Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Biezoo
Lucoshi
Datum: Dinsdag, 05 Okt 2010, 20:29 | Bericht # 11   
Lucoshi  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

Horeca Medewerker

Bedankt voor de Tips ;)

De Bastaardkikkers (en Poelkikkers, zitten in een verblijf) hebben 3 Bakjes water: een klein bakje, en redelijk groot bakje en een Moddermad :P Ook hebben ze een heel groot verblijf en zullen jullie waarschijnlkijk morgen of overmorgen foto's zien :D We hopen dat Biezoo zijn eerste nacht in de Buitenwereld overleeft....

Morgen meer nieuws ;)

BerichtBedankt voor de Tips ;)

De Bastaardkikkers (en Poelkikkers, zitten in een verblijf) hebben 3 Bakjes water: een klein bakje, en redelijk groot bakje en een Moddermad :P Ook hebben ze een heel groot verblijf en zullen jullie waarschijnlkijk morgen of overmorgen foto's zien :D We hopen dat Biezoo zijn eerste nacht in de Buitenwereld overleeft....

Morgen meer nieuws ;)

Bericht getypt door - Lucoshi
Toegevoegd op 05 Okt 2010 om 20:29
tigerman
Datum: Dinsdag, 05 Okt 2010, 21:33 | Bericht # 12   
tigerman 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 3

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

Ik kan niet wachten tot de eerste fotos, en ik hoop dat de dieren het allemaal overleven.

Banner+Avatar made by McCamel
BerichtIk kan niet wachten tot de eerste fotos, en ik hoop dat de dieren het allemaal overleven.

Bericht getypt door - tigerman
Toegevoegd op 05 Okt 2010 om 21:33
Lucoshi
Datum: Woensdag, 06 Okt 2010, 20:40 | Bericht # 13   
Lucoshi  
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

ik ook.. ik zal nog even in de spanning moeten zitten...

Added (06 Okt 2010, 20:40)
---------------------------------------------
Binnenkort de eerste Foto's! We zijn vandaag en gisteren weer kikkers gaan zoeken, en we hebben er heel veel gevonden! We hebben zelfs (waarschijnlijk) een boomkikker! We hopen zo snel mogelijk (misschien morgen) foto's te laten zien :D

Berichtik ook.. ik zal nog even in de spanning moeten zitten...

Added (06 Okt 2010, 20:40)
Binnenkort de eerste Foto's! We zijn vandaag en gisteren weer kikkers gaan zoeken, en we hebben er heel veel gevonden! We hebben zelfs (waarschijnlijk) een boomkikker! We hopen zo snel mogelijk (misschien morgen) foto's te laten zien :D

Toegevoegd op 06 Okt 2010 om 20:40
tigerman
Datum: Woensdag, 06 Okt 2010, 21:42 | Bericht # 14   
tigerman 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Hoe ga je die boomkikker eigenlijk bijhouden? Ik ben namelijk heel benieuwd hoe je dat gaat doen!!!

BerichtHoe ga je die boomkikker eigenlijk bijhouden? Ik ben namelijk heel benieuwd hoe je dat gaat doen!!!

Toegevoegd op 06 Okt 2010 om 21:42
Lucoshi
Datum: Donderdag, 07 Okt 2010, 19:11 | Bericht # 15   
Lucoshi  
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

tja... hij zit nu bij de rest ;) (met een rand van ongeveer 10 bakstenen hoog) en hij heeft het heel fijn :)

Ook hebben we er (Kleine) Vissen en Zeeslakken bij :D

Ik zal zo aan mijn vriend vragen hoe het met de Kikkers/Vissen/Dierentuin is :) Ik ben erg benieuwd...

Added (07 Okt 2010, 19:11)
alles is nog goed :D de dierentuin is bijna af :P Ik hoop morgen screens te laten zien ;) (sorry dat ik zo ver uitrek...)

Berichttja... hij zit nu bij de rest ;) (met een rand van ongeveer 10 bakstenen hoog) en hij heeft het heel fijn :)

Ook hebben we er (Kleine) Vissen en Zeeslakken bij :D

Ik zal zo aan mijn vriend vragen hoe het met de Kikkers/Vissen/Dierentuin is :) Ik ben erg benieuwd...

Added (07 Okt 2010, 19:11)
alles is nog goed :D de dierentuin is bijna af :P Ik hoop morgen screens te laten zien ;) (sorry dat ik zo ver uitrek...)

Toegevoegd op 07 Okt 2010 om 19:11
tigerman
Datum: Donderdag, 07 Okt 2010, 21:52 | Bericht # 16   
tigerman 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Ik hoop dat ik snel fotos kan zien, het klinkt in ieder geval veelbelovend! Hoe heb je die visjes eigenlijk gevangen?

BerichtIk hoop dat ik snel fotos kan zien, het klinkt in ieder geval veelbelovend! Hoe heb je die visjes eigenlijk gevangen?

Toegevoegd op 07 Okt 2010 om 21:52
Lucoshi
Datum: Vrijdag, 08 Okt 2010, 08:02 | Bericht # 17   
Lucoshi  
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Die hebben we niet gevangen, maar uit het aquarium van mijn vriend gehaald :P

Vanmiddag gaan we onze werknemers testen, ze zullen de Dierentuin moeten verzorgen, mij en mijn vriend een paar keer ontvangen als gast in de Dierentuin en ze zullen opzoek gaan naar Knoflookpadden en Boomkikkers...

Ik hoop dat het ze lukt :D

Bericht veranderd door: Lucoshi - Vrijdag, 08 Okt 2010, 08:10
BerichtDie hebben we niet gevangen, maar uit het aquarium van mijn vriend gehaald :P

Vanmiddag gaan we onze werknemers testen, ze zullen de Dierentuin moeten verzorgen, mij en mijn vriend een paar keer ontvangen als gast in de Dierentuin en ze zullen opzoek gaan naar Knoflookpadden en Boomkikkers...

Ik hoop dat het ze lukt :D

Toegevoegd op 08 Okt 2010 om 08:02
jarni
Datum: Vrijdag, 08 Okt 2010, 08:59 | Bericht # 18   
ZTSF Gegevens

Member van het Seizoen
Verzorger

je kan met gemak vissen vangen hoor.
zoek gewoon een riviertje of meertje waar je geen vergunning nodig hebt (of een meer waar je een vergunning voor hebt)en gooi je hengel uit!
bij grotere kan je ze lekker opeten en als het bijvoorbeelt kleine stekelbaarsjes zijn kan je die in een pot met water doen.
en die kan je in leven houden met wormen,muggen of vissenvoer,maar ik raad vissenvoer af,want ze zijn gewend dingen uit het wild te eten.

Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Berichtje kan met gemak vissen vangen hoor.
zoek gewoon een riviertje of meertje waar je geen vergunning nodig hebt (of een meer waar je een vergunning voor hebt)en gooi je hengel uit!
bij grotere kan je ze lekker opeten en als het bijvoorbeelt kleine stekelbaarsjes zijn kan je die in een pot met water doen.
en die kan je in leven houden met wormen,muggen of vissenvoer,maar ik raad vissenvoer af,want ze zijn gewend dingen uit het wild te eten.

Bericht getypt door - jarni
Toegevoegd op 08 Okt 2010 om 08:59
Lucoshi
Datum: Vrijdag, 08 Okt 2010, 10:37 | Bericht # 19   
Lucoshi  
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

ja weet ik ;) maar dat doen we later, eerst gaan we onze Verzorgers trainen en een Contract aan bieden :P

(ik hoop echt dat ze meer Boomkikkers vinden, ik ben gek op de dieren :D )

Bericht veranderd door: Lucoshi - Vrijdag, 08 Okt 2010, 10:37
Berichtja weet ik ;) maar dat doen we later, eerst gaan we onze Verzorgers trainen en een Contract aan bieden :P

(ik hoop echt dat ze meer Boomkikkers vinden, ik ben gek op de dieren :D )

Toegevoegd op 08 Okt 2010 om 10:37
tigerman
Datum: Vrijdag, 08 Okt 2010, 18:36 | Bericht # 20   
tigerman 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

LOL, heb je een paar van je vrienden als verzorgers, of is het maar alsof? Ik kan echt niet wachten tot de fotos er zijn! En jarni, het is niet zo makkelijk om visjes te vangen, behalve als je urenlang vrije tijd hebt.

BerichtLOL, heb je een paar van je vrienden als verzorgers, of is het maar alsof? Ik kan echt niet wachten tot de fotos er zijn! En jarni, het is niet zo makkelijk om visjes te vangen, behalve als je urenlang vrije tijd hebt.

Toegevoegd op 08 Okt 2010 om 18:36
Search:

Hosted by uCoz