Even klikken op een advertentie
raymondhoek
Datum: Woensdag, 19 Jan 2011, 23:01 | Bericht # 41
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
@ thomvonder , Als jij dit zou willen doen, graag. Ikzelf zit namelijk vrijwel niet op die site. En inderdaad alleen www.ztsf.nl Maar dat is wel wat vele mensen gebruiken, en ook onthouden... We zitten inmiddels op 428 Kliks van de 600!! Dus we zijn enorm hard onderweg.
Vraag het aan iedereen die je kent, of ze even willen klikken.
Hier nogmaals de links: !!En vergeet niet om op doorgaan te klikken!! Raymond (Site-admin)
Bericht @ thomvonder , Als jij dit zou willen doen, graag. Ikzelf zit namelijk vrijwel niet op die site. En inderdaad alleen www.ztsf.nl Maar dat is wel wat vele mensen gebruiken, en ook onthouden... We zitten inmiddels op 428 Kliks van de 600!! Dus we zijn enorm hard onderweg.
Vraag het aan iedereen die je kent, of ze even willen klikken.
Hier nogmaals de links: !!En vergeet niet om op doorgaan te klikken!! Raymond (Site-admin)
Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 19 Jan 2011 om 23:01
Joshua
Datum: Woensdag, 19 Jan 2011, 23:22 | Bericht # 42
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 1
Curator
Raymond ik heb geklikt, ik hoop dat andere mensen ook kliken zeker doen.
Bericht veranderd door: dinojos - Woensdag, 19 Jan 2011, 23:22
Bericht Raymond ik heb geklikt, ik hoop dat andere mensen ook kliken zeker doen. Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 19 Jan 2011 om 23:22
Frank
Datum: Donderdag, 20 Jan 2011, 12:16 | Bericht # 43
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
Curator
Ik heb via MSN dus ook wat mensen gevraagd. k ga ook nog wat adventeren via hyves ofzo. Maar een paar dagen geen ztsf.nl meer is toch niet zo erg! Dat domein krijgen we zo weer terug.
Ik zie wel opeens reclame onderaan de site, heeft dit ook met het domein te maken?
Added (20 Jan 2011, 12:16) --------------------------------------------- Hey, ik ga naar ztsf.nl, en wordt direct door gelinkt naar superzt.ucoz.com. Weet iemand hier iets van?
Start a revolution, start a comeback! ~I'm back, In black!
Bericht Ik heb via MSN dus ook wat mensen gevraagd. k ga ook nog wat adventeren via hyves ofzo. Maar een paar dagen geen ztsf.nl meer is toch niet zo erg! Dat domein krijgen we zo weer terug.
Ik zie wel opeens reclame onderaan de site, heeft dit ook met het domein te maken?
Added (20 Jan 2011, 12:16) --------------------------------------------- Hey, ik ga naar ztsf.nl, en wordt direct door gelinkt naar superzt.ucoz.com. Weet iemand hier iets van?
Bericht getypt door - Frank Toegevoegd op 20 Jan 2011 om 12:16
raymondhoek
Datum: Donderdag, 20 Jan 2011, 12:20 | Bericht # 44
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
Hij doet het nog wel... Maar vandaag is de laatste dag. We zijn er nog steeds hard mee bezig. En de reclame's zijn inmiddels op proef, we willen ermee proberen voldoende binnen te halen om het ztsf betaald te maken. Raymond (Site-admin)
Bericht Hij doet het nog wel... Maar vandaag is de laatste dag. We zijn er nog steeds hard mee bezig. En de reclame's zijn inmiddels op proef, we willen ermee proberen voldoende binnen te halen om het ztsf betaald te maken. Raymond (Site-admin)
Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 20 Jan 2011 om 12:20
Frank
Datum: Vrijdag, 21 Jan 2011, 10:36 | Bericht # 45
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
Curator
Klein vraagje: Ik kan het ztsf nog gewoon bereiken via ztsf.nl, hebben we het gered?
Start a revolution, start a comeback! ~I'm back, In black!
Bericht Klein vraagje: Ik kan het ztsf nog gewoon bereiken via ztsf.nl, hebben we het gered? Bericht getypt door - Frank Toegevoegd op 21 Jan 2011 om 10:36
raymondhoek
Datum: Vrijdag, 21 Jan 2011, 13:27 | Bericht # 46
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
Vreemd genoeg werkt het nog steeds ja. En we hebben op dit moment 5,39 punten. Dus nog steeds niet genoeg!! We hebben nog 61 kliks nodig!! Raymond (Site-admin)
Bericht Vreemd genoeg werkt het nog steeds ja. En we hebben op dit moment 5,39 punten. Dus nog steeds niet genoeg!! We hebben nog 61 kliks nodig!! Raymond (Site-admin) Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 21 Jan 2011 om 13:27
Aurlord
Datum: Zaterdag, 22 Jan 2011, 14:46 | Bericht # 47
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Bij mij werkt ztsf.nl ook nog gewoon. Maar ik klik echt elke dag en ik heb toenet ook alweer geklikt. Ik wil echt dat we het halen!! Lars1998
Bericht Bij mij werkt ztsf.nl ook nog gewoon. Maar ik klik echt elke dag en ik heb toenet ook alweer geklikt. Ik wil echt dat we het halen!! Lars1998
Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 22 Jan 2011 om 14:46
gerbanno
Datum: Dinsdag, 01 Feb 2011, 18:43 | Bericht # 48
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
Bij deze doet www.ztsf.nl het dan niet meer...
Hi, ik ben Gerben ;) En zo wil ik ook graag genoemt worden.
Bericht Bij deze doet www.ztsf.nl het dan niet meer... Bericht getypt door - gerbanno Toegevoegd op 01 Feb 2011 om 18:43
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 01 Feb 2011, 18:53 | Bericht # 49
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
De link is er vandaag inderdaad echt mee opgehouden, we willen zsm de link weer online hebben Raymond (Site-admin)
Bericht De link is er vandaag inderdaad echt mee opgehouden, we willen zsm de link weer online hebben Raymond (Site-admin) Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 01 Feb 2011 om 18:53