt er als ik nu een bericht wil plaatsen. En het plakken tussne de tekst is nog steeds niet opgelost
.
Bericht Message text not specified komt er als ik nu een bericht wil plaatsen. En het plakken tussne de tekst is nog steeds niet opgelost Bericht getypt door - Jens26 Toegevoegd op 17 Feb 2013 om 20:12
raymondhoek
Datum: Maandag, 25 Nov 2013, 20:58 | Bericht # 28
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
Tijdelijk weer verdwenen Er bleken meerdere mensen sinds kort ineens problemen te hebben met de javascript balk om berichten te kunnen posten. Om dit te kunnen oplossen maar iedereen wel toegang te geven tot het plaatsen van berichten, hebben wij even de oude post methode online geplaatst. Zodra wij een oplossing hebben voor onze java bar zullen wij deze weer online plaatsen. Mvg, Raymond (Site-admin)
Bericht Tijdelijk weer verdwenen Er bleken meerdere mensen sinds kort ineens problemen te hebben met de javascript balk om berichten te kunnen posten. Om dit te kunnen oplossen maar iedereen wel toegang te geven tot het plaatsen van berichten, hebben wij even de oude post methode online geplaatst. Zodra wij een oplossing hebben voor onze java bar zullen wij deze weer online plaatsen. Mvg, Raymond (Site-admin) Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 25 Nov 2013 om 20:58
boerroel545
Datum: Dinsdag, 26 Nov 2013, 17:56 | Bericht # 29
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 9
Curator
yeah raymond ik miste het al dat ik geen b en i en u en size enzo kon doen [weet ze niet uit mn hoofd]
Bericht yeah raymond ik miste het al dat ik geen b en i en u en size enzo kon doen [weet ze niet uit mn hoofd] Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 26 Nov 2013 om 17:56
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 08 Apr 2014, 21:12 | Bericht # 30
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
Eindelijk terug Er is sinds kort een nieuwe versie van de visuele editor uitgekomen, die meer systemen zou moeten ondersteunen. Ik wil het bij deze toch nogmaals proberen deze te introduceren op het ZTSF. Als je problemen ondervind kun je dit hier achterlaten, een bericht in een chat plaatsen of een mail sturen naar ztsf@outlook.com . Mvg, Raymond (Site-admin)
Bericht Eindelijk terug Er is sinds kort een nieuwe versie van de visuele editor uitgekomen, die meer systemen zou moeten ondersteunen. Ik wil het bij deze toch nogmaals proberen deze te introduceren op het ZTSF. Als je problemen ondervind kun je dit hier achterlaten, een bericht in een chat plaatsen of een mail sturen naar ztsf@outlook.com . Mvg, Raymond (Site-admin) Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 08 Apr 2014 om 21:12