ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Het was mijn verjaardag en we hadden besloten omdat we vroeg terug moesten zijn om maar een dagje Beekse Bergen er van te maken. Hellendoorn was te ver weg en daar zouden we pas tegen half 12 zijn. Maar bij Beekse Bergen waren we al om half 10 dus we moesten even wachten voordat de ingang open ging. Naarmate de tijd volgden werd het steeds drukken en drukker. Dezelfde mensen kwamen we geregeld in het park tegen. Toen we ons kaartje hadden gekocht, gingen we naar binnen en daar zagen we al het apenhuis. Daar zat een kleintje behoorlijk hard te gillen. Toen hadden we besloten de wandelroute te doen. Eigenlijk hadden we dat niet moeten doen en eerst de busroute moeten doen. Maar we liepen door de regen en zagen de dieren allemaal langzaam hun hok uitkomen. Sommige ook niet hoor, die hoorde je wel maar die zag je niet. Toen liepen we richting de vogelshow, niet wetend dat hij niet doorging met slecht weer. We kwamen toen wel bij een mooi gebied met allerlei vogels. Dat was prachtig. Maar de vogelshow ging niet door en wij gingen schuilen voor de regen. Vanuit het restaurant zagen we gibbons en een tijger die in het water een eend aan het pakken was. Volgens mij vriend at de tijger de eend ook op. Maar dat heb ik niet gezien. Daarna hebben we de boottocht gepakt en daar nog wat foto's gemaakt. Mijn fototoestel was inmiddels leeg. En toen dachten we dat we met de bus konden, reed hij net voor onze neus weg. Het regende nog steeds, dus we besloten om naar huis te gaan. Nu hoor ik sommige al denken, dat is toch zonde. Nee, we moesten ook nog uiteten en daarna PSV kijken. Dus, we hadden het al druk genoeg. Maar hier komen de foto's: Olifant bij de ingang!! The big Five!! Apenhuis!! Apenverblijf buiten!! Ze hadden net eten gegooid op het eiland en alle apen gingen tekeer als gekken en botsten tegen van alles aan op het eiland!! Blesbokken!! Gemsbokken!! Deze impale was stoer aan het doen door overal doorheen te springen!! Neushoorns, hun binnenhokken waren ze aan het schoonmaken!! Zebras!! Nog meer zebras!! Deze stond bij de boot bij het restaurant!! Toen kwamen we bij de mooie Afrikaanse wilde honden!! Die waren flink bezig met wachten op eten!! Moet zien die vlekken!! Bijna alleen op de foto!! Zit!! Geen woorden voor!! Toen liepen we langs de olifanten, de vrouwlijke en Calimero apart!! Calimero wilde niet draaien en stond naar de vrouwtjes te kijken!! Calimero!! Lekker aan het eten!! We kwamen onderweg ook nog langs de kinderboerderij!! Ook de mantelbavianen bij de olifanten waren actief en ze liepen zelfs gewoon los bij de olifanten maar ze zijn er wel bang voor!! Jong!! Moeder met jong!! Op het stronkje!! Onderweg nog wat dieren tegengekomen zoals het jachtluipaard en Hyena!! En toen kwamen we bij de tijgers, er staat duidelijk niet op het raam tikken, wat doet mijn vriend op het raam tikken en die tijger stond op en krijg je deze foto's: Toen we naar de vogelshow liepen kwamen we ook allerlei vogels tegen: Kraanvogel!! En deze vissen!! En op de terugweg een paca en ringstaartmaki!! En als laatste een mooie groep flamingo's!! Sorry de gibbon vanuit het restaurant!! Veel plezier en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!