nee. 6 maar. Nouja... Maar. Per klik is het 0,01. En het is een lijstje van 12 links... Dus 0,12 per persoon, dus dan schiet het nog niet hard op. Op meerdere computers kan ook!! Dus klik zoveel mogelijk mensen...
Datum: Woensdag, 19 Jan 2011, 14:51 | Bericht # 33
tigerman
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Zijn er niet nog meer kliksites mogelijk? Want 50 mensen laten klikken (Dat telt alleen als ook iedereen op alle links klikt) op 12 links en binnen 2 dagen is wel heel erg moeilijk... Banner+Avatar made by McCamel
Ik heb natuurlijk ook op alle advertenties geklikt. Ik hoop dat we het halen voor morgen... zo niet, dan ligt ztsf.nl er toch maar een paar dagen uit (totdat we die 6 punten bij elkaar hebben)? Dat is ook geen ramp, toch? Mogen we trouwens weten wat de tussenstand inmiddels is? Forget the crew... Follow the rules!
Datum: Woensdag, 19 Jan 2011, 17:11 | Bericht # 36
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik heb ook geklikt en ik heb even gerekend. we hebben 50 mensen nodig. aangezien er op het forum meer dan 2100 leden zijn kan dat redlijk snel. maar ik ga even op hyves wat posten. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Datum: Woensdag, 19 Jan 2011, 17:21 | Bericht # 37
tigerman
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Dat had ik hierboven ook al uitgerekend, maar je mag er ongeveer zeker van zijn dat er niet elke dag meer als 20 leden online zijn hoor... Banner+Avatar made by McCamel