Ouwehands Dierenpark, Rhenen
legoman12324
Datum: Zondag, 29 Jul 2012, 23:15 | Bericht # 71
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
weer een nieuwtje er word een giraffe verwacht en is te volgen via de webcam
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht weer een nieuwtje er word een giraffe verwacht en is te volgen via de webcam Bericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 29 Jul 2012 om 23:15
Marcelboy
Datum: Maandag, 30 Jul 2012, 19:08 | Bericht # 72
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
nog meer goed nieuwe hoe meer hoe beter ook is het erg leuk om te zien dat dieren tuinen de webcame gebruiken het is al een paar jaar een groot succes.
Je mag me ook gewoon Marcel noemen.
Bericht nog meer goed nieuwe hoe meer hoe beter ook is het erg leuk om te zien dat dieren tuinen de webcame gebruiken het is al een paar jaar een groot succes. Bericht getypt door - Marcelboy Toegevoegd op 30 Jul 2012 om 19:08
Svenyboy04
Datum: Maandag, 30 Jul 2012, 20:43 | Bericht # 73
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Verzorger
Ja idderdaadt leuk dat ze daat gebruik van maaken zoals bij de geboorte van het kleine neushoorntje in amersfoort !
Brullende Leeuwen
Bericht Ja idderdaadt leuk dat ze daat gebruik van maaken zoals bij de geboorte van het kleine neushoorntje in amersfoort ! Bericht getypt door - Svenyboy04 Toegevoegd op 30 Jul 2012 om 20:43
angeltjee
Datum: Donderdag, 18 Okt 2012, 23:38 | Bericht # 74
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik was er vandaag ook geweest, ik vond het wel mooi alleen zoals al gezegd werd, het park is een beetje romelig maar de dieren zijn er goed verzorgd haha
klik op mijn plaatje
Bericht ik was er vandaag ook geweest, ik vond het wel mooi alleen zoals al gezegd werd, het park is een beetje romelig maar de dieren zijn er goed verzorgd haha Bericht getypt door - angeltjee Toegevoegd op 18 Okt 2012 om 23:38
Svenyboy04
Datum: Woensdag, 07 Nov 2012, 21:20 | Bericht # 75
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Verzorger
Ik heb op facebook gevraagt wanneer het gorilla verblijf af is ze hebben geantwoord : Dat is nog niet helemaal duidelijk. wel jammer maar ik had gehoopt dit jaar maar het wordt waarschijnlijk volgend jaar. @ angeltjee , Klopt kwa plaatsen enzo heel rommelig maar het is wel een prachtige zoo om te komen
Brullende Leeuwen
Bericht Ik heb op facebook gevraagt wanneer het gorilla verblijf af is ze hebben geantwoord : Dat is nog niet helemaal duidelijk. wel jammer maar ik had gehoopt dit jaar maar het wordt waarschijnlijk volgend jaar. @ angeltjee , Klopt kwa plaatsen enzo heel rommelig maar het is wel een prachtige zoo om te komen Bericht getypt door - Svenyboy04 Toegevoegd op 07 Nov 2012 om 21:20
Mark_23
Datum: Donderdag, 15 Nov 2012, 21:53 | Bericht # 76
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Zeker, ik vond jaren geleden de grote binnenspeeltuin altijd geweldig om te spelen. Meestal speelde ik dat ik zelf een aap was
Bericht Zeker, ik vond jaren geleden de grote binnenspeeltuin altijd geweldig om te spelen. Meestal speelde ik dat ik zelf een aap was Bericht getypt door - Mark_23 Toegevoegd op 15 Nov 2012 om 21:53