ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ ZooM, @ NielsGuchelaar, blijdorp zelf wil dit helemaal niet want er zal dan niet meer winst worden gemaakt volgens onderzoek alleen het is nogal moeilijk met de gemeente enzo en subsidies
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Quote (timo13)
blijdorp zelf wil dit helemaal niet want er zal dan niet meer winst worden gemaakt volgens onderzoek alleen het is nogal moeilijk met de gemeente enzo en subsidies
Ik weet dat ze het niet zelf willen, maar om nog projecten te maken. Moet het wel...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
ja en het mooiste vvan het hele verhaal is dat de rotterdamse gemeente nog ruim 700 milj vrij te besteden hebben ,dus dan lijkt mij dat daar die 4,5 milj in een jaar wel af .
verder hebben ze gelukig nog de vrienden van blijdorp en de bedrijven die het park onder steunen .
natuurlijk helemaal met het nieuwe project amazonica(de vlinder en nachtdieren complex) wil je foto's zien van het bouw plan die ik in blijdorp heb gemaakt kijk dan bij mijn topic hier op deze site :http://superzt.ucoz.com/forum/92-2449-1#53093
Het is heel leuk dat die geboren is. Ik ben benieuwd hoe de nieuwe verblijven er uit komen te zien!
Met de Rotterdampas kreeg je altijd korting bij een abonnement helaas is dit nu over. Ze hebben alle abonnementhouders een brief gestuurd (zomer 2011) met deze informatie erin. Wel kwamen ze over alsof ze het eigenlijk niet wilde (of is dit gewoon sympathie?)