Nieuwe manier van berichten plaatsen
OrcaFreak
Datum: Dinsdag, 15 Apr 2014, 18:03 | Bericht # 31
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9
Kassa Medewerker
@ Raymond: Ik wil niet vervelend doen, hoor. Maar alle knoppen om berichten te bewerken zijn verdwenen. Je weet wel: Om tekst te onderlijnen, cursief te maken, foto's/url's toe te vogen, enz. Voor de meeste ken ik nu wel de code, maar zeker niet voor allemaal.
Bericht @ Raymond: Ik wil niet vervelend doen, hoor. Maar alle knoppen om berichten te bewerken zijn verdwenen. Je weet wel: Om tekst te onderlijnen, cursief te maken, foto's/url's toe te vogen, enz. Voor de meeste ken ik nu wel de code, maar zeker niet voor allemaal. Bericht getypt door - OrcaFreak Toegevoegd op 15 Apr 2014 om 18:03
Jeweetwelwie
Datum: Dinsdag, 15 Apr 2014, 18:33 | Bericht # 32
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
OrcaFreak , Hmm vreemd. Bij mij staan die gelijk links. (B I & U). Raymond , Het snel vermelden van de naam werkt niet meer. Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht OrcaFreak , Hmm vreemd. Bij mij staan die gelijk links. (B I & U). Raymond , Het snel vermelden van de naam werkt niet meer. Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 15 Apr 2014 om 18:33
OrcaFreak
Datum: Dinsdag, 15 Apr 2014, 20:03 | Bericht # 33
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Kassa Medewerker
Enkel de smiley's staan er nog
Bericht Enkel de smiley's staan er nog Bericht getypt door - OrcaFreak Toegevoegd op 15 Apr 2014 om 20:03
boerroel545
Datum: Dinsdag, 15 Apr 2014, 20:05 | Bericht # 34
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
ZTAO
Curator
@ OrcaFreak , ik heb het zelfde probleem als jou bij mij staan ook alleen de smiley's er nog. het probleem van @ Jeweetwelwie , heb ik niet
Bericht @ OrcaFreak , ik heb het zelfde probleem als jou bij mij staan ook alleen de smiley's er nog. het probleem van @ Jeweetwelwie , heb ik nietBericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 15 Apr 2014 om 20:05
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 15 Apr 2014, 21:05 | Bericht # 35
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Het blijkt te komen door Internet Explorer <11. Ik probeer dit vanavond nog op te lossen. Excuses voor het ongemak. Raymond (Site-admin)
Bericht Het blijkt te komen door Internet Explorer <11. Ik probeer dit vanavond nog op te lossen. Excuses voor het ongemak. Raymond (Site-admin) Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 15 Apr 2014 om 21:05
OrcaFreak
Datum: Dinsdag, 15 Apr 2014, 21:45 | Bericht # 36
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Kassa Medewerker
Ook als je geen IE gebruikt? Ik gebruik chrome.
Bericht Ook als je geen IE gebruikt? Ik gebruik chrome. Bericht getypt door - OrcaFreak Toegevoegd op 15 Apr 2014 om 21:45
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 15 Apr 2014, 22:06 | Bericht # 37
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
Na uitgebreid onderzoek blijkt het inderdaad niet aan internet explorer te liggen. Het ligt volledig aan de instellingen van je browser. Zodra javascript staat uitgeschakeld krijg je dit inderdaad te zien. Om te zien of je javascript daadwerkelijk is uitgeschakeld en hoe in te schakelen kijk je op: http://www.enable-javascript.com/nl/ Raymond (Site-admin)
Bericht Na uitgebreid onderzoek blijkt het inderdaad niet aan internet explorer te liggen. Het ligt volledig aan de instellingen van je browser. Zodra javascript staat uitgeschakeld krijg je dit inderdaad te zien. Om te zien of je javascript daadwerkelijk is uitgeschakeld en hoe in te schakelen kijk je op: http://www.enable-javascript.com/nl/ Raymond (Site-admin) Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 15 Apr 2014 om 22:06
OrcaFreak
Datum: Dinsdag, 15 Apr 2014, 23:08 | Bericht # 38
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Kassa Medewerker
Moet java nu in-of uitgeschakeld zijn.? Het is me niet helemaal duidelijk. Tussen haakjes: het is momenteel ingeschakeld.
Bericht Moet java nu in-of uitgeschakeld zijn.? Het is me niet helemaal duidelijk. Tussen haakjes: het is momenteel ingeschakeld. Bericht getypt door - OrcaFreak Toegevoegd op 15 Apr 2014 om 23:08
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 15 Apr 2014, 23:12 | Bericht # 39
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
@ OrcaFreak , Ingeschakeld. mogelijk heb je in dat geval een programma, add-on of virus op je computer die bepaalde javascripts uitschakelt. Werkt de groene onderbalk bijvoorbeeld wel bij jou? Zou je wellicht eens een printscreen willen maken? Raymond (Site-admin)
Bericht @ OrcaFreak , Ingeschakeld. mogelijk heb je in dat geval een programma, add-on of virus op je computer die bepaalde javascripts uitschakelt. Werkt de groene onderbalk bijvoorbeeld wel bij jou? Zou je wellicht eens een printscreen willen maken? Raymond (Site-admin) Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 15 Apr 2014 om 23:12
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 15 Apr 2014, 23:16 | Bericht # 40
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
@ OrcaFreak , Wat ook nog mogelijk is (aangezien je chrome gebruikt), is dat er een uitzondering is aangemaakt (per ongeluk). In de laatste versie van chrome lik je daarvoor op het blaadje links naast de link boven in beeld. Vervolgens klik je bij javascript, altijd toestaan aan (zoals hieronder in blauw gemarkeerd).
Bericht @ OrcaFreak , Wat ook nog mogelijk is (aangezien je chrome gebruikt), is dat er een uitzondering is aangemaakt (per ongeluk). In de laatste versie van chrome lik je daarvoor op het blaadje links naast de link boven in beeld. Vervolgens klik je bij javascript, altijd toestaan aan (zoals hieronder in blauw gemarkeerd). Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 15 Apr 2014 om 23:16