De Bastaardkikkers (en Poelkikkers, zitten in een verblijf) hebben 3 Bakjes water: een klein bakje, en redelijk groot bakje en een Moddermad :P Ook hebben ze een heel groot verblijf en zullen jullie waarschijnlkijk morgen of overmorgen foto's zien We hopen dat Biezoo zijn eerste nacht in de Buitenwereld overleeft....
ik ook.. ik zal nog even in de spanning moeten zitten...
Added (06 Okt 2010, 20:40) --------------------------------------------- Binnenkort de eerste Foto's! We zijn vandaag en gisteren weer kikkers gaan zoeken, en we hebben er heel veel gevonden! We hebben zelfs (waarschijnlijk) een boomkikker! We hopen zo snel mogelijk (misschien morgen) foto's te laten zien
tja... hij zit nu bij de rest (met een rand van ongeveer 10 bakstenen hoog) en hij heeft het heel fijn
Ook hebben we er (Kleine) Vissen en Zeeslakken bij
Ik zal zo aan mijn vriend vragen hoe het met de Kikkers/Vissen/Dierentuin is Ik ben erg benieuwd...
Added (07 Okt 2010, 19:11) --------------------------------------------- alles is nog goed de dierentuin is bijna af :P Ik hoop morgen screens te laten zien (sorry dat ik zo ver uitrek...)
Die hebben we niet gevangen, maar uit het aquarium van mijn vriend gehaald :P
Vanmiddag gaan we onze werknemers testen, ze zullen de Dierentuin moeten verzorgen, mij en mijn vriend een paar keer ontvangen als gast in de Dierentuin en ze zullen opzoek gaan naar Knoflookpadden en Boomkikkers...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
je kan met gemak vissen vangen hoor. zoek gewoon een riviertje of meertje waar je geen vergunning nodig hebt (of een meer waar je een vergunning voor hebt)en gooi je hengel uit! bij grotere kan je ze lekker opeten en als het bijvoorbeelt kleine stekelbaarsjes zijn kan je die in een pot met water doen. en die kan je in leven houden met wormen,muggen of vissenvoer,maar ik raad vissenvoer af,want ze zijn gewend dingen uit het wild te eten. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
LOL, heb je een paar van je vrienden als verzorgers, of is het maar alsof? Ik kan echt niet wachten tot de fotos er zijn! En jarni, het is niet zo makkelijk om visjes te vangen, behalve als je urenlang vrije tijd hebt. Banner+Avatar made by McCamel