ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ik heb zoals ik al heb gezegd, ooit een keer eentje gemaakt, maar daar zaten alleen insecten, wormen, en spinnen in. Ik heb jammer genoeg geen plaats voor kikkers, anders zou ik het zeker doen. Als ik er ooit nog eens zin in heb, zal ik het zeker doen en ook de fotos hier showen! Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik heb er al eens een gemaakt. aleen had ik een probleem. de slakken aten niet. de muggenlarven werden muggen maar bleven bij het verblijf dus ik kon het niet weg doen. en de anderre dieren ontsnapte of iedere keer dat we ze voerde bijte ze. voornamelijk dewaterkever,die kunnen redelijk pijnlijk zijn! Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 32 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik vind het een leuke dierentuin en het kikkerverblijf ziet er heel mooi en natuurlijk uit. alleen van de verblijven van de spinnen en insecten had ik toch een beetje meer van verwacht. maarja, voor de rest een hele leuke zoo.
SLECHT NIEUWS: De Zuidelijke Boomsprinkhaan is dood Er is regen gekomen, en hij is verdronken
Added (15 Okt 2010, 15:17) --------------------------------------------- Sorry voor de dubbelpost.
We zien geen enkele kikker meer, er zijn 2 mogelijkehden:
1. Ze zijn allemaal weg. 2. Ze zitten onder de berg bladeren de koude winter te overleven.
Ik hoop nummer 2!
Added (18 Apr 2011, 07:35) --------------------------------------------- Ze waren allemaal of Doodgevroren of ontsnapt alleen de Boomkikker leefde nog Die leeft nou bij ons in de buurt ergens in een sloot... Ook hebben we de hele dierentuin afgebroken (het was winter dus ja.,..) we willen het weer gaan opbouwen, maar het mag bij geen een van mijn vrienden.... dus ik weet niet of het nog door kan gaan
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Ik had ook ooit zoiets, ik had een oude cavia kooi met grond en gras erin en had er zo'n 20 sprinkhanen in mocht hem (de kooi) alleen niet mee naar binnen nemen van mijn moeder. Dus na een flinke regen bui zijn ze bijna allemaal verdronken of dood gegaan doordat ze vast zaten in de modder . Always look on the bright side of life!