Zoals jullie ongetwijfeld hebben gemerkt is er wat veranderd bij het toevoegen van berichten. De gehele opmaak zelfs. Ook dit heeft uiteraard van alles te maken met ZTSF 2.0
De afgelopen week hebben we wat geëxperimenteerd hiermee en we denken nu de meeste optie's aan iedereen te geven in een overzichtelijke balk. Zo is het nu mogelijk om direct vanaf een knop youtube filmpjes te te voegen en ook kun je spoilers nu makkelijk aanmaken.
Op deze manier proberen we het ZTSF nog toegankelijker te maken voor mensen die hier net nieuw zijn. Maar uiteraard heeft dit ook grote voordelen voor de huidige leden.
Ook kunnen BB code's gewoon gebruikt blijven worden! Hiervoor klik je simpel op de knop [bb], waarna de tekst omschakeld naar de oude modus. Voor vragen, reactie's, meningen, opmerkingen, etc. kun je in dit topic een bericht plaatsen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ik vind het er geweldig uitzien. Handig dat je nu zo filmpjes neer kan zetten van youtube. Maar als ik hem niet in bb stand heb is ie nogal traag met typen. Eigenlijk geen probleem hoor. Ik zet hem gewoon in bb. Maar een vraagje: waar kan je de smileys invoegen?
@ Mark_23, Wegens een klein foutje van mij was dat knopje even weggevallen, maar hij is weer terug. Verder is hij in feite net zo snel, alleen duurt het laden nu wel iets langer als je dat soms bedoeld. Dit komt doordat het natuurlijk vertaald moet worden en dan weer terug gestuurd word.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Nicceee, wel even wennen, maar als je er aan gewend bent, ik het stukken beter. Alleen kan het knopje van 'Bladeren...' bij 'Upload een bestand:' ook in de zelfde stijl, anders wijkt het zo af. En veel smileys werken niet bij mij, bijvoorbeeld die bidsmiley, of die serenade, er komt alleen te staan als je die aanklikt; "serenade", maar hij werkt zelf niet. xD
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Ik kan me alleen maar aansluiten met wat Roel zei! Maar 1 dingetje, altijd als ik begin een bericht te typen begint het bericht in dik gedrukte letters... Maar verder is het hellemaal super! Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Ik vind het in ieder geval top!! Wel zitten er twee zwarte vlekjes onderaan de smiley knop, die op mijn standaard zoom (90%, op 100% en 75% niet) net te zien zijn (als 2 zwarte pixels)... Zo is ook afgeronde hoek van de Aa knop overschreven door de witte achtergrond.
Ook krijg ik een horizontale schuifbalk, als ik klik op meer smileys en kan ik die extra smileys niet afklikken. Verder lijkt me een grotere kader, waardoor je de (al dan niet extra) smileys tegelijk kan zien leuker dan de scroll balk (maar weet natuurlijk niet of dat mogelijk is)
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 19 Prijzenkast:
0
Stagiaire
ik vind het geweldig het lijkt nu op de lay-out van de school-mail en die is handig ook is het wat duidelijker op welke knop je moet drukken om een afbeelding in te voegen of een video of link ik ben geweldige voorstander voor de nieuwe lay-out specool thumb