ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ ZooM, hoe bedoel je miljoen uit geven ze geven helemaal geen miljoenen uit . bijna de gehele renovatie van azie word bijv betaalt door sponsoors,en de rest van de lopende plannen ook dus enoorm veel geld geven ze niet uit.
mensen denken altijd dat dierentuinen miljoenen maar uit geven maar vaak is dat het geval niet, in dit geval van blijdorp helemaal niet vanwegen dat blijdorp zelf niet het geld heeft om enoorm veel te renoveren of te bouwen.
dit jaar heeft blijdorp zelf nog een krappe 5 ton bij elkaar kunnen scharrelen voor de renovatei van azie terwel de gehel renovatie van azie toch een 1,5 miljoen kosten .
de vrienden van blijdorp sponsoort en nog veel meer bedrijven, zodat azie toch kan worden op geknapt zodat in het voor jaar blijdorp een nog betere uitstraliing heeft.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar, nou het is allemaal nog erg onduidelijk.
eerst was het zekker dat ze weg gingen maar nu zijn de plannen van amazonica weer veranderd waar door waarscheinlijk gewoon de vicuna's en nadoes op hun oude plaats terug komen en zouden eventuel de mannen wolven gewoon blijven .
vandaag ga ik weer dus zal ik vanavond in mijn topic over blijdorp weer foto's posten ,zal kijken of ik een verzorger kan spreken die met de vicuna's en nadoes temaken heeft die zal er wel wat van weten.
en anders is het wachten op 8 januarie met de nieuwjaars receptie.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ Aurlord, iedereen mag een verzorger aanspreken :P waarom zou dat niet mogen dierentuinen vinden dat volgens mij juist fijn en de verzorgers zijn volgens mij verplicht antwoord te geven ze mogen je volgens mij niet negeren, want dan zeggen mensen dalijk van ja wat een asociale mensen daar
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 696 Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ timo13, dat zou wel heel asociaal zijn. Maar als ze bijv. eten aan het geven zijn, en je roept wat voor eten is dat... Denk je dat verzorgers zin hebben om antwoord te geven??