Burgers Zoo is het hele jaar, iedere dag geopend! In de zomertijd is Burgers Zoo geopend van 9:00 tot 19:00 uur. In de wintertijd is Burgers Zoo geopend van 09:00 tot 17:00 uur. Op feestdagen is Burgers Zoo geopend van 09:00 tot 17:00 uur.
Prijzen
Baby's en peuters 0 t/m 3 jaar
€0,00
Kinderen van 4 t/m 9 jaar
€17,00
Vanaf 10 t/m 64 jaar
€19,00
Ouderen 65+ (met legitimatie)
€18,00
Groepskorting vanaf 20 personen
€2,00
Parkeren
Burgers' Zoo heeft een groot parkeerterrein. Aan de entreekaartenkassa kunt u een parkeermunt à €4,00 kopen.
Adres gegevens[
Burgers Zoo Antoon van Hooffplein 1 6816 SH Arnhem (026) 442 45 34 www.burgerszoo.eu
Bijzonderheden
We maken alleen een uitzondering voor speciaal getrainde honden die ter begeleiding worden gebruikt van mindervaliden, zoals blindengeleidehonden en Stichting Hulphond-honden. Overleg met de Receptie van Burgers' Zoo is hiervoor vereist. Veel huisdieren kunnen ziekten onder onze dierentuindieren verspreiden, maar onze dieren kunnen ook ziekten op uw huisdieren overbrengen. Huisdieren kunnen onze dieren tenslotte opjagen en/of aanvallen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 42 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik vind dit zelf een erg mooie dierentuin omdat de hokken zeer natuurgetrouw zijn. Zouden jullie het fijn vinden als ik al het nieuws van Burgers Zoo hier neerzet? Ik heb er zelf een aboloment op en krijg al het nieuws opgestuurd via de mail en ik krijg iedere 2 maanden een tijdschrift over Burgers Zoo
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
ik ben al 5 keer in burgers zoo geweest en krijg er geen genoeg van het is ook mijn lievelings dierentuin dus *ik wil er graag noch eens heen want ik hen burgers rimba noch nooit gezien * Always look on the bright side of life!
Ik vind dit zelf een erg mooie dierentuin omdat de hokken zeer natuurgetrouw zijn. Zouden jullie het fijn vinden als ik al het nieuws van Burgers Zoo hier neerzet? Ik heb er zelf een aboloment op en krijg al het nieuws opgestuurd via de mail en ik krijg iedere 2 maanden een tijdschrift over Burgers Zoo Groeten Bas
Dit zou maar al te fijn zijn Dan blijven we perfect op de hoogte van deze indrukwekkende dierentuin.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Hmm afgelopen hersftvakantie geweest toch maar is de foto's daarvan hier neerzetten! Heb er mijn dag goed vermaakt! Wat mij betreft de mooiste dierentuin van NL!
Burger's zoo is echt super! ik weet persoonlijk ook veel over de geschiedenis! wisten jullie bijvoorbeeld dat de zoo is begonnen uit een slagerij! of dat Burger's mangrove uniek voor de wereld is! en dat bij de Bush bijna niet gevoerd moet worden! er is een hele voedselketen ontstaan! (alleen enkele zoals de capibara's en de zeekoeien moeten gevoerd worden!) heb je meer vragen over de zoo, zal ik die proberen te beantwoorden. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ carnotaurus, wist je ook dat het het 2e grootste koraalrif heeft en dat de leeuwen van burgers een van de bekendste en grootste groepen leeuwen is en dat er een leeuw in een film speeld (als ik de naam weet laat ik het weten) het was ook de eerst europese leeuwen groep dat de groep chimps het beroemste ter wereld is en dat er jaarlijks vele onderzoekers komen door deze groep is er over de hele wereld chimps in groepen gekomen in zoo's. en dat de mangrove hal eerst een voorloper op de bush was als uitprobeersel later is het omgebouwd tot mangrove
haha ja ik kom er ook veel en heb een boekje met alle informatie
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
Ik ben all heel lang niet meer in Burgers geweest. Ik wil er wel weer graag heen, het is echt een leuke dierentuin. Met name door de Bush, Desert, Mangrove en natuurlijk de Ocean!