Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Ouwehands Dierenpark, Rhenen
Aurlord
Datum: Zaterdag, 26 Nov 2011, 10:02 | Bericht # 31   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Onderdirecteur

@ NielsGuchelaar, jep.
Is er nog nieuws in Ouwehands?

Aurlord
Bericht@ NielsGuchelaar, jep.
Is er nog nieuws in Ouwehands?

Aurlord

Bericht getypt door - Aurlord
Toegevoegd op 26 Nov 2011 om 10:02
NielsG
Datum: Zaterdag, 26 Nov 2011, 10:15 | Bericht # 32   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Hier weer even een nieuwsflits:

Eerste training nieuwe zeeleeuwenshow 27-10-2011

Nu de bouwwerkzaamheden in het Zeeleeuwentheater zijn afgerond, is het tijd voor de zeeleeuwen om te wennen aan hun nieuwe verblijf. De eigenzinnige zeezoogdieren zijn erg onder de indruk van hun nieuwe onderkomen en vinden het allemaal nog wat spannend. De komende tijd zal dan ook in het teken staan van het vertrouwd raken met deze nieuwe omgeving. Samen met de vaste verzorgers trainen zij achter de schermen dagelijks voor de nieuwe show in de Blue Lagoon. Totdat de dieren helemaal vertrouwd zijn met de nieuwe situatie, zijn er helaas nog geen trainingen of shows te zien in het Zeeleeuwentheater.

Wil je toch alvast een glimp opvangen van deze bijzondere dieren, bezoek dan vooral het buitenbassin tijdens de voederpresentatie. Tijden vind je op het Dagprogramma dat je ontvangt bij de controle.

Olifanten gearriveerd in Ouwehands Dierenpark 25-11-2011

Donderdag 24 november zijn er twee Afrikaanse olifanten gearriveerd in Ouwehands Dierenpark. In het kader van het fokprogramma zijn de twee vrouwtjes gisteren aangekomen in Rhenen. De komende tijd zullen de olifanten nog op stal staan en worden ze geleidelijk geïntroduceerd bij de andere olifanten.

Sinterklaas bezoekt Ouwehand 02-11-2011

Op 20, 26, 27 november en 3 & 4 december bezoekt Sinterklaas met zijn Pieten Ouwehands Dierenpark Rhenen! Voor deze speciale gelegenheid is het dierenpark ingericht als het Park van Sint.

Park van Sint
Ontmoet Sinterklaas tijdens de spetterende Sinterklaasshow “Sinterklaas en de verdwenen pepernoten”. Neem acrobatenles bij de Pieten en ga uit je bol tijdens de Pietenparty. Bak je eigen pepernoten in de Pepernotenfabriek en word een echte hulppiet met een officieel Pietendiploma! Natuurlijk neem je ook een kijkje bij alle dieren van Ouwehands Dierenpark.

BerichtHier weer even een nieuwsflits:

Eerste training nieuwe zeeleeuwenshow 27-10-2011

Nu de bouwwerkzaamheden in het Zeeleeuwentheater zijn afgerond, is het tijd voor de zeeleeuwen om te wennen aan hun nieuwe verblijf. De eigenzinnige zeezoogdieren zijn erg onder de indruk van hun nieuwe onderkomen en vinden het allemaal nog wat spannend. De komende tijd zal dan ook in het teken staan van het vertrouwd raken met deze nieuwe omgeving. Samen met de vaste verzorgers trainen zij achter de schermen dagelijks voor de nieuwe show in de Blue Lagoon. Totdat de dieren helemaal vertrouwd zijn met de nieuwe situatie, zijn er helaas nog geen trainingen of shows te zien in het Zeeleeuwentheater.

Wil je toch alvast een glimp opvangen van deze bijzondere dieren, bezoek dan vooral het buitenbassin tijdens de voederpresentatie. Tijden vind je op het Dagprogramma dat je ontvangt bij de controle.

Olifanten gearriveerd in Ouwehands Dierenpark 25-11-2011

Donderdag 24 november zijn er twee Afrikaanse olifanten gearriveerd in Ouwehands Dierenpark. In het kader van het fokprogramma zijn de twee vrouwtjes gisteren aangekomen in Rhenen. De komende tijd zullen de olifanten nog op stal staan en worden ze geleidelijk geïntroduceerd bij de andere olifanten.

Sinterklaas bezoekt Ouwehand 02-11-2011

Op 20, 26, 27 november en 3 & 4 december bezoekt Sinterklaas met zijn Pieten Ouwehands Dierenpark Rhenen! Voor deze speciale gelegenheid is het dierenpark ingericht als het Park van Sint.

Park van Sint
Ontmoet Sinterklaas tijdens de spetterende Sinterklaasshow “Sinterklaas en de verdwenen pepernoten”. Neem acrobatenles bij de Pieten en ga uit je bol tijdens de Pietenparty. Bak je eigen pepernoten in de Pepernotenfabriek en word een echte hulppiet met een officieel Pietendiploma! Natuurlijk neem je ook een kijkje bij alle dieren van Ouwehands Dierenpark.

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 26 Nov 2011 om 10:15
timo13
Datum: Zaterdag, 26 Nov 2011, 10:52 | Bericht # 33   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

Ben benieuwd hoe dat uitgaat pakken met 4 vroeuwtjes en een bull
Hoop op nageslacht aangezien er meer aziaten als afrikanen worden geboren
Ouwehand heeft toch n bul???
Dan staan dalijk wel bijna alle binnenboxen vol dus hoop ook niet op
Te veel nagelslacht

Trouwens vind ik het bij de lagoon wel jammer dat er niks/weinig is gedaan aan het buitengebied

BerichtBen benieuwd hoe dat uitgaat pakken met 4 vroeuwtjes en een bull
Hoop op nageslacht aangezien er meer aziaten als afrikanen worden geboren
Ouwehand heeft toch n bul???
Dan staan dalijk wel bijna alle binnenboxen vol dus hoop ook niet op
Te veel nagelslacht

Trouwens vind ik het bij de lagoon wel jammer dat er niks/weinig is gedaan aan het buitengebied

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 26 Nov 2011 om 10:52
Aurlord
Datum: Zaterdag, 26 Nov 2011, 15:12 | Bericht # 34   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Quote (timo13)

Weet ik, ben benieuwd.
Grappig dat sinterklaas naar Ouwehands kwam. (de echte :p )

Aurlord
Bericht
Quote (timo13)

Weet ik, ben benieuwd.
Grappig dat sinterklaas naar Ouwehands kwam. (de echte :p )

Aurlord

Toegevoegd op 26 Nov 2011 om 15:12
timo13
Datum: Zaterdag, 26 Nov 2011, 15:22 | Bericht # 35   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

ik las net iets over dat de 2 vrouwtjes die nu zijn gekomen te oud zijn voor de fok??

word vervolgd....(mocht er meer nieuws komen)

Berichtik las net iets over dat de 2 vrouwtjes die nu zijn gekomen te oud zijn voor de fok??

word vervolgd....(mocht er meer nieuws komen)

Toegevoegd op 26 Nov 2011 om 15:22
Aurlord
Datum: Zaterdag, 26 Nov 2011, 15:32 | Bericht # 36   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ timo13, 2 vrouwtjes van welke soort?

Aurlord
Bericht@ timo13, 2 vrouwtjes van welke soort?

Aurlord

Toegevoegd op 26 Nov 2011 om 15:32
timo13
Datum: Zaterdag, 26 Nov 2011, 15:54 | Bericht # 37   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ Aurlord, afrikaanse olifanten, die waar niels het overhad

Bericht@ Aurlord, afrikaanse olifanten, die waar niels het overhad

Toegevoegd op 26 Nov 2011 om 15:54
Aurlord
Datum: Zaterdag, 26 Nov 2011, 16:15 | Bericht # 38   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Oké timo. ;)

Aurlord
BerichtOké timo. ;)

Aurlord

Toegevoegd op 26 Nov 2011 om 16:15
NielsG
Datum: Zaterdag, 26 Nov 2011, 18:00 | Bericht # 39   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Ja, dat geloof ik ook. Ik geloof dat het het zelfde werkt hoe Burgers'Zoo het ook doet, die vangt oude olifanten op die niet meer goed zijn voor fok.

BerichtJa, dat geloof ik ook. Ik geloof dat het het zelfde werkt hoe Burgers'Zoo het ook doet, die vangt oude olifanten op die niet meer goed zijn voor fok.

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 26 Nov 2011 om 18:00
timo13
Datum: Zaterdag, 26 Nov 2011, 18:09 | Bericht # 40   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

ja maar volgens mij de dieren die er al waren zijn wel goed voor de fok dacht ik
dus 1 bull en 2 vrouwtjes, dacht ik

Berichtja maar volgens mij de dieren die er al waren zijn wel goed voor de fok dacht ik
dus 1 bull en 2 vrouwtjes, dacht ik

Toegevoegd op 26 Nov 2011 om 18:09
Search:

Hosted by uCoz