ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 63 Prijzenkast:
2
Kassa Medewerker
En hier dan update 2:
We beginnen deze update met de plattegrond. Makkelijk voor de genen die geen zin hebben om hem te kopen.
Vervolgens de ozo schattige Afrikaanse wilde hond pups! Ze waren héél erg nieuwschierig!
Ook de gestreepte hyena was nieuwschierig naar wat voor een ding ik was. Eindelijk is hij een keer te zien! En dit zijn niet de enige foto's van hem. In een latere update komt 'ie nog een keer voorbij
2 van de 4 elandantilopen die over het draadje heen sprongen. Helaas was het hek naar het andere deel van het verblijf dicht.
Let vooral op de neushoorns op de achtergrond!!! :P
Zeker leuke foto's... Die met die neushoorns op de achtergrond is echt grappig. En die met die springende eland-anilopen vind ik mooi... Alleen jammer dat je BEGINT met update 2, ik heb 1 nog niet eens gezien
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 34 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Mooie foto's Qwikkie. Heb je ook toevallig foto's van stokstaartjes? Persoonlijk vind ik de foto's van de springende eland-antilopen het mooiste en van de (witte) neushoorn.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 20 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Mooie foto's vooral het stokstaartje en de otter. Waar heb je trouwens de foto van die otter gemaakt in de Beekse Bergen? Want het deel dat ik zag was alleen een bassin want bij het land kon je niet komen Laat ik deze site maar eens teroriseren.... :P
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 63 Prijzenkast:
2
Kassa Medewerker
@compy: Als je vanaf de leeuwen komt, heb je net voor het otterverblijf nog een pad naar rechts, wat door veel mensen niet wordt gezien. Dit pad komt langs de otters en stopt bij een uitkijkpost bij de Pater Davidsherten
Het is ook weer tijd voor een update.
De gibons waren echt té actief ik heb maar een paar goede foto's kunnen maken. Helaas geen terwijl ze aan het slingeren waren.
De pinguins waren ook een keer in het water. Ik vraag me alleen af of ze wel kúnnen zwemmen. De meeste van hen zwommen maar met 1 vleugel.
Ook waren de ozo knappe maraboes weer buiten. Echt joh, wat zijn die beesten lelijk zeg.
Dit was de update weer. Ik hoop dat jullie hebben genoten.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 99 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
Je maakt leuke foto's Qwikkie, met ook veel close ups. Daarbij weet je ook nog eens leuke dingen erop te zetten (neushoorns, Elandantilopen). Ik ben benieuwd naar je volgende TR. Hi, ik ben Gerben ;) En zo wil ik ook graag genoemt worden.