Nogmaals deze site, want deze levert 3x meer op dan de vorige advertentie's we zijn op 64% van wat we moeten hebben... Deze keer is het een ringtone site. Je kan maar 1x per computer klikken... Vergeet niet op doorgaan te klikken.
Je steunt hiermee het ztsf... Hiermee hopen we binnenkort superzt.com te heten
Omdat ik toch een oplossing wil hebben op langer termijn heb iets nieuws... Dit is een site waarbij je door mails te lezen punten kan verdienen. En deze punten kun je omzetten naar geld of cadeau's. Ik wil het omzetten naar geld, waarbij we dus het ZTSF betaald kunnen maken!! Hierbij hebben we dus GÉÉN reclame balk meer boven in beeld. Maar vooral achter de schermen zullen wij een hoop meer optie's krijgen!! Uiteraard zullen de leden hier ook van alles van gaan merken...
Wat ik jullie dus wil vragen: Willen jullie je aanmelden op Euroclix:
Je kunt er zelf! geld mee verdienen. Alvast enorm bedankt.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ik heb er op geklikt maar ik heb gewoon een onzin postcode ingevoerd want ik heb geen zin in gezeik. en ik heb een email die ooit heb aangemaakt zonder persoonlijke gegevens ingevult. ik vind het een beetje raar gedoe, maar alles voor ztsf!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Damens en heren... Jullie kennen ongetwijfeld www.ztsf.nl wel... Jammer genoeg verloopt ons beheer hierover op 20-01-2011... Morgen dus inderdaad. We kunnen deze terug halen, maar doorvoor hebben we veel klik's nodig.
Ik wil jullie vragen op onderstaande links te klikken (en vergeet niet op doorgaan te klikken).
!!Let op!! je kan maar 1 keer per computer klikken.
Datum: Woensdag, 19 Jan 2011, 14:01 | Bericht # 29
tigerman
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ik heb op allemaal geklikt, en bij sommige zelf een paar keer heel erg snel achter elkaar! (Soms heeft de computer dit te traag door en doet hij het dan 2 keer..
Vraagje, ik gaf elke keer dat ik klikte 0,01 punten ofzoiets, maar hoeveel punten hebben we eigenlijk nodig?
Datum: Woensdag, 19 Jan 2011, 14:16 | Bericht # 30
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
1
Verzorger
Ik heb ook op allemaal geklikt.
Ik zou ook graag nog wel willen weten hoeveel we er nog nodig hebben. Ik kan eventueel ook nog stemmen op m'n eigen laptop, en op m'n vaders laptop. (Heb nu op deze vaste computer gestemd.)