ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Erg mooie foto's, leuk om al die dieren samen te zien komen als het voedertijd is. En die ene flamingo ziet er maar wat grijsjes uit, zou hij niet genoeg garnalen eten?
Datum: Donderdag, 18 Jun 2009, 15:44 | Bericht # 44
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 63 Prijzenkast:
2
Kassa Medewerker
Die ene flamingo is nog een jonkie. Naja, niet zo jong meer, maar wel jongere dan de andere
Ik heb nog wat foto’s staan van de afgelopen 2 bezoeken, en dacht: laat ik maar weer eens wat zien.
Deze drie zijn misschien niet de mooiste omdat ze uit een (rijdende) bus gemaakt zijn, maar ze zijn toch leuk genoeg doordat er babydieren die erop staan
Dat waren ze weer. De volgende keer zijn er hopelijk weer wat meer foto’s
Datum: Donderdag, 18 Jun 2009, 16:04 | Bericht # 45
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Qwikkie, Wat een leuke foto's!! En wat zijn die stokstaartjes aparte maar leuke dieren en wat een mooie foto's van kleintjes, zeker van die eenden!! Grappig en zonnige groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
hele mooie foto's Qwikkie de foto van de struisvogel of emoe (ik weet niet welke het is) is heel leuk met die jonkies die stokstaartjes zijn ook heel leuk alleen jammer dat sommige foto's niet scherp zijn. groetjes Thom
Mooi foto's zeg. vooral de struisvogel met haar 2 jongen vind ik erg mooi... Wel heb ik 1 tip: Draai eerst je foto's voordat je ze post. Want het is best wel irritand kijken, als je telkens je hoofd 90 graden moet draaien Maar over je foto's zelf valt niks te klagen..
Datum: Donderdag, 18 Jun 2009, 20:46 | Bericht # 48
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 63 Prijzenkast:
2
Kassa Medewerker
Bedankt voor de reacties
Die struisvogel is een nandoe En dat de foto's gedraaid zijn ligt aan photobucket. Ik draai ze wel goed, maar fotobucket draait ze weer fout. Soms te ver, zodat een foto die gewoon normaal is genomen, in 1 keer op z'n kant staat. Echt heel raar, weet iemand een andere uploadsite die wel goed werkt??
Bedankt voor de reacties Die struisvogel is een nandoe En dat de foto's gedraaid zijn ligt aan photobucket. Ik draai ze wel goed, maar fotobucket draait ze weer fout. Soms te ver, zodat een foto die gewoon normaal is genomen, in 1 keer op z'n kant staat. Echt heel raar, weet iemand een andere uploadsite die wel goed werkt?? Iig, bedankt
Oepsi.... foutje Dit is een goede upload site: upload site
Ook kun je dan gelijk een link kiezen voor 640 X 480. Dus verkleinen hoeft niet meer, dat doet deze site voor je Ik hoop dat er nog een nieuwe update zal gaan komen...