Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

foto's van huisdieren
rymafra
Datum: Vrijdag, 30 Nov 2012, 18:57 | Bericht # 221   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

@ OrcaFreak, Mijn vader heeft veel ervaring met honde...

En ik verwacht geen problemen... we hadden vroeger zelfs een eend tam gekrege....

Dus een pup lukt ook wel!

Graag hoor ik wel wat tips van jou!

Leuke hond hoe oud is.hij/zij?

WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!

Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Bericht@ OrcaFreak, Mijn vader heeft veel ervaring met honde...

En ik verwacht geen problemen... we hadden vroeger zelfs een eend tam gekrege....

Dus een pup lukt ook wel!

Graag hoor ik wel wat tips van jou!

Leuke hond hoe oud is.hij/zij?

Bericht getypt door - rymafra
Toegevoegd op 30 Nov 2012 om 18:57
OrcaFreak
Datum: Vrijdag, 30 Nov 2012, 20:55 | Bericht # 222   
OrcaFreak 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9

Kassa Medewerker

@ Rymafra: Hij heet Gryphin en is ondertussen 5 jaar.
Enkele tips: Een Shiba kiest zijn eigen baas. Daarmee wil ik zeggen dat de hond eens hij zich aan zijn gezin heeft aangepast, zelf kiest wie hij als baas wil. Meestal is dit ook de gezinsleider. Alleen deze persoon zal de hond echt kunnen opvoeden. De andere gezinsleden zullen dit kunnen proberen, maar de shiba zal hen enkel gehoorzamen als hij/zij daar zelf zin in heeft. Het is een echte jachthond waardoor je hem tijdens wandelingen niet gemakkelijk kan los laten lopen. Hij jaagt op alles wat hij ziet of hoort. (Het is een uitstekende muizenvanger, beter dan menige kat). Het is vooral GEEN schoothondje en hij is ook niet geschikt voor een gezin met kleine kinderen. Het zijn ontzettend slimme dieren die dagelijkse de nodige fysieke en mentale uitdagingen nodig hebben, krijgen ze dit niet, worden ze enorm vervelend en vernielzuchtig. Wees tijdens de opvoeding zeer consequent: NEEN is NEEN en blijft NEEN. (hoe moeilijk dit soms ook is). Geef nooit toe. Een goede basistraining op een goede hondeschool is een must.
Ik hoop dat dit een beetje helpt.

Groetjes

Bericht@ Rymafra: Hij heet Gryphin en is ondertussen 5 jaar.
Enkele tips: Een Shiba kiest zijn eigen baas. Daarmee wil ik zeggen dat de hond eens hij zich aan zijn gezin heeft aangepast, zelf kiest wie hij als baas wil. Meestal is dit ook de gezinsleider. Alleen deze persoon zal de hond echt kunnen opvoeden. De andere gezinsleden zullen dit kunnen proberen, maar de shiba zal hen enkel gehoorzamen als hij/zij daar zelf zin in heeft. Het is een echte jachthond waardoor je hem tijdens wandelingen niet gemakkelijk kan los laten lopen. Hij jaagt op alles wat hij ziet of hoort. (Het is een uitstekende muizenvanger, beter dan menige kat). Het is vooral GEEN schoothondje en hij is ook niet geschikt voor een gezin met kleine kinderen. Het zijn ontzettend slimme dieren die dagelijkse de nodige fysieke en mentale uitdagingen nodig hebben, krijgen ze dit niet, worden ze enorm vervelend en vernielzuchtig. Wees tijdens de opvoeding zeer consequent: NEEN is NEEN en blijft NEEN. (hoe moeilijk dit soms ook is). Geef nooit toe. Een goede basistraining op een goede hondeschool is een must.
Ik hoop dat dit een beetje helpt.

Groetjes

Bericht getypt door - OrcaFreak
Toegevoegd op 30 Nov 2012 om 20:55
Mark_23
Datum: Zondag, 10 Maa 2013, 21:20 | Bericht # 223   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Hier een recente foto van mijn hagedissen (heb er een bij):

Groetjes, Mark ;)

Bericht veranderd door: Mark_23 - Zondag, 10 Maa 2013, 21:22
BerichtHier een recente foto van mijn hagedissen (heb er een bij):

Groetjes, Mark ;)

Bericht getypt door - Mark_23
Toegevoegd op 10 Maa 2013 om 21:20
jeffrey
Datum: Zondag, 10 Maa 2013, 22:46 | Bericht # 224   
ZTSF Gegevens

Curator

@ Mark_23, Coole foto, onze biologie leraar heeft dezelfde soort in zijn lokaal :D

Always look on the bright side of life!
Bericht@ Mark_23, Coole foto, onze biologie leraar heeft dezelfde soort in zijn lokaal :D

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 10 Maa 2013 om 22:46
Jeweetwelwie
Datum: Dinsdag, 12 Maa 2013, 13:49 | Bericht # 225   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur