Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Qwikkie's SBB foto's
Giraffe87
Datum: Dinsdag, 24 Maa 2009, 19:44 | Bericht # 21   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Mooie fotos Qwikkie :D

Jammer dat het weer niet meewerkte, want het lijkt allemaal wel een beetje grauw.
Maar dat maakt ze er niet minder om hoor. ^_^

BerichtMooie fotos Qwikkie :D

Jammer dat het weer niet meewerkte, want het lijkt allemaal wel een beetje grauw.
Maar dat maakt ze er niet minder om hoor. ^_^

Bericht getypt door - Giraffe87
Toegevoegd op 24 Maa 2009 om 19:44
desigualboy
Datum: Dinsdag, 24 Maa 2009, 23:33 | Bericht # 22   
desigualboy 
ZTSF Gegevens

Stagiaire

it's impossible to see this winter pictures in barcelona zoo! so corious for me
Berichtit's impossible to see this winter pictures in barcelona zoo! so corious for me

Bericht getypt door - desigualboy
Toegevoegd op 24 Maa 2009 om 23:33
paultjuh
Datum: Woensdag, 25 Maa 2009, 18:53 | Bericht # 23   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Mooie foto's, ik ben nog nooit in Safaripark Beekse Bergen geweest en heb er altijd al heen geweest, ik was wel verrast door de verschillende diersoorten die er te zien zijn, van apen tot vogels. Nog een vraagje: kan iemand mij vertellen hoe die runderen met die megahoorns heten? Ik heb ze wel eens bij zo'n Duits dierentuinprogramma gezien, maar kreeg de naam toen niet mee ;)
BerichtMooie foto's, ik ben nog nooit in Safaripark Beekse Bergen geweest en heb er altijd al heen geweest, ik was wel verrast door de verschillende diersoorten die er te zien zijn, van apen tot vogels. Nog een vraagje: kan iemand mij vertellen hoe die runderen met die megahoorns heten? Ik heb ze wel eens bij zo'n Duits dierentuinprogramma gezien, maar kreeg de naam toen niet mee ;)

Bericht getypt door - paultjuh
Toegevoegd op 25 Maa 2009 om 18:53
qwikkie
Datum: Donderdag, 26 Maa 2009, 15:23 | Bericht # 24   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

Kassa Medewerker

Die runderen heten watoussi runderen. En bedankt voor de reacties.

En toen begonnen broertje/zusje en moeder zich er ook nog eens mee te bemoeien. Als je ze zo bezig ziet, dan lijken het geen gevaarlijke dieren meer.

Ook heb ik nog wat foto's van de luipaard die zich even liet zien. Ook hier was het glas helemaal bevroren en he bik alle foto's door het gaas moeten maken. Daarom zijn ze ook niet zo goed gelukt.

Qwikkie

Noem mij maar gewoon Tom ;)

Mijn showroom topic
Mijn zoofoto topic

BerichtDie runderen heten watoussi runderen. En bedankt voor de reacties.

En toen begonnen broertje/zusje en moeder zich er ook nog eens mee te bemoeien. Als je ze zo bezig ziet, dan lijken het geen gevaarlijke dieren meer.

Ook heb ik nog wat foto's van de luipaard die zich even liet zien. Ook hier was het glas helemaal bevroren en he bik alle foto's door het gaas moeten maken. Daarom zijn ze ook niet zo goed gelukt.

Qwikkie

Bericht getypt door - qwikkie
Toegevoegd op 26 Maa 2009 om 15:23
Laraatje2008
Datum: Donderdag, 26 Maa 2009, 17:12 | Bericht # 25   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

De familie Tijger was heerlijk aan het spelen!! Leuk om te zien en leuke foto's, Qwikkie!! Groetjes van Laraatje B)

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtDe familie Tijger was heerlijk aan het spelen!! Leuk om te zien en leuke foto's, Qwikkie!! Groetjes van Laraatje B)

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 26 Maa 2009 om 17:12
desigualboy
Datum: Donderdag, 26 Maa 2009, 23:08 | Bericht # 26   
desigualboy 
ZTSF Gegevens

Stagiaire

it's so sweet!
Berichtit's so sweet!

Bericht getypt door - desigualboy
Toegevoegd op 26 Maa 2009 om 23:08
chicken
Datum: Vrijdag, 03 Apr 2009, 18:24 | Bericht # 27   
chicken 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

i like the tiger pics
Berichti like the tiger pics

Bericht getypt door - chicken
Toegevoegd op 03 Apr 2009 om 18:24
qwikkie
Datum: Zaterdag, 11 Apr 2009, 15:49 | Bericht # 28   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Het was vandaag GOEDE vrijdag, met 23 graden Celcius en een hele dag blauwe lucht. En aangezien ik al weer ff niet ben geweest, was het vandaag een mooie dag. Ik laat jullie de mooiste foto’s van die dag zien.

Te beginnen bij de chimps die eindelijk weer eens buiten waren te vinden:

Door naar de savanne aan het begin van het park. Het viel me meteen op dat er een nieuwe diersoort rondloopt daar. Weet iemand hoelang die hier nu al zitten?

En de nieuwe dieren: de helm parelhoenders.

Vervolgens naar de volière met o.a. lepelaars, flamingo’s, koereigers, zwarte ooievaars en deze tok:

Daarna via de olifanten…

deze had haar kop door de touwen om het groenere gras van de overkant te gaan eten./[i]

…en de giraffen…

…naar Timon en Pumba, maar helaas liet de laatste zich nu niet goed zien. Maar ik heb wel een foto van het veranderde uitkuikpunt

[i]zoals je ziet is het pad doorgetrokken tot aan het hek. Een kleine verandering, maar wel een hele goeie!

deze foto’s zijn genomen in de plastic koepel. Ze waren heel speels dit keer en lieten zich goed zien.

Daarna naar de secretarisvogels, die hun verblijf delen met een of andere grijze vogel en de noordelijke hoornraaf:

Daarna via de tijgers naar het Zuid-Amerika gedeelte:

Ook zijn ze bezig met een nieuw verblijf. Waarvoor weet ik niet.

Vervolgens de maki’s en deze mooie mandarijneend:

Daarna naar de gibbons, waar er een ging poseren voor mij:

Door naar de hyena’s, die lekker lagen te slapen in een (zelf gegraven) gat:

Langs de leeuwen die lekker lagen te liggen

Weer langs de hoornraven…

…naar de chimps. Er was een heel schattig baby aapje bij, die probeerde om te gaan klimmen. Maar telkens viel hij weer naar beneden.

Daarna langs de neushoornvlakte gelopen, waar de elandantilopen zich goed lieten zien

En als laatste dier de cheeta’s. Ook deze waren aan het genieten van de zon.

En we eindigen dit deel met een strak blauwe lucht:

zo was het dus de hele dag ;)

Dit was het eerste deel van het verslag. Ik hoop dat jullie genoten hebben en tot het volgende deel.

Sorry voor de gedraaide foto's. Photobucket deed raar ;)

Mijn showroom topic
Mijn zoofoto topic

BerichtHet was vandaag GOEDE vrijdag, met 23 graden Celcius en een hele dag blauwe lucht. En aangezien ik al weer ff niet ben geweest, was het vandaag een mooie dag. Ik laat jullie de mooiste foto’s van die dag zien.

Te beginnen bij de chimps die eindelijk weer eens buiten waren te vinden:

Door naar de savanne aan het begin van het park. Het viel me meteen op dat er een nieuwe diersoort rondloopt daar. Weet iemand hoelang die hier nu al zitten?

En de nieuwe dieren: de helm parelhoenders.

Vervolgens naar de volière met o.a. lepelaars, flamingo’s, koereigers, zwarte ooievaars en deze tok:

Daarna via de olifanten…

deze had haar kop door de touwen om het groenere gras van de overkant te gaan eten./[i]

…en de giraffen…

…naar Timon en Pumba, maar helaas liet de laatste zich nu niet goed zien. Maar ik heb wel een foto van het veranderde uitkuikpunt

[i]zoals je ziet is het pad doorgetrokken tot aan het hek. Een kleine verandering, maar wel een hele goeie!

deze foto’s zijn genomen in de plastic koepel. Ze waren heel speels dit keer en lieten zich goed zien.

Daarna naar de secretarisvogels, die hun verblijf delen met een of andere grijze vogel en de noordelijke hoornraaf:

Daarna via de tijgers naar het Zuid-Amerika gedeelte:

Ook zijn ze bezig met een nieuw verblijf. Waarvoor weet ik niet.

Vervolgens de maki’s en deze mooie mandarijneend:

Daarna naar de gibbons, waar er een ging poseren voor mij:

Door naar de hyena’s, die lekker lagen te slapen in een (zelf gegraven) gat:

Langs de leeuwen die lekker lagen te liggen

Weer langs de hoornraven…

…naar de chimps. Er was een heel schattig baby aapje bij, die probeerde om te gaan klimmen. Maar telkens viel hij weer naar beneden.

Daarna langs de neushoornvlakte gelopen, waar de elandantilopen zich goed lieten zien

En als laatste dier de cheeta’s. Ook deze waren aan het genieten van de zon.

En we eindigen dit deel met een strak blauwe lucht:

zo was het dus de hele dag ;)

Dit was het eerste deel van het verslag. Ik hoop dat jullie genoten hebben en tot het volgende deel.

Sorry voor de gedraaide foto's. Photobucket deed raar ;)

Toegevoegd op 11 Apr 2009 om 15:49
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 11 Apr 2009, 16:22 | Bericht # 29   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo Qwikkie,
Weer hele mooie en prachtige foto's!! Heerlijk van de dieren genieten die van de zon zaten te genieten en volgens mij waren er een heleboel dieren heerlijk buiten!! Dat is mooi en waren ze tenministe ook in een goede bui die dieren!! Hahahah, groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHallo Qwikkie,
Weer hele mooie en prachtige foto's!! Heerlijk van de dieren genieten die van de zon zaten te genieten en volgens mij waren er een heleboel dieren heerlijk buiten!! Dat is mooi en waren ze tenministe ook in een goede bui die dieren!! Hahahah, groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 11 Apr 2009 om 16:22
qwikkie
Datum: Zondag, 12 Apr 2009, 15:04 | Bericht # 30   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Bedankt voor de leuke reacties.

Tijd voor deel II

Vanaf de cheeta’s naar de savanne.

Daarna langs de rode vari’s

Naar de ingang. Voor het nieuwe seizoen hebben ze een nieuwe ingang gemaakt. Hier kunnen veel meer mensen tegelijk doorheen, want eerst was het maar 1 poortje, met medewerkers die zo’n handscanner hadden. Nu kan je gewoon je kaartje er in doen en je kan naar binnen ;)

Vervolgens weer via de andere kant naar boven. Nu lieten de rode bosbuffels zich eindelijk een keer zien. En best goed zelfs.

Deze vogel zat in het Afrika dorp. Ik weet alleen niet hoe hij heet.

Daarna naar de giraffen

En ik altijd maar denken dat giraffen zo groot zijn ;)

dit is het jong van 2 maanden en 7 dagen oud

dit begint er meer op te lijken ;)

Ook nog even bij de gorilla’s wezen kijken. 2 ervan waren zelfs gewoon eens actief. Hierbij joeg de kleinere de grote zilverrug telkens op en ging ermee stoeien. Ook klopten ze allebei op hun borst. Best een cool geluid.

FF snel langs de oerlelijke maraboes gelopen

En vervolgens langs de leeuwen, die net eten hadden gekregen.

Ook nog langs de ottertjes geweest, die lekker aan het afkoelen waren in het water.

Daarna naar de kroonkraanvogels achterin het park. Volgens mij waren ze aan het baltsen. Ze sprongen, maakten rare bewegingen met hun nek en deden elkaar na. Dat zag er echt heel grappig uit.

Nog wat foto’s van wat andere dieren daar.

ook de roofvogelshow was er weer. Ik heb maar 1 een beetje gelukte foto

Vervolgens ben ik op de boot gestapt die er net aankwam

de vlag op de boot

en een yak, die er heel mooi voor lag

Vervolgens meteen naar de bus gelopen, die na een haluurtje zou vertrekken. Ondertussen heb ik ff gewacht bij de geiten

De volgende foto’s zijn gemaakt in de bus naar boven:

En deze in de bus naar de uitgang

Dit was het verslag van dit bezoek. Ik hoop dat jullie genoten hebben en tot het volgende ;)

Ohja, voor de gene die het willen weten. Volgend weekend is er weer een Animal Event in de Beekse Bergen ;)

Mijn showroom topic
Mijn zoofoto topic

BerichtBedankt voor de leuke reacties.

Tijd voor deel II

Vanaf de cheeta’s naar de savanne.

Daarna langs de rode vari’s

Naar de ingang. Voor het nieuwe seizoen hebben ze een nieuwe ingang gemaakt. Hier kunnen veel meer mensen tegelijk doorheen, want eerst was het maar 1 poortje, met medewerkers die zo’n handscanner hadden. Nu kan je gewoon je kaartje er in doen en je kan naar binnen ;)

Vervolgens weer via de andere kant naar boven. Nu lieten de rode bosbuffels zich eindelijk een keer zien. En best goed zelfs.

Deze vogel zat in het Afrika dorp. Ik weet alleen niet hoe hij heet.

Daarna naar de giraffen

En ik altijd maar denken dat giraffen zo groot zijn ;)

dit is het jong van 2 maanden en 7 dagen oud

dit begint er meer op te lijken ;)

Ook nog even bij de gorilla’s wezen kijken. 2 ervan waren zelfs gewoon eens actief. Hierbij joeg de kleinere de grote zilverrug telkens op en ging ermee stoeien. Ook klopten ze allebei op hun borst. Best een cool geluid.

FF snel langs de oerlelijke maraboes gelopen

En vervolgens langs de leeuwen, die net eten hadden gekregen.

Ook nog langs de ottertjes geweest, die lekker aan het afkoelen waren in het water.

Daarna naar de kroonkraanvogels achterin het park. Volgens mij waren ze aan het baltsen. Ze sprongen, maakten rare bewegingen met hun nek en deden elkaar na. Dat zag er echt heel grappig uit.

Nog wat foto’s van wat andere dieren daar.

ook de roofvogelshow was er weer. Ik heb maar 1 een beetje gelukte foto

Vervolgens ben ik op de boot gestapt die er net aankwam

de vlag op de boot

en een yak, die er heel mooi voor lag

Vervolgens meteen naar de bus gelopen, die na een haluurtje zou vertrekken. Ondertussen heb ik ff gewacht bij de geiten

De volgende foto’s zijn gemaakt in de bus naar boven:

En deze in de bus naar de uitgang

Dit was het verslag van dit bezoek. Ik hoop dat jullie genoten hebben en tot het volgende ;)

Ohja, voor de gene die het willen weten. Volgend weekend is er weer een Animal Event in de Beekse Bergen ;)

Toegevoegd op 12 Apr 2009 om 15:04
Search:

Hosted by uCoz