Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Nieuwe manier van berichten plaatsen
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 22 Jan 2013, 09:47 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Zoals jullie ongetwijfeld hebben gemerkt is er wat veranderd bij het toevoegen van berichten.
De gehele opmaak zelfs.
Ook dit heeft uiteraard van alles te maken met ZTSF 2.0

De afgelopen week hebben we wat geëxperimenteerd hiermee en we denken nu de meeste optie's aan iedereen te geven in een overzichtelijke balk.
Zo is het nu mogelijk om direct vanaf een knop youtube filmpjes te te voegen en ook kun je spoilers nu makkelijk aanmaken.

Op deze manier proberen we het ZTSF nog toegankelijker te maken voor mensen die hier net nieuw zijn.
Maar uiteraard heeft dit ook grote voordelen voor de huidige leden.

Ook kunnen BB code's gewoon gebruikt blijven worden!
Hiervoor klik je simpel op de knop [bb], waarna de tekst omschakeld naar de oude modus.
Voor vragen, reactie's, meningen, opmerkingen, etc. kun je in dit topic een bericht plaatsen.

Raymond (Site-admin) ;)

BerichtZoals jullie ongetwijfeld hebben gemerkt is er wat veranderd bij het toevoegen van berichten.
De gehele opmaak zelfs.
Ook dit heeft uiteraard van alles te maken met ZTSF 2.0

De afgelopen week hebben we wat geëxperimenteerd hiermee en we denken nu de meeste optie's aan iedereen te geven in een overzichtelijke balk.
Zo is het nu mogelijk om direct vanaf een knop youtube filmpjes te te voegen en ook kun je spoilers nu makkelijk aanmaken.

Op deze manier proberen we het ZTSF nog toegankelijker te maken voor mensen die hier net nieuw zijn.
Maar uiteraard heeft dit ook grote voordelen voor de huidige leden.

Ook kunnen BB code's gewoon gebruikt blijven worden!
Hiervoor klik je simpel op de knop [bb], waarna de tekst omschakeld naar de oude modus.
Voor vragen, reactie's, meningen, opmerkingen, etc. kun je in dit topic een bericht plaatsen.

Raymond (Site-admin) ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 22 Jan 2013 om 09:47
Mark_23
Datum: Dinsdag, 22 Jan 2013, 11:01 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

Ik vind het er geweldig uitzien. Handig dat je nu zo filmpjes neer kan zetten van youtube.
Maar als ik hem niet in bb stand heb is ie nogal traag met typen. Eigenlijk geen probleem hoor. Ik zet hem gewoon in bb.
Maar een vraagje: waar kan je de smileys invoegen?

Groetjes Mark
BerichtIk vind het er geweldig uitzien. Handig dat je nu zo filmpjes neer kan zetten van youtube.
Maar als ik hem niet in bb stand heb is ie nogal traag met typen. Eigenlijk geen probleem hoor. Ik zet hem gewoon in bb.
Maar een vraagje: waar kan je de smileys invoegen?

Groetjes Mark

Bericht getypt door - Mark_23
Toegevoegd op 22 Jan 2013 om 11:01
boerroel545
Datum: Dinsdag, 22 Jan 2013, 11:56 | Bericht # 3   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ raymondhoek, het is geweldig echt gewoon geweldig hopelijk binnen 64 dag 
meer goede verbeteringen

Bericht@ raymondhoek, het is geweldig echt gewoon geweldig hopelijk binnen 64 dag 
meer goede verbeteringen

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 22 Jan 2013 om 11:56
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 22 Jan 2013, 16:41 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

@ Mark_23, Wegens een klein foutje van mij was dat knopje even weggevallen, maar hij is weer terug.
Verder is hij in feite net zo snel, alleen duurt het laden nu wel iets langer als je dat soms bedoeld.
Dit komt doordat het natuurlijk vertaald moet worden en dan weer terug gestuurd word.

@ boerroel545
Danku

Raymond (Site-admin) ;)

Bericht@ Mark_23, Wegens een klein foutje van mij was dat knopje even weggevallen, maar hij is weer terug.
Verder is hij in feite net zo snel, alleen duurt het laden nu wel iets langer als je dat soms bedoeld.
Dit komt doordat het natuurlijk vertaald moet worden en dan weer terug gestuurd word.

@ boerroel545
Danku

Raymond (Site-admin) ;)

Toegevoegd op 22 Jan 2013 om 16:41
NielsG
Datum: Dinsdag, 22 Jan 2013, 16:47 | Bericht # 5   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Nicceee, wel even wennen, maar als je er aan gewend bent, ik het stukken beter. Alleen kan het knopje van 'Bladeren...' bij 'Upload een bestand:' ook in de zelfde stijl, anders wijkt het zo af. En veel smileys werken niet bij mij, bijvoorbeeld die bidsmiley, of die serenade, er komt alleen te staan als je die aanklikt; "serenade", maar hij werkt zelf niet. xD

BerichtNicceee, wel even wennen, maar als je er aan gewend bent, ik het stukken beter. Alleen kan het knopje van 'Bladeren...' bij 'Upload een bestand:' ook in de zelfde stijl, anders wijkt het zo af. En veel smileys werken niet bij mij, bijvoorbeeld die bidsmiley, of die serenade, er komt alleen te staan als je die aanklikt; "serenade", maar hij werkt zelf niet. xD

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 22 Jan 2013 om 16:47
jeffrey
Datum: Dinsdag, 22 Jan 2013, 17:27 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

Curator

Ik kan me alleen maar aansluiten met wat Roel zei!
Maar 1 dingetje, altijd als ik begin een bericht te typen begint het bericht in dik gedrukte letters...
Maar verder is het hellemaal super!

Always look on the bright side of life!
BerichtIk kan me alleen maar aansluiten met wat Roel zei!
Maar 1 dingetje, altijd als ik begin een bericht te typen begint het bericht in dik gedrukte letters...
Maar verder is het hellemaal super!

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 22 Jan 2013 om 17:27
krieke668
Datum: Dinsdag, 22 Jan 2013, 17:33 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

Ik vind het in ieder geval top!! Wel zitten er twee zwarte vlekjes onderaan de smiley knop, die op mijn standaard zoom (90%, op 100% en 75% niet) net te zien zijn (als 2 zwarte pixels)... Zo is ook afgeronde hoek van de Aa knop overschreven door de witte achtergrond.

Ook krijg ik een horizontale schuifbalk, als ik klik op meer smileys en kan ik die extra smileys niet afklikken. Verder lijkt me een grotere kader, waardoor je de (al dan niet extra) smileys tegelijk kan zien leuker dan de scroll balk (maar weet natuurlijk niet of dat mogelijk is)
BerichtIk vind het in ieder geval top!! Wel zitten er twee zwarte vlekjes onderaan de smiley knop, die op mijn standaard zoom (90%, op 100% en 75% niet) net te zien zijn (als 2 zwarte pixels)... Zo is ook afgeronde hoek van de Aa knop overschreven door de witte achtergrond.

Ook krijg ik een horizontale schuifbalk, als ik klik op meer smileys en kan ik die extra smileys niet afklikken. Verder lijkt me een grotere kader, waardoor je de (al dan niet extra) smileys tegelijk kan zien leuker dan de scroll balk (maar weet natuurlijk niet of dat mogelijk is)

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 22 Jan 2013 om 17:33
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 22 Jan 2013, 20:18 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

@ NielsGuchelaar
Dat klinkt alsof je de [bb]knop dan ingedrukt heb staan.
Even uitklikken, want ze werken wel.

@ jeffrey
Dat is een beetje vreemd.
Wellicht heb je de knoppen nog aan staan, kijk even goed naar de balk.

@ krieke668
Ik zal eens kijken wat ik kan aanpassen aan het smiley schermpje, zodat deze ook optimaal gebruik gaat maken van computer schermen.

Raymond (Site-admin) ;)

Bericht@ NielsGuchelaar
Dat klinkt alsof je de [bb]knop dan ingedrukt heb staan.
Even uitklikken, want ze werken wel.

@ jeffrey
Dat is een beetje vreemd.
Wellicht heb je de knoppen nog aan staan, kijk even goed naar de balk.

@ krieke668
Ik zal eens kijken wat ik kan aanpassen aan het smiley schermpje, zodat deze ook optimaal gebruik gaat maken van computer schermen.

Raymond (Site-admin) ;)

Toegevoegd op 22 Jan 2013 om 20:18
arneb
Datum: Dinsdag, 22 Jan 2013, 21:53 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Stagiaire

ik vind het geweldig het lijkt nu op de lay-out van de school-mail en die is handig  ook is het wat duidelijker op welke knop je moet drukken om een afbeelding in te voegen of een video of link ik ben geweldige voorstander voor de nieuwe lay-out  specool  thumb

Berichtik vind het geweldig het lijkt nu op de lay-out van de school-mail en die is handig  ook is het wat duidelijker op welke knop je moet drukken om een afbeelding in te voegen of een video of link ik ben geweldige voorstander voor de nieuwe lay-out  specool  thumb

Bericht getypt door - arneb
Toegevoegd op 22 Jan 2013 om 21:53
catfreako
Datum: Woensdag, 23 Jan 2013, 08:19 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

Het ziet er een stuk beter uit, en het is nu echt heel makkelijk te begrijpen allemaal. Geweldig hoe 2.0 eruit komt te zien!

BerichtHet ziet er een stuk beter uit, en het is nu echt heel makkelijk te begrijpen allemaal. Geweldig hoe 2.0 eruit komt te zien!

Bericht getypt door - catfreako
Toegevoegd op 23 Jan 2013 om 08:19
Search:

Hosted by uCoz