Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 8 of 8
  • «
  • 1
  • 2
  • 6
  • 7
  • 8
Burgers Zoo, Arnhem
ZooZa
Datum: Donderdag, 24 Sep 2015, 18:01 | Bericht # 71   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Curator

ik weet niet precies welke soort, is al lang geleden, ik denk 3 jaar, maar het was zeker een Pitta, heb hem zelfs kunnen fotograferen, misschien dat ik de foto nog ergens vinden kan :)

Berichtik weet niet precies welke soort, is al lang geleden, ik denk 3 jaar, maar het was zeker een Pitta, heb hem zelfs kunnen fotograferen, misschien dat ik de foto nog ergens vinden kan :)

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 24 Sep 2015 om 18:01
carnotaurus
Datum: Vrijdag, 25 Sep 2015, 06:43 | Bericht # 72   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

ZooZa, Burgers' beheerd het EEP voor de Zwartkappitta (Pitta sordida mulleri),
maar vroeger zaten de pitta's in elk geval in de Bush en in de Fazanterie, samen met shamalijsters of zo.
Nu zitten er in die volière shama's en sumbawalijsters.

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtZooZa, Burgers' beheerd het EEP voor de Zwartkappitta (Pitta sordida mulleri),
maar vroeger zaten de pitta's in elk geval in de Bush en in de Fazanterie, samen met shamalijsters of zo.
Nu zitten er in die volière shama's en sumbawalijsters.

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 25 Sep 2015 om 06:43
ZooZa
Datum: Vrijdag, 25 Sep 2015, 15:57 | Bericht # 73   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

Mmm raar inderdaad, ik denk dat het inderdaad de Zwartkappitta is geweest, maar hij zat echt in de Mangrove, op dat houten looppad met dat Infobord, daar heb ik een foto van hem gemaakt namelijk! al heel lang geleden, maar ik kan hem misschien nog wel ergens vinden! :D

BerichtMmm raar inderdaad, ik denk dat het inderdaad de Zwartkappitta is geweest, maar hij zat echt in de Mangrove, op dat houten looppad met dat Infobord, daar heb ik een foto van hem gemaakt namelijk! al heel lang geleden, maar ik kan hem misschien nog wel ergens vinden! :D

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 25 Sep 2015 om 15:57
carnotaurus
Datum: Zaterdag, 26 Sep 2015, 15:34 | Bericht # 74   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Ik denk dat als ze nog pitta's hebben deze achter de schermen zitten, of ik moet ze natuurlijk gemist hebben in de Fazanterie ;)
Als-ie groen was zat het wel P. sordida mulleri zijn geweest, P. guayana heeft totaal andere kleuren en ik kan me niet voorstellen
dat Burgers' P. moluccensis recentelijk heeft gehad, en dan zijn we wel zo'n beetje door de mogelijke pitta's heen.

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtIk denk dat als ze nog pitta's hebben deze achter de schermen zitten, of ik moet ze natuurlijk gemist hebben in de Fazanterie ;)
Als-ie groen was zat het wel P. sordida mulleri zijn geweest, P. guayana heeft totaal andere kleuren en ik kan me niet voorstellen
dat Burgers' P. moluccensis recentelijk heeft gehad, en dan zijn we wel zo'n beetje door de mogelijke pitta's heen.

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 26 Sep 2015 om 15:34
  • Page 8 of 8
  • «
  • 1
  • 2
  • 6
  • 7
  • 8
Search:

Hosted by uCoz