Het was vandaag GOEDE vrijdag, met 23 graden Celcius en een hele dag blauwe lucht. En aangezien ik al weer ff niet ben geweest, was het vandaag een mooie dag. Ik laat jullie de mooiste foto’s van die dag zien. Te beginnen bij de chimps die eindelijk weer eens buiten waren te vinden:
Door naar de savanne aan het begin van het park. Het viel me meteen op dat er een nieuwe diersoort rondloopt daar. Weet iemand hoelang die hier nu al zitten?
En de nieuwe dieren: de helm parelhoenders.
Vervolgens naar de volière met o.a. lepelaars, flamingo’s, koereigers, zwarte ooievaars en deze tok:
Daarna via de olifanten…
deze had haar kop door de touwen om het groenere gras van de overkant te gaan eten./[i]
…en de giraffen…
…naar Timon en Pumba, maar helaas liet de laatste zich nu niet goed zien. Maar ik heb wel een foto van het veranderde uitkuikpunt
[i]zoals je ziet is het pad doorgetrokken tot aan het hek. Een kleine verandering, maar wel een hele goeie!
deze foto’s zijn genomen in de plastic koepel. Ze waren heel speels dit keer en lieten zich goed zien.
Daarna naar de secretarisvogels, die hun verblijf delen met een of andere grijze vogel en de noordelijke hoornraaf:
Daarna via de tijgers naar het Zuid-Amerika gedeelte:
Ook zijn ze bezig met een nieuw verblijf. Waarvoor weet ik niet.
Vervolgens de maki’s en deze mooie mandarijneend:
Daarna naar de gibbons, waar er een ging poseren voor mij:
Door naar de hyena’s, die lekker lagen te slapen in een (zelf gegraven) gat:
Langs de leeuwen die lekker lagen te liggen
Weer langs de hoornraven…
…naar de chimps. Er was een heel schattig baby aapje bij, die probeerde om te gaan klimmen. Maar telkens viel hij weer naar beneden.
Daarna langs de neushoornvlakte gelopen, waar de elandantilopen zich goed lieten zien
En als laatste dier de cheeta’s. Ook deze waren aan het genieten van de zon.
En we eindigen dit deel met een strak blauwe lucht:
zo was het dus de hele dag ;)
Dit was het eerste deel van het verslag. Ik hoop dat jullie genoten hebben en tot het volgende deel.
Sorry voor de gedraaide foto's. Photobucket deed raar